Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Fikk akkurat det jeg ønsket meg. Godteri, Resident evil til PS3 og Dexter sesong 1, har den Dexter sesongen allerede men går kanskje an å bytte, burde kanskje skrevet at jeg hadde den når jeg skrev ønskeliste, men jeg er uansett kjempefornøyd. Tusen takk til min SS :) Aner ikke hvem det er, stod bare at jeg skulle få en PM over nyttår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Min nisse fikk nok ikke så alt for bra gave, men personen forandret jo ønskelisten etter at jeg hadde kjøpt den originale gaven. Så den måtte sendes i retur til butikken. :hrm: Så jeg føler at jeg ikke klandres så alt for mye.

Men men, håper nissen ser humoren i gaven som ble sendt. Så skal den bli litt mer planlagt til neste år.

Får dessverre ikke tak i min egen pakke før 27. så min SS må nok vente på respons til da.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Wow, Da var pakkene fra min nisse(mor?) åpnet og jeg må si jeg er meget meget fornøyd. Skjønner godt at det må ha vært vanskelig å finne en gave til meg når jeg har bydd så lite på meg selv her på forumet.

Så du hadde jo ikke så mye å gå utifra. Men det jeg fikk var helt kanon, koselig kort følgte med også.

At det er lagt arbeid i gaven er det lite tvil om , jeg ble imponert :)

Takker og bukker nok en gang og ønsker min ukjente Nisse en forsatt god jul og Godt nyttår :)

glemte nesten å nevne hva jeg fikk, hehe... fikk Liverpool-sjerf , Håndkler, masjipangris og to fine sterinlys :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg åpnet gaven! Fikk sånn krem jeg ønsket meg. Og så fikk jeg to fine glasskrus og en pakke med adventte. Har ikke smakt på den enda, men den lukter iallefall godt! Jeg ble veldig fornøyd med gaven min. Håper bare ikke det var noe som falt ut av gaven før jeg fikk den siden den var åpen. Så takk for julegaven. Jeg vet forresten hvem du er ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk en bok, som jeg allerede hadde. :D Det fulgte med et hendig byttekort og butikken har de jo her i Hønefoss så da blir det bokjakt. :love: Tusen takk! =)

Kan vel si såpass at mitt nissebarn har postet i tråden alt, og barnet virket fornøyd, så da er jeg veldig fornøyd!

Lenke til kommentar

jeg fikk et kort som gir meg 7 utgaver av donald pocket og/eller andre serier. men jeg tar pocketene fordi jeg kjøper nemi og pondus i butikken.

visste ikke at det fantes slike kort. fint bilde som fulgte med og jeg synes du greide jobben bra. ble temmelig lurt av konvolutten siden jeg trodde det var noe knusbart inni der :)

post-754-0-60332300-1324781919_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mchansern..!!!11!11!!!

Inn på adminkontor straks, vil ha noen ord med deg.

Har nettopp åpnet julepakken min... ^^

:)

HEHEHEHEHE!

Les brevet ditt nøyere, nederst står det at jeg ikke vil bli bannet for denne gaven!

Takk for maten. Finsk grønnsakssuppe, smakte godt.. :)

En skål med grønnsaksmotiver i og en flaske Koskenkorva. Finsk nasjonalsuppe, det.. ^^

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...