AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 For jenter er det ofte lett å få en gutt interessert og bli sammen med en. Det jeg da lurer på er hvordan beholder vi dere over tid? Altså når spenningen har minket og hverdagen har innhentet en litt. Ikke skriv "masse sex" ol, for det vet jeg dere kan gå lei av dersom dere får det servert heletiden. Skal hun holde seg unna deg i ny og ne? Eller være med deg oftest mulig? Skal hun ha et lite tak på deg? Eller la deg gjøre som du vil? (festing, flørting ol.) Hilsen et par jenter som er redd for at kjæresten skal miste interessen. Postet av anonym: 907a304ea1996009a00eb838aa3b96ef Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ting jeg liker i en jente er at hun tar å finner på ting. Trenger ikke være mer enn å være den som tar kontakt, starter en samtale, finner en dag man kan gjøre noe. Er så utrolig frustrerende og hele tiden måtte være den som er oppfinnsom. Samtidig så er det digg med litt tid til venner og spillene våre Viss dere kjenner andre folk som også er par, så kan det være morsomt og gjøre ting sammen. Da vedlikeholder dere vennskap samtidig som dere er sammen med andre, uten at dere oppfattes som irriterende forelsket. 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 For jenter er det ofte lett å få en gutt interessert og bli sammen med en. Det jeg da lurer på er hvordan beholder vi dere over tid? Altså når spenningen har minket og hverdagen har innhentet en litt. Ikke skriv "masse sex" ol, for det vet jeg dere kan gå lei av dersom dere får det servert heletiden. Skal hun holde seg unna deg i ny og ne? Eller være med deg oftest mulig? Skal hun ha et lite tak på deg? Eller la deg gjøre som du vil? (festing, flørting ol.) Hilsen et par jenter som er redd for at kjæresten skal miste interessen. Postet av anonym: 907a304ea1996009a00eb838aa3b96ef Det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Gutter flest er litt desperate på å beholde kjæresten, så bare man ikke er utro eller helt uinteressert, så går det nok fint. Det finnes jo også psykologiske "teknikker" som kan holde ham mer interessert, men jeg tviler på at det er det du er ute etter 1 Lenke til kommentar
nxo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg tror det kommer litt ann på hvor gammel, og hvilke mål du har med forholdet. Om dere er 16 år, så vil jeg faktisk si at svaret er å pule mye, feste og ha det fett sammen. Ikke bare sitt i stua å se film. Om dere er litt gammlere, så handler det mer om å skape historie sammen. Dra på festival, dra på konsert, dra til utlandet, feir nyttårsaften midt på fjellet bare dere to. Om dere har vært kjærester lenge, så kan det jo være på tide å sprite opp sexlivet litt også. Det blir fort kjedelig med pizza, film og misjonærstilling i lengden. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dette er vel noe dere kunne tatt opp med kjærestene deres, høres deres mening siden det er forskjellig fra gutt til gutt"mann". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ikke skap dramatikk. Ikke vær masete og vær åpen for mine synspunkter på ting. Ellers er jeg tilfreds med en rolig tilværelse. Det er greit å prøve nye ting i blant, men det må ikke skje noe hele tida. 4 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jente må lage mat til deg og lage god mat Og holde seg i form. Then its a keeper 1 Lenke til kommentar
JensHer Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 At dere holder litt igjen, la gutten deres jobbe litt for å få oppmerksomheten deres. Er ikke noe gutter hater mer, men vi gjør det likevel om det er det som skal til Som Yavel sier kan dere godt finne på ting, men som sagt; være litt kostbar, bare ikke FOR kostbar... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 gammlere Eldre, gutten min, eldre. Stikkord : anal,oral,vaginalt,cumshot,feetwank,handjob,threesome. Got the point, sistah? 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tydelig at man er på diskusjon.no når man ser svarene... Jenter som tar initiativ til ting, ting man ikke bestandig gjør. Spontanitet, overraskelser og det å vise at man er glad i den andre er alltid bra, og det regner jeg med gjelder begge veier og. Ikke slå røtter i gamle vaner. 1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er bare 15 men for min del, så liker jeg at jenta spør om når vi kan være med hverandre igjen, det viser interesse, det er også flott om det er dere som spør om å ta en tur til byen for eksempel, da blir det litt mindre awkward for meg ^^ At jeg føler meg ønsket er også en god ting, det gjør meg tryggere på jenta, og det er viktig (iallefall for meg) å ha en jente man kan være trygg på. håper dette hjelper deg 1 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du viser enorm interesse det ene sekundet, forså å ignorere meg totalt de neste dagene. Ja, jeg hater alt som kan bli definert som spill i forholdsammenheng, men fy faen som det funker.. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Ha noen ting i livet ditt som du virkelig er engasjert i. Vær aktiv, ha hobbyer, prøv å interessere deg for noen av tingene typen din også liker. Du trenger så klart ikke å like absolutt alt han driver med, men det burde i alle fall være noen få ting dere virkelig liker å gjøre og/eller snakke om. Ta initiativet til å gjøre aktiviteter med han selv om han kanskje ikke vet om han liker det enda. Passive jenter er... veldig kjedelige. Endret 3. november 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå