Mr. Ikke her mer Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Ok, Jeg er allerede gærn i hodet, men nå er Galaxy s ii i ferd med å sørge for at hodet mitt seriøst snart detter av og triller ned trappene utafor. Og da folkens, er det ingen tvil om at jeg blir dobbelt så gærn enn det jeg allerede er. Galaxy s ii er koplet til tv med overgang fra microusb til hdmi, men ingenting skjer på tv. Jeg søker på internett, og finner kun en forklaring fra galaxy (nummer 1) at det må aktiveres under innstillingene for å fungere. Men Galaxy nummer 2 har jo ikke slikt opplegg i innstillingene. Hva kan jeg gjøre for å få denne biten til å bare liksom funke? Endret 14. november 2011 av seppolaatle Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Fant akkurat en løsning her. Når en har koplet microusb-hdmi inn i telefonen må en også kople laderen til "boksen" der en kopler hdmikabel videre til tven for at bildet skal smelle frem på tven også. For noe rot da, dermed må man altså ha en stikk-kontakt tilgjengelig evt. en laptop for å allikevel kunne se film på tven fra mobilen da. Morsomt var det allikevel at hver eneste lille ting jeg gjorde på telefonen ble vist på tven. Ikke bare enkelte medier som bilder og filmer, men en direkte "live overføring" av bildet telefonen viste til enhver tid, i kanskje ikke akkurat den oppløsninga jeg er vant med, som er full hd. Endret 1. november 2011 av seppolaatle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå