9stian9 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 joiner her og, virker intresangt Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Spill (helst ikke noe drit spill) ting til pcen 10 bokser med burn 10 nye venna (hahaha IRL) ehm.. penger er altid koselig å få bruk kreativiteten din Endret 29. november 2011 av igxx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Blir ikke å gi bort venner i gave en form for menneskehandel? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Blir ikke å gi bort venner i gave en form for menneskehandel? Lenke til kommentar
9stian9 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hmm, ser ut som folk lager ønskelister.. hmmm, Spill funker fett, både pc og ps3 Random stoof som noen mener at alle burde ha! Kan aldri få nok marsipan En stein, må vær en fin en da et par awesome sokker (De forsvinner like fort som snop) En god film spennende bok, helst fantasy da Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Eg er med i år også! :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Førsteposten oppdatert. Si ifra hvis dere ikke ser deres navn der eller hvis profillenkene er feil. Forresten, tilfeldig at 20 stykker har meldt seg på kun i dag kontra de 24 som meldte seg på siden tråden startet? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Rått konsept! I'm in! Ønsker meg noe unikt/sært. Om det så er ei novelle fra soviet eller en hatt med pennholder. Gjerne også noe flyrelatert. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Er det ikke kriterier for at du må ha vært medlem en stund og har et visst antall poster før man kan melde seg på? Endret 24. november 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 En gang må vell bli den første? Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Da har jeg endelig grublet ut en god ønskeliste Logitech G400, min gode game MX518 tar snart kvelden hjemme hos meg. Bøker om programmering Små tøffe gadgets!! Skyrim, PS3 Pre-Paid Visa kort Penger er også alltid godt motatt! Sokker str. 45, har en liten anelse om at min vaskemasin spiser sokkene mine !! Arduiono-stuff (hvis du har lekt med det vet du nok hva en arduino-nerd aldri får nok av) Nedrestuff Nei Nei Liste! Rosa sokker! :nei2: Ting fra kondomeriet, trenger jeg, kjøper jeg selv! :nei2: More is Coming! Endret 30. november 2011 av Goldfiner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 I'm in. Men jeg skyter SS om jeg ikke får gave (jepp, ekte juelstemning her i stua). Var litt kjipt å ikke få noe i fjor, ikke at jeg ble så overrasket når jeg så hvem SS var. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Er det ikke kriterier for at du må ha vært medlem en stund og har et visst antall poster før man kan melde seg på? Du har helt rett. Skal fjerne han der som registrerte seg i går. I'm in. Men jeg skyter SS om jeg ikke får gave (jepp, ekte juelstemning her i stua). Var litt kjipt å ikke få noe i fjor, ikke at jeg ble så overrasket når jeg så hvem SS var. Året før der igjen var det vel? Gjøken var bannet fra SS i fjor. 1 Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Ønskeliste: En god film (se signatur for filmarkiv (DVD Profiler) med dertil ønskeliste) En god bok (gjerne Bill Bryson, Bernhard Cornwell, Neil Gaiman) Stilige skjorter (er L / 38/40) Snop Professor Layton 3 eller 4 til NDS Kinobilletter (Oslo) Don Rosa - Hall of fame, helst de siste Endret 25. november 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dette er fønny, altså. Sist gang fikk jeg en "nabo" og god venn, så jeg håper å få en litt større utfodring denne gangen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Noen som lager en ønskeliste tråd i år og eller? Blir så mye rot om slikt tas i denne tråden ... Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Høhø. Førstegangs secret santa! PM sendt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er det ikke kriterier for at du må ha vært medlem en stund og har et visst antall poster før man kan melde seg på? Du har helt rett. Skal fjerne han der som registrerte seg i går. Ikke for å være kjip og jævelig, men er dette eneste betingelsen? "Brukere som registrerer seg på forumet etter opprettelsen av denne tråden, får ikke være med." Synes det er litt lite. Hva med å ha vært registrert medlem i minst tre måneder og noe ala hundre innlegg? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Enig med Vowels, bør være minst 3 måneder + har postet mer enn 100innlegg. Noe annet blir bare tull. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå