Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - November 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God serie det der azathosk, blir årets siste fotball serie på søndag tenker jeg meg. Enda en runde igjen, men mange mange bilder har det blidt!

 

Må jo få meg et punktum for sesongen. En video skal lages.

 

Takker! Det var litt slit med lyset på Marienlyst. Mørkt og tåkete, men så viste det seg at iso 3200 på 7D går helt fint allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God serie det der azathosk, blir årets siste fotball serie på søndag tenker jeg meg. Enda en runde igjen, men mange mange bilder har det blidt!

 

Må jo få meg et punktum for sesongen. En video skal lages.

 

Takker! Det var litt slit med lyset på Marienlyst. Mørkt og tåkete, men så viste det seg at iso 3200 på 7D går helt fint allikevel.

 

Imponerende gode bilder! Satt selv på tribunen den dagen, og var rett bak deg ut av din posisjon på bildene å dømme ( så deg sikkert da jeg alltid speider etter sportsfotografene) og vet hvor vanskelige forholdene var den kvelden. Flott serie :)

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

God serie det der azathosk, blir årets siste fotball serie på søndag tenker jeg meg. Enda en runde igjen, men mange mange bilder har det blidt!

 

Må jo få meg et punktum for sesongen. En video skal lages.

 

Takker! Det var litt slit med lyset på Marienlyst. Mørkt og tåkete, men så viste det seg at iso 3200 på 7D går helt fint allikevel.

 

Hadde ikke tippet at disse var ISO3200, så veldig bra ut! Brukte du overeksponering med kontra justering i etterbehandlingen? Ble ihvertfall bra resultat, og det eneste negative jeg har å si om de er at 'Enga tapte kampen..

Lenke til kommentar

Imponerende gode bilder! Satt selv på tribunen den dagen, og var rett bak deg ut av din posisjon på bildene å dømme ( så deg sikkert da jeg alltid speider etter sportsfotografene) og vet hvor vanskelige forholdene var den kvelden. Flott serie :)

Takker! Jeg var han som kun hadde 70-200mm og hadde med meg egen stol.

 

Hadde ikke tippet at disse var ISO3200, så veldig bra ut! Brukte du overeksponering med kontra justering i etterbehandlingen? Ble ihvertfall bra resultat, og det eneste negative jeg har å si om de er at 'Enga tapte kampen..

Er ikke alle som er ISO3200, men majoriteten havna der. Jeg satt blender og lukker manuelt og kjørte auto-iso. Kjørte altfor lav ISO før, men har etterhvert lært meg at jeg kan stole på 7D-filene selv når de er tatt med høy iso.

Lenke til kommentar

Tatt no bilder av bikjer den siste uka.

 

6396152643_c2cb4492f4_z.jpg

Viggo by Bjørnli Foto, on Flickr

 

6396151989_e939bb069c_z.jpg

Viggo by Bjørnli Foto, on Flickr

 

 

Og så får vi oss valp imorgen rundt 11-12 tiden :D

en av disse:

6396151287_2e50b4f051_z.jpg

Puppies looking at me by Bjørnli Foto, on Flickr

 

6396150369_42765f55d0_z.jpg

I'm on my way! by Bjørnli Foto, on Flickr

 

 

flere bilder kan ses på flickr hvis noen vil se flere hundebilder.

Endret av Bjørnli
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...