Paisley Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen bilder fra de siste Søndagsturer i Drammensmarka. Flotte bilder! Hvor i marka har du patruljert de siste søndagene? Lenke til kommentar
sollie Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Noen bilder fra de siste Søndagsturer i Drammensmarka. Flotte bilder! Hvor i marka har du patruljert de siste søndagene? Først, takk for det. Har latt 450'n stå på hylla den siste tiden(les halvår) Men med 60d i hus, er lysten tilbake for fult. Tanken i går var Aslakane, eller 'svaberga' i Solbergelva, om du er så kjent. 18075-IMG_5638 by maxsollie, on Flickr og toppe det med en tur opp til solbergåsen. IMG_1982 by maxsollie, on Flickr to flotte steder i Solbergmarka som jeg liker veldig godt. Men det ble opp til Eiksetra og opp til skimtne og Tverråsen i går. Ellers har vi gått fra hjemme og opp i åsen og innover mot Lier.Vi liker oss på sti og kuppert terreng så det blir å finne en avstikker å prøve oss frem :-) Endret 14. november 2011 av sollie Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Var ute en tur i dag, veldig lenge siden jeg har fått ordentlig tid til å ta en tur med kamera og ikke stresse avgårde. Var dessverre litt for seint ute til å få det gode lyset som var i en liten periode midt på dagen i dag. Kjedelig og ikke ha macro, så må vell få kjøpt meg noe så jeg kan få litt skarpe detaljer også. Etter 3 min med og se over og litt rask redigering kom jeg frem til disse. Mer i fra turen kommer selvfølgelig. 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen bilder fra de siste Søndagsturer i Drammensmarka. Flotte bilder! Hvor i marka har du patruljert de siste søndagene? Først, takk for det. Har latt 450'n stå på hylla den siste tiden(les halvår) Men med 60d i hus, er lysten tilbake for fult. Tanken i går var Aslakane, eller 'svaberga' i Solbergelva, om du er så kjent. og toppe det med en tur opp til solbergåsen. to flotte steder i Solbergmarka som jeg liker veldig godt. Men det ble opp til Eiksetra og opp til skimtne og Tverråsen i går. Ellers har vi gått fra hjemme og opp i åsen og innover mot Lier.Vi liker oss på sti og kuppert terreng så det blir å finne en avstikker å prøve oss frem :-) Takk for svar! Etter å ha sett bildene dine ser jeg at jeg jammen må bruke skogen bak meg mer, og ikke minst ta med kamera på turen. Dessverre blir det som regel appelsin på skimten når skiene er på bena, eller vafler på Tverken når man først er i skogen, men tipsene du kom med skal jeg absolutt ta en titt på. Igjen var det flotte bilder du kom med i denne og din forrige post. Bildet som viste drammensmarka i solnedgang i din forrige post var virkelig flott Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 November - Movember I løpet av november måned hvert år oppfordrer Movember menn over hele verden til å la barten vokse, med mål om å samle inn penger og sette fokus på menns helse. Her er en av deltakerne fra jobben. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Et bilde fra kveldens kjøretur: 2 Lenke til kommentar
sollie Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Takk for svar! Etter å ha sett bildene dine ser jeg at jeg jammen må bruke skogen bak meg mer, og ikke minst ta med kamera på turen. Dessverre blir det som regel appelsin på skimten når skiene er på bena, eller vafler på Tverken når man først er i skogen, men tipsene du kom med skal jeg absolutt ta en titt på. Igjen var det flotte bilder du kom med i denne og din forrige post. Bildet som viste drammensmarka i solnedgang i din forrige post var virkelig flott takk for det ja. vi kan ta noen turtips på pm etterhvert vettu. legger ved et til så det ikke bare blir full avsporing her :-) IMG_1080 by maxsollie, on Flickr Endret 14. november 2011 av sollie Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Flowerstand - Copenhagen av Hans-Kristian Valnes 2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 En liten serie bilder av næringslivstopper i Trondheim med bilene sine: Berit Rian 2 by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Geir Holum 2 by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Christian Lykke 1 by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Yngve Brox 1 by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Trine Foosnæs by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Kan ikke si at bilfoto er det jeg behersker best, men tror jeg løste det ganske greit. 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 På utvidet overtid.....kuldegradene er kommet Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Wreck by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Samme motivet på begge bildene, men med ganske forskjellig brennvidde. 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Neglebilder for en kunde 2 Lenke til kommentar
Engelien Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Joddski by Morten Engelien, on Flickr Lenke til kommentar
skrim Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Med disse bilder så blir ting lit kaotisk men men tre ut av stein Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 The great escape 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Det er alltid moro å prøve noe nytt... Endret 16. november 2011 av flageborg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 November-dråper - det skulle vel helst vært frost-rim nå, men november har bare vært mild På jorden et sted - En dag i November 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå