Gå til innhold

En liten avstemning for og se hvor mange som skal kjøpe skyrim her på forumet

150 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe skyrim?

• Ja
      137
    • Nei
      13
  2. 2. Hvis ja, til hvilken konsoll?

• PC
      109
    • Xbox
      30
    • PS3
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går enkelt for PC versjonen her altså. Når jeg så minstekrava så måtte jeg le litt, skal dra det lett på ultra, 60 FPS og 1920x1080p. Kan også bruke min 360 kontroller til PCen, og koblet opp til min 46". Slenger meg i sofaen med dette spillet den 11.11.11! Kunne ikke vært mer enig i deg Straffa ;)

Viss man har en grei pc, over GTX 260 på grafikkortet, 2-4gb ram og en grei CPU bør man gå for PC versjonen! Loadetider mye bedre, høyere oppløsning, bedre framerate osv. Men fleste konsollgamere vet ikke hva oppløsning eller framerate (FPS) er. Har spurt en del og de sa: hva er FPS og hva gjør det med gaminga? Trenger ikke å være Einstein for å kunne slikt ;)

Ja det er rart hvor mange som påstår at konsoll er minst like bra som en pc, ellers må du fort punge ut 10 000 eller mere og det støyer, bråker, må sitte på stol osv. Ikke vet dem hva fps, AA, AF er (gjelder ikke alle såklart)

Bruk 4000-5000 kroner på en pc i et pent kabinett som ikke bråker, sett den i stua og koble opp til TV og spill med grafikk konsollene i dag bare kan drømme om.

Lenke til kommentar

Skal ha pc versjonen (eier ikke noen konsoll), men usikker på når. Vet ikke om jeg kommer til å hoppe på med en gang det kommer ut, eller om jeg klarer å drøye. Skyrim er garantert et spill som stjeler mye tid (som jeg egentlig ikke har akkurat nå) og jeg har allerede mange spill jeg ikke har spilt ennå.. :hmm:

Lenke til kommentar

Undersøkelsen mangler alternativ "vet ikke".

Avgjør ikke det før jeg har lest mange brukererfaringer. Ikke fordi jeg er redd for å bruke pengene, for jeg synes i utgangspunktet ikke at spill er dyrt. Men jeg vil ikke være med på å få opp salgsstatistikker for spill som er for dårlige. Derfor kjøper jeg nå for tiden svært få spill og kun de jeg er rimelig sikker på er veldig bra.

Det hadde vært ønskelig om flere var såpass bevisste, så kanskje vi med tiden hadde fått flere bra spill og ikke bare neddummede spilltitler slik det har vist seg at utviklingen er gått de siste åra. Det er ikke bare utviklere og utgivere som har skylda, men også alle de hjernedøde spillkjøpere som ukritisk kjøper alt som er hauset opp av massiv reklamering fra utgivere og gamesider som lever av deres annonsering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

tror det var snakk om 300 timer :dontgetit: tipper selv 100 til 150 m tanke på fallouts og oblivion

Skyrim bruker det Radiant Quest-systemet som genererer quests for deg, så du kan teoretisk sett spille det resten av livet og vel så det. Men det visste du vel om du har en lovlig kopi. whistle.gif (btw hva har du tenkt å gjøre på fredag når "alle" har det, og du ikke lenger kan skryte over å ha last... øh... fått tak i det?)

Har forhåndsbestilt til PC, men endret det til PS3 da jeg så det trengte Steam.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper spillet blir det garantert på pc, på grunn av mods, bedre grafikk og at jeg ikke liker så godt å bruke håndkontrollere. Tastatur og mus er min greie. Kommer nok til å spille det i stresslessen foran tv (har tidligere laget meg et perfekt brett å ha tastatur og mus på, og har drikke hengende ved siden av armlenet). Dette opplegget ble i sin tid skapt for Gothic 2 og etterfølgerne fra Piranha Bytes, da jeg nærmest var skrudd fast i stolen når de ble spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...