Liquidkey Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fikk en perfekt gave! iPad-dock! Da takker jeg min nisseunge Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Oh looord, som jeg fikk lættis av gaven jeg fikk fra min SS. Fikk blant annet en badeand med radio og termometer, noe jeg finner utrolig artig! I tillegg elsker jeg å ligge lenge i badekaret og høre på radio, så dette var helt supert Fikk også litt elektrisk småsnacks og dilldall, samt sjokolade (som imo er meningen med livet). Aner virkelig ikke hvem nissen min er, men må si dette var en morsom gave. Og ja, jeg skal kose meg på TG. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Mchansern..!!!11!11!!! Inn på adminkontor straks, vil ha noen ord med deg. Har nettopp åpnet julepakken min... ^^ Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da var gavene åpnet Fikk Logitech G400, noe som sto på ønskelisten min Aner virkelig ikke hvem som er min SS, etter skriften å se, så kan det både være en mann ellr kvinne. Kunne se ut som en venstrehendt som eier denne skriften. Takk for gaven, SS. Nå blir det mye gaming framover, denne skal jeg ta med meg på TG12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Synes alle får bedre gaver enn meg hvert år jeg. /sjalu-mode Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Mchansern..!!!11!11!!! Inn på adminkontor straks, vil ha noen ord med deg. Har nettopp åpnet julepakken min... ^^ Seriøst. Adminkontoret ligger på Intra. Skal han få tilgang pga. en gave? Dette lukter korrupsjon! (Hva fikk du forresten?) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Seriøst. Adminkontoret ligger på Intra. Skal han få tilgang pga. en gave? Dette lukter korrupsjon! (Hva fikk du forresten?) Rolig nå, han skal på admin-PM.. ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg elsker, elsker gaven min! Skikkelig gode, koselige strømper/sokker, sånt som jeg elsker! Skulle tro nissen min kjente meg. Og et kjempeartig brev og kryssordoppgave, som jeg ikke har fått tid til å løse ennå! Men det skal jeg prøve meg på snart! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 hvorfor finner jeg ikke denne tråden før nå? jeg ville også være med... OMG 1 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Er det lov til å være litt skuffet over ss gave? Virker ikke som min ss har brukt noe tid på å finne ut av hva slags person jeg er. Håper gaven min gleder mer enn min ss gave. Endret 24. desember 2011 av Shibiz Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Nja, jeg har aldri klart å skjønne hvordan folk lan være skuffa over noe man får. Uansett hva det er så har man jo ikke mista noe, du går jo ikke i tap. Endret 24. desember 2011 av _Hedvig 9 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Enig med det, enten hadde man ikke ønskeliste, eller så fant ikke SS noe på listen, men det er vel godt ment og du kan jo regifte eller noe? Utfordringen blir da å finne et nyttig bruksområde Det er mange som ikke fikk noe i det hele tatt her inne. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 la ut ønskeliste. Men jeg kommer uansett til å bruke gaven. Men, men ... Får prøve igjen til neste år. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Håper du liker bøkene. Hvorfor de er bestselgere aner jeg ikke Gøy med bøker i gave, da! Alltid! Tusen takk! Så morro at du var nissen min ^^ Skal starte å lese med en gang! var ikke meg. Jeg bare kommenterte :-D Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 NBA, jeg har aldri klart å skjønne hvordan folk lan være skuffa over noe man får. Uansett hva det er så har man jo ikke mista noe, du går jo ikke i tap. Jeg for min del var UTROLIG fornøyd med mine gaver. Jeg også føler at jeg kunne fått disse gavene av en god kompis. De var 100% perfekte, en knallfilm jeg liker godt, og men ikke eier, og og en bok av en type jeg absolutt elsker. Og jeg har en rimelig sterk mistanke til hvem som er min så....................... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg fikk KJEMPEFINE STRØMPER :D Bilder kommer senere Også fikk jeg namnam godteri, så er superglad! Men lurer noe veldig på hvem denne nissen er Ikke noe kort eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Er det lov til å være litt skuffet over ss gave? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg er nødt til å takke den kreative nissen min!!! Ble skikkelig overasket, og det falt virkelig i smak. ^_^ Fikk den nyeste vdboken, et nydelig smykke med øredobber, et handlenett og en minnepenn med teen wolf episoder. Tusen takk. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg ble i alle fall kjempeglad for gavene jeg fikk fra min SS! Snop og lue passer meg perfekt, særlig siden jeg hovedsaklig bare spiser snop i jula uansett i disse dager, og har også noe å by folk som kommer inn på rommet mitt på. Og lua er helt herlig ... Ikke den ringeste anelse om hvem nissen min er, mamma og søstrene mine mente det måtte være ei jente, men jeg fortstår meg ikke på sånt så jeg aner ikke. Og ikke har det noe å si for min del heller. Like koselig, åkke som. Lenke til kommentar
haavardgj Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fikk en perfekt gave! iPad-dock! Da takker jeg min nisseunge bra du likte gaven :-) var vel ganske seint ute med å sende den, så jeg var bekymret for at den ikke kom frem tidsnok. har ikke åpnet gaven min ennå, så jeg gleder meg til jeg kommer hjem senere i dag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå