Gå til innhold

En liten avstemning for og se hvor mange som skal kjøpe skyrim her på forumet

150 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe skyrim?

• Ja
      137
    • Nei
      13
  2. 2. Hvis ja, til hvilken konsoll?

• PC
      109
    • Xbox
      30
    • PS3
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  amir90 waits for alice skrev (På 2.11.2011 den 0.59):

Etter jeg fant ut at de skal saksøke minecraft folka for deres nye spill, scrolls, så vil jeg ikke støtte et slikt firma lenger.

Men kommer nok til å se på min bror spille det på PC

Torrent det da vel :p

Lenke til kommentar

Som Gnurk sier så er det jo litt "partisk" å ha en slik avstemming, men det blir ennå litt rarere når man MÅ velge plattform hvis man ikke skal kjøpe det.

Resultatet av avstemmingen vil jo uansett ikke gi noen indikasjon som kan leses/tolkes på noen som helst måte.

Hvis 70% sier JA betyr ikke det av 70% av forumbrukerne vil kjøpe spillet - bare at 70% av de som er interessert i "alt" rundt Skyrim kanskje kommer til å gjøre det.

Det kan også tolkes til at 30% skal laste det ned ulovlig.

Rett opp i valgkombinasjonen "NEI" og "PC/XBOX/PS3" ihvertfall så blir det noe mer interessant lesing.

Lenke til kommentar
  Purplehaze skrev (På 2.11.2011 den 8.04):

Dette blir dag 1 kjøp på xbox - MED den feite dragen. Etter at PCen ble BF3-klar høres den ut som et jetfly i stemmeskiftet, og det tar seg rett og slett ikke ut på et spill som dette. Her snakker vi soffa, tykt pledd og gløgg utover mørke høstkvelder.

At PC din bråker som et jetfly tror jeg lite på. Såfall finnes det vifter som ikke lager noe særlig lyd. For min del har jeg en bærbar som jeg kobler Xbox 360 kontroller til og setter den under TV benken som bråker mindre enn Xboxen jeg har og er 1000 ganger kraftigere sånn ca og da har jeg plutselig en "konsoll"

Så jeg kan også fint sitte i sofa "konsoll argumentet" og nyte det samme spillet som deg MEN:

Jeg kan spille det i 60+ fps, du vil slite med lavere fps som gjør det ser hakkete ut.

Jeg kan spille det i 1920x1080, konsollene er bare oppskalert fra 720p eller dårligere som gjør at det hele ser dårligere ut.

Jeg kan spille det med høy antialiasing (kantutgjevning) mens du lurer på om det er legoklosser du ser på skjermen.

Jeg vil ha mye lenger viewdistance slik at jeg kan nyte utsikten fra en fjelltopp, mens du ser ikke lenger enn nesa rekker.

Jeg kan spille det med bedre grafikk som high res textures og mere (Bekreftet fra Bethesda at PC versjonen blir bedre grafisk)

Så frem med Xbox 360 konrolleren, pc koblet til 60" Full HD skjerm og 5.1 lyd, sofa, teppe og gløgg. Jeg skal nyte spillet med fin flyt, topp moderne grafikk og raske loading tider. Kos deg med dårlige textures, dårlig oppløsning, hakkete bilde og bra du har gløgg når du må vente på treg loading. Kos deg å spille et spill laget i 2011 på en maskin som kom i 2005!

Skål!

Endret av Straffa
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Går enkelt for PC versjonen her altså. Når jeg så minstekrava så måtte jeg le litt, skal dra det lett på ultra, 60 FPS og 1920x1080p. Kan også bruke min 360 kontroller til PCen, og koblet opp til min 46". Slenger meg i sofaen med dette spillet den 11.11.11! Kunne ikke vært mer enig i deg Straffa ;)

Viss man har en grei pc, over GTX 260 på grafikkortet, 2-4gb ram og en grei CPU bør man gå for PC versjonen! Loadetider mye bedre, høyere oppløsning, bedre framerate osv. Men fleste konsollgamere vet ikke hva oppløsning eller framerate (FPS) er. Har spurt en del og de sa: hva er FPS og hva gjør det med gaminga? Trenger ikke å være Einstein for å kunne slikt ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg slo til på et tilbud Elkjøp hadde for lenge siden til 249,- til PC, så det blir i første omgang på PC jeg skal spille det. Men er godt mulig jeg kjøper det til X360/PS3 senere også...mitt PC settup er mer rettet mot online multiplayer fps og mmo og ikke fult så mye kos som konsoll området mitt.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk ikke sjekket om det var til noe annet enn PC, da det er der jeg har min erfaring med The Elders Scrolls. Men siden jeg nå har Linux på alle PCene mine så har ikke det vært så aktuelt. Har en PS3, så kanskje jeg kan kjøpe det til den. Hvordan tror dere det er på konsoll?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...