aslaktro Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Operahuset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Uten tvil et av de beste bildene jeg har sett av operaen Ett lite kutt i bunnen kansje - hvis jeg skal pirke litt Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Enig med wasco.Kutt opp til speilingen. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Her stemmer jeg bare i, noe av det beste jeg har sett av Operaen, veldig bra måten du har isolert det fra omgivelsene..En kutt nde hadde vært bra,ja. Lenke til kommentar
Svein Wiiger Olsen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dette er definitivt et av de aller beste bildene jeg har sett av operaen. En av problemene å ta bilde av operaen er byggekranene som stikker opp over taket ? det har du stort sett greid å unngå. Hvis jeg skulle komme med litt konstruktiv kritikk måtte det være at hvis du hadde flyttet deg enda litt lengre til venstre slik at også de siste kranene forsvunnet. Uansett, dette er bare småpirk på et sjeldent flott bilde. Svein Lenke til kommentar
Ole Kvarme Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 utrulig kult bilde av operaen Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vanvittig flott bilde av operabygget! Ellers enig ang. kutt nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg