Trondster Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Untitled by Petter Brenni, on Flickr Det siste der har jeg da sett i Fallout New Vegas! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Cadillac by josteinsen, on Flickr Boat by josteinsen, on Flickr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Den siste tiden har gått med på to ting; TES V: Skyrim og gjennomgåing av en del bilder. Sistnevnte velger jeg å presentere to eksemplarer av her. Besøkstid Coast of Iceland Vil samtidig berømme, nok en gang, det høye nivået som brukerne presterer. Endret 13. november 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Jennifer Hansen Modelbureauet Modelbooking | mua: Malene Micha Juhl | foto: Bjørn Christiansen Her er tre nye bilder av Jennifer Hansen. Bildene er skutt i Oktober, men har dessverre ikke fått redigert de før nå. Du kan lese litt mer om foto-opptaket på www.bj0rn.net Edit: Rettet opp URL Endret 13. november 2011 av Bjørn Christiansen 4 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Fine bilder Bjørn, men bare så du er obs på det: Linken under bildet er feil. Linken i signaturen din virker dog utmerket. Endret 13. november 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Fine bilder Bjørn, men bare så du er obs på det: Linken under bildet er feil. Linken i signaturen din virker dog utmerket. Takk Killswitch Nå tror jeg linken skal fungere Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Sjeldent rett på og "ærlig" type portrett, RasmusKriis. Her er 3 bilder til fra fredagen da jeg og Helena var tåkejegere (manglet bare grønne, roterende varsellys ) Presten Melhusbrua Akkurat over tåka 5 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Likte "Presten" veldig godt, minner om en scene i en gammel skrekkfilm jeg dessverre ikke husker navnet på. Bra mystisk stemning var det ihvertfall. Gjorde seg også godt i sort\hvitt. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Untitled by Petter Brenni, on Flickr Det siste der har jeg da sett i Fallout New Vegas! Damn, der sa du det! Ah - nå fikk jeg smålyst til å starte å spille det igjen Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Som nevnt i chattetråden var jeg på et wrestling-show i går. Tok bilder for NWF, så det blir jo spennende å se om noen av mine bilder havner på nettsiden deres. Dere får beklage mengden her (og volden). En helt annen erfaring enn det jeg vanligvis tar bilder av. Løpende krokbøyd rundt ringen og prøve å være på behørig avstand fra wrestlerne og SAMTIDIG prøve på å få ansikter. Det var vanskeligere enn jeg hadde regna med. Også må jeg lære meg skikkelig bruk av blits. wrestling-7019 by azathosk, on Flickr wrestling-7017 by azathosk, on Flickr wrestling-7044 by azathosk, on Flickr wrestling-7122 by azathosk, on Flickr Og bonusbildet: wrestling-6973 by azathosk, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Høres ut som en veldig morsom erfaring azathosk. Men det var altså fritt frem for bruk av blitsen? Endret 13. november 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Det var veldig interessant! Jeg fikk ingen begrensninger på blitsen og hørte ingenting fra wrestlerne heller. Jeg skjøt min opp i taket med det hvite kortet trukket opp, men det var en annen der som brukte sprett-opp-blitsen sin. Tror de er vant til det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Årets lyssetting av Ishavskatedralen Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Denne tassen bomma litt på fargen.. "That's the wrong color, dear" by H.Treider, on Flickr Endret 14. november 2011 av H_Treider 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Sky is the limit: Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 En dansk fugl, må vel være en ung hunn-dompap eller? Det er en ung dompap, men om det er hun eller han er ikke sikkert! De er ganske like som ung! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) På overtid... Endret 14. november 2011 av flageborg Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 En dansk fugl, må vel være en ung hunn-dompap eller? Det er en ung dompap, men om det er hun eller han er ikke sikkert! De er ganske like som ung! Takker. Da var det det jeg trodde. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Noen bilder fra de siste Søndagsturer i Drammensmarka. 60d + sigma 17-70. IMG_1113-2 by maxsollie, on Flickr IMG_1074-2 by maxsollie, on Flickr IMG_1052-2 by maxsollie, on Flickr IMG_1153 by maxsollie, on Flickr Endret 14. november 2011 av sollie 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå