zaqqoZeq Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Har endelig fått prioritert tid til å redigere noen av bildene som er tatt denne måneden. Nå er jeg storklar for desember Vassøyferja by Håvard Anda Estensen, on Flickr Breiavatnet by Håvard Anda Estensen, on Flickr Stavanger by Håvard Anda Estensen, on Flickr Bybrua by Håvard Anda Estensen, on Flickr God utsikt by Håvard Anda Estensen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 I Berilin "humør" nå idag. Skrevet en 5 sider dagbok på tysk i fra turen. Vil dele noen få bilder til med dere i fra det jeg har jobbet med. Schloss Bellevue Skyline Berlin Berliner Dom Der Französische Dom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Da er desembertråden på plass. 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Bare så det er sagt: Gjennomgang av novemberbildene kommer, men ikke før over helgen. Jeg fikk med noen rifter i hornhinnen og en tur på legevakten, som forsinket meg noen dager. Skrevet i Desember tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå