DividedByZer0 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Virkelig på tide å oppdatere listen over påmeldte... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skummelt mange ''randoms''(brukere jeg aldri har sett før) i år. Lenke til kommentar
9stian9 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Må si meg ganskje enig med Gypsy. Tenk på de (inkl. meg) som nettopp har kommet over forumet, ser "Secret Santa" tråden og tenker at man vil være litt hyggelike mot totalt fremmede folk, men kan ikke fordi man har for få innlegg. Man kan jo ikke akkurat spamme ned forumet for å få nok innlegg heller da.. Men nok om det (for nå ).. Det må jo sies å være ok med en slik ordning, så unngår man tull med at folk bare blir med for å få en billig gave selv uten å gi (det finnes faktisk slike idioter i verden...) Forståelig den må jeg nok inrømme. men som sagt: skal prøve å være med til neste år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Skummelt mange ''randoms''(brukere jeg aldri har sett før) i år. Mjeh, så lenge folk har vært her en stund eller har en del innlegg så er jeg fornøyd. Da vet man ihvertfall at de er aktive her Dessuten har du sikkert ikke sett meg, men vi henger ikke på samme del av forumet heller. Endret 27. november 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvorfor heter det ikke "Hemmelig julevenn"? Hvorfor ikke bruke norsk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Alt høres mye kulere ut på engelsk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvorfor heter det ikke "Hemmelig julevenn"? Hvorfor ikke bruke norsk? Mest for at språknazier skal få noe å sutre over. Sånn egentlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Samt hemmelig julevenn er bare en bokstav unna hemmelig pulevenn. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Samt hemmelig julevenn er bare en bokstav unna hemmelig pulevenn. Jeg lurer på hvordan man skulle gjennomført noe slikt no i praksis? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Samt hemmelig julevenn er bare en bokstav unna hemmelig pulevenn. Jeg lurer på hvordan man skulle gjennomført noe slikt no i praksis? Avtale å treffes på VIP Room med blindfold. Men nok om det. Tilbake til den løyndsomfulle yulemanden nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Noen som vet om Jarmo skal være med? Han har jo ikke sendt PM! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Avtale å treffes på VIP Room med blindfold. Men nok om det. Tilbake til den løyndsomfulle yulemanden nå. Interessant. Tror vi trenger en ny tråd. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Håper listen kommer fort så man kan bestille ting på nett som de evt ønsker seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Lenge til vi blir utdelt nisseunger? Hypp på å gjøre med ferdig med julehandelen, mangler bare den her så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Gå utifra at Jarmo skal være med, han er vel med hvert år? Han har vel bare glemt å sende pm. kan noen ta å lage en ønskelistetråd eller må jeg gjøre det? Synes det blir masse rot å bla seg gjennom senere med alle som poster her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Lenge til vi blir utdelt nisseunger? Hypp på å gjøre med ferdig med julehandelen, mangler bare den her så. Fristen går ut i dag. Dere får ungene deres i morgen. Gå utifra at Jarmo skal være med, han er vel med hvert år? Han har vel bare glemt å sende pm. kan noen ta å lage en ønskelistetråd eller må jeg gjøre det? Synes det blir masse rot å bla seg gjennom senere med alle som poster her. Da får han bare kjappe seg. Kan ikke sette ham opp hvis jeg ikke får PM. Ønskelistetråd får du nok lage selv hvis du synes det er nødvendig. Jeg personlig er lei av å lage tråder her på forumet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Håper listen kommer fort Listen kommer rundt nyttår. Vær tålmodig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Påmeldte: L4r5 Mchansern Vowels _Hedvig PolarCow Kiro direkte Datasmurf The Barnacle For Your Eyes Only Kanin33 Chuck Finley Flabba Anulaibar knottsau mhsalangli Mattivc Nistelrooy Kaggen privinius afirm mushi Bakura 2ball_ TacoFjes erlendo89 osse-mon waits for alice cfg Melkekartong martin808 3irik Danielzu Tonio GamerJenta JonasKs Asteroidea Miwinast Knewt Zaftig Geggse Fox igxx Hotel Papa Echo hiTmanhiT Goldfiner Liquidkey TheMartine Lednar Mikkel™ KristineS Anfall HornYkorN pakini haavardgj Tsjuden ZeRKoX Shibiz Langdon Torg3r Cryflopp Wackee SpecialForce War DividedByZer0 LaStrada Anaio Jarmo Antall påmeldte: 68 Mangler fortsatt bekreftelser fra 4-5 stykker. Får jeg ikke de innen i morgen ettermiddag, hiver jeg de resterende ut. Nå har vi drøyd dette lenge nok, vi må få kommet oss videre. Takk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Gå utifra at Jarmo skal være med, han er vel med hvert år? Han har vel bare glemt å sende pm. kan noen ta å lage en ønskelistetråd eller må jeg gjøre det? Synes det blir masse rot å bla seg gjennom senere med alle som poster her. Jada, Jarmo er med og Latias har fått PM nå 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jarmo, godt at du er med. Bare husk å sjekke motpartens bakgrunn før du kjøper gave Ellers ender vi nok igjen med en ganske komisk situasjon som da du kjøpte en headset til meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå