Jarmo Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hehe! Ønsker meg Lars, som i førrige året.. ^^ 4 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg ønsker meg Jarmo, gjerne pakket inn i marsipan 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Får da vel slenge seg på dette i år Lenke til kommentar
GamerJenta Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Melder meg på Må bare komme på noe ønsker oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Melder meg på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ønskeliste Batman comics: kjøp gjerne batman-comics, men da holder du deg unna følgende: The killing Joke, The Long Halloween,alt av Frank Miller, alt av Kevin Smith, Hush og Arkham Asylum. Disse eier jeg fra før. alkohol Ds-spill samt ps3spill (ikke bilspill) fancy shit Random thing you think I like tøffe\morsome skjorter størrelse L Bøker: Gode gamle klassikere. Oppvaskmaskin Happy Hunting. Danielzu' Ikke-ønskeliste DVD: Jeg har en enorm samling, så oddsen for at akkurat du kjøper en film jeg allerede ikke eier er slim at best. Musikk: have a computer for that. Biografer: bøker er nice, men jeg hater biografer. Vil helst ikke lese om Eli Hagens liv osv. Ikke fantasy-bøker heller. Data\nerdeting: Not my cup of tea, har rundt 3-4 minnepenner, og har en pc som knapt fungerer til noe annet enn skriving. data\x-boxspill: Kjør Ps3 om dette er din gaveløsning Kondomeriet: No need to buy from this store Godlukt(har mer enn nok) Fantasy.opplegg Boxere(har mer enn nok) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kravstor du Danielzu.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg gir kun ut klamydia og gonorè til min Secret Santa. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Nei, det vil jeg ikke si. Poenget med en ønskeliste er å skrive hva man ønsker(og ikke ønsker). Trodde kanskje jeg mente at alle SS'n min skulle kjøpe alt jeg nevnte du stakkar. Du tok nok feil. Endret 24. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bøker: Gode gamle klassikere. Hvilke gode, gamle klassikere har du fra før da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg gir kun ut klamydia og gonorè til min Secret Santa. Det fikk jeg i fjor Bøker: Gode gamle klassikere. Hvilke gode, gamle klassikere har du fra før da? Hehe, ja det var det ja. Ønsker å lese mer fra Jules Verne og Hemingway da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nei, det vil jeg ikke si. Poenget med en ønskeliste er å skrive hva man ønsker(og ikke ønsker). Trodde kanskje jeg mente at alle SS'n min skulle kjøpe alt jeg nevnte du stakkar. Du tok nok feil. Ironi på nettet fungerte ikke så bra, heh. Selv ønsker jeg meg noe.. annerledes/morsomt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Får vel driste meg til å være med på dette for første gang Jeg ønsker meg "Fin" sjokolade (type konfekt, gjerne noe litt uvanlig, men all sjokolade smaker godt). Oppdaterer posten hvis jeg kommer på noe mer jeg ønsker meg (fikk litt blackout på ønsker akkurat nå). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Da har bekreftelsesmeldinger blitt sendt ut til samtlige påmeldte. Jeg er nødt til å utsette påmeldingsfristen til søndag mens jeg venter på svar fra folk. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du gjør en god jobb, Latias. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Så at fristen var på søndag, så da meldte jeg meg også på. Ønsker meg i tilfeldig rekkefølge: - CDer (typisk ikke listepop, hiphop og RnB, men heller metal, indierock, hard rock, klassisk rock, klassisk metal, sjekk last.fm/user/Knut_ PS: Har alt av Metallica og Volbeat, mye av Slayer) - Skittles - Ting til bil (type koppholder, penge"boks" (til pirattaxi-inntektene) og sånt noe) - Noe gøy/kult/unyttig moro Ellers har jeg skrevet mye rart på forumet opp i gjennom som kan gi et hint om hva jeg driver med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Du gjør en god jobb, Latias. Takk! Synes det er gøy å holde tradisjonen gående. Ønsker meg Lars, som i førrige året.. ^^ Dude. Jeg vet hvor du bor og greier, men skal du være med så sender du PM - i likhet med alle andre. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dette må jeg være med på ja. Ønskeliste ja, hva måtte nå det være da........ Ullsokker (gjerne hjemmestrikket) ellers tar jeg imot det meste Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 PM tilsendt! Har vært med på dette i alle årene, så kan ikke droppe i året Blir moro å dele gaver med dere, ser fram til en riktig, fin jul med HW.no folka 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå