k-h-s Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 God serie det der azathosk, blir årets siste fotball serie på søndag tenker jeg meg. Enda en runde igjen, men mange mange bilder har det blidt! Må jo få meg et punktum for sesongen. En video skal lages. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Nikon Har en Nikon-µ43 adapter som måtte testes ut... Det først var litt tøft, litt camo-look, på en måte Og årets første Campingvogn ? Den campingvognen har vært med en gang tidligere i år Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Knipsa et bilde av hybelvinduet mitt en stjerneklar natt, vært ganske mange av de i november..! For større versjon: http://500px.com/photo/3034455 Endret 22. november 2011 av skjlzvik Lenke til kommentar
StRa Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Helt blikk stille Ringer i vann 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 God serie det der azathosk, blir årets siste fotball serie på søndag tenker jeg meg. Enda en runde igjen, men mange mange bilder har det blidt! Må jo få meg et punktum for sesongen. En video skal lages. Takker! Det var litt slit med lyset på Marienlyst. Mørkt og tåkete, men så viste det seg at iso 3200 på 7D går helt fint allikevel. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) God serie det der azathosk, blir årets siste fotball serie på søndag tenker jeg meg. Enda en runde igjen, men mange mange bilder har det blidt! Må jo få meg et punktum for sesongen. En video skal lages. Takker! Det var litt slit med lyset på Marienlyst. Mørkt og tåkete, men så viste det seg at iso 3200 på 7D går helt fint allikevel. Imponerende gode bilder! Satt selv på tribunen den dagen, og var rett bak deg ut av din posisjon på bildene å dømme ( så deg sikkert da jeg alltid speider etter sportsfotografene) og vet hvor vanskelige forholdene var den kvelden. Flott serie Endret 23. november 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Zeppelin Docking Port... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 på overtid med konfirmantbilder 1 Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 God serie det der azathosk, blir årets siste fotball serie på søndag tenker jeg meg. Enda en runde igjen, men mange mange bilder har det blidt! Må jo få meg et punktum for sesongen. En video skal lages. Takker! Det var litt slit med lyset på Marienlyst. Mørkt og tåkete, men så viste det seg at iso 3200 på 7D går helt fint allikevel. Hadde ikke tippet at disse var ISO3200, så veldig bra ut! Brukte du overeksponering med kontra justering i etterbehandlingen? Ble ihvertfall bra resultat, og det eneste negative jeg har å si om de er at 'Enga tapte kampen.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Imponerende gode bilder! Satt selv på tribunen den dagen, og var rett bak deg ut av din posisjon på bildene å dømme ( så deg sikkert da jeg alltid speider etter sportsfotografene) og vet hvor vanskelige forholdene var den kvelden. Flott serie Takker! Jeg var han som kun hadde 70-200mm og hadde med meg egen stol. Hadde ikke tippet at disse var ISO3200, så veldig bra ut! Brukte du overeksponering med kontra justering i etterbehandlingen? Ble ihvertfall bra resultat, og det eneste negative jeg har å si om de er at 'Enga tapte kampen.. Er ikke alle som er ISO3200, men majoriteten havna der. Jeg satt blender og lukker manuelt og kjørte auto-iso. Kjørte altfor lav ISO før, men har etterhvert lært meg at jeg kan stole på 7D-filene selv når de er tatt med høy iso. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Little Black swan resten av bildene her for den som har lyst til å se: Little Black Swan 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Tatt no bilder av bikjer den siste uka. Viggo by Bjørnli Foto, on Flickr Viggo by Bjørnli Foto, on Flickr Og så får vi oss valp imorgen rundt 11-12 tiden en av disse: Puppies looking at me by Bjørnli Foto, on Flickr I'm on my way! by Bjørnli Foto, on Flickr flere bilder kan ses på flickr hvis noen vil se flere hundebilder. Endret 24. november 2011 av Bjørnli 6 Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Enkelte bilder er bare ment å bli konvertert til svart hvitt. f/11 iso 100 1/6sek 2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Rockheim i morrest: Rockheim, Trondheim by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Litt slacky maskering, ble ikke tid til presisjonsphotoshopping... Endret 25. november 2011 av olegunnaro 3 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ikke mange sprellene igjen i det eksisterende studioet, så får utnytte det maks fremover 6 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Berit er på besøk i Trondheim, og har tatt med seg halve Nord-Atlanteren inn i byen Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Frognerparken i morges. 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen få fra den korte rundturen jeg tok i Ålesund i går: _MG_7756 by azathosk, on Flickr _MG_7690-Edit by azathosk, on Flickr _MG_7753 by azathosk, on Flickr _MG_7707 by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Lørdaqens godbit, blir ikke feil når man får ta slike bilder av kundene sine 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå