ehauger Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Jeg var utskremt fotograf på cupfinalen i går. Noe forskjell å være på Ullevaal med 25000 gærne vestlendinger kontra Bislett med 250 litt forvirra Skeid-supportere. SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr For flere - se her. 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Fly + tåke = sant! 7 Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Jennifer Hansen Bilde fra shoot med Jennifer Hansen fra Modelbureauet Modelbooking. Styling, hår og sminke er gjort av Malene Micha Juhl. Jeg har lagt ut litt mer informasjon på nettsida mi 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Veldig bra start på måneden... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Noe klassisk 3 Lenke til kommentar
sossif Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg kan vel ikke engang kalles hobbyfotograf, men dette bildet fra en kveldstur i Riga liker jeg svært godt. Her er det nok teknisk mye å pirke/skrape/grave på, men jeg legger det ut likevel. Endret 8. november 2011 av sossif 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Som alltid - nydelig bilde, DeViSoR. Men - det så ikke pent ut i Firefox - kjørte en kalibrering av skjermen, og så så det pent ut. I IE så det pent ut. "Ikke pent"? Hva mener Trondster? Det var i Firefox stygg posterisering med et grått felt langs og midt på låret, i steden for jevn og fin fargeovergang. Nok noe fargerom-problematikk - om feilen var i Firefox eller monitorprofil skal være usagt. Bare skrevet til info, i tilfelle noen kunder klager på farger - "prøv en annen browser". Send eventuelt kundene til denne siden og hør om de ser forskjellige farger på de tre landskapene (det skal det ikke være).. Endret 8. november 2011 av Trondster Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Bare skrevet til info, i tilfelle noen kunder klager på farger - "prøv en annen browser". Send eventuelt kundene til denne siden og hør om de ser forskjellige farger på de tre landskapene (det skal det ikke være).. Takker for tips....men hvordan "ser" de 3 kolonnene ut i forhold til hverandre når du bruker Google Chrome? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Chrome viser feil, hvertfall hos meg. Da jeg ikke orker å installere Firefox, og har både Opera og Chrome, må jeg åpne den i IE for at det skal vises riktig Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Takker for tips....men hvordan "ser" de 3 kolonnene ut i forhold til hverandre når du bruker Google Chrome? Det kommer an på skjerminnstillinger, OS-innstillinger, browserinnstillinger, fargeprofilinnstillinger og hva som ligger i bildet - hva bildet sier at fargerommet er og hva bildets farger egentlig har for fargerom. "Det er vanskelig å si". Gå inn på siden jeg linket til hos Lloyd Chambers eller denne tråden. Er det "riktig" ser du ikke forskjell på bildene. Er det "feil" så ser det for eksempel ut som det siste bildet med fargekart og forskjell i fargene på miniatyrbildene. Du bør ha et oppsett så de tre bildene ser like ut. Når de tre bildene ser like ut, så oversetter browseren fargerom til riktig fargerom. Når ting er konfigurert så de tre bildene ser like ut, og oversettelse mellom fargerom går ok - så kan du gå i gang med å tweake skjermkalibreringen så fargene også ser riktige ut. Ta heller videre diskusjon i tråden jeg linker til - det er en tråd om emnet, så vi ikke søler til bildetråden mer enn nødvendig. Endret 8. november 2011 av Trondster Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Jeg veit jeg kom med noen bilder i går, men jeg er såpass frekk at jeg slenger ut noen til: Jubel! SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr Larsen og Korcsmár SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr For noen uttrykk! SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr Nesten! SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr Og til slutt: Ikke skyt den ballen mot meg!!! SK Brann - Aalesunds FK by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
egilh Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Antar de fleste klarer å gjette hva jeg gjorde på søndag: .. og en puddel: Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Takk for tipset Trondster Har heldigvis ikke opplevd den type feil selv. Men garantert noen kunder som har gjort det. nytt bilde: Dreamer 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Me like! Me like more!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Et flott fotolys i dag! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 hehe takk Istore Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Fly + tåke = sant! Dette var veldig spennende og gode bilder. Har familie som bor like ved "stripa" på Gardermoen og kunne jo vært gøy å prøve seg på noe slikt som dette en gang. Både dag og natt/kveld. Vil du dele hvordan du har fått til disse bildene? Og hvor det er mulig for å få til noe slikt som dette, skal jo selvfølgelig ikke blå kopiere det du har gjort. Må jo finne noe eget ved dette hvis dette er noe jeg prøver ofte. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 En lang og mild høst gir mye muligheter for høstbilder. Her et fotogent gammelt hus. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Tha Moon: Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 Jeg sneik meg ut i tåkehavet i lunsjen i dag for å ta litt bilder. Buoys on a foggy day by s_evenseth, on Flickr Reflected branches by s_evenseth, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå