Need44speed Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg fikk masse godteri Jeg har ikke bilde, men det var nidars favoritter, marsipan, sjokolade osv. Takk til min SS ! God Jul Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ey, fikk gavekort på Elkjøp, nisselue og nisseslips. Tusen takk :--D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Hadde planer om å åpne min i dag tidlig før jobb, mem jeg har en slu mamma som har gjemt den. Åpner ikke gaver før pappa kommer hjem fra bartenderjobben i natt, så kommer vel update i morra :-) Edit: Vet enda ikke om min nisseung har fått sin.. Endret 24. desember 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Åpner min pakke i kveld. Er spent nå Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da ble det ingen gave til meg i dag, men får håpe den kommer siden. Håper iallefall at Nisseungen min ble fornøyd. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da ble det ingen gave til meg i dag, men får håpe den kommer siden. Håper iallefall at Nisseungen min ble fornøyd. Samme her. Og jeg VET at nisseungen min ble fornøyd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg fikk(ikke åpnet enda, men minner mistenkelig på en liten bok ^^), og fikk først idag vite at min nisse fikk sin gave. Var vist fornøyd også, sendte ikke gaven til månen ivertfall Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Yay, fikk en "Iball 3" av min SS! Hjernetrimsak/leke! Svært fornøyd! Passer perfekt i forhold til det eg ønsket meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Daa åpnet jeg min etter mye diskuskjon med fattern! Kan bare si.. WOW! Detta var MIDT i blinken! Var et teppe, med hull til armene. Heter "The slanket" og brodern sier de har det i the big bang theory. For en som bruker så mye tid på spill, og småfryser alltid så gleder jeg meg virkelig til å få brukt denne :-) Fulgte også.med en melkesjokolade og lakrisbåter:-) Så til min nisse; Tusen takk! Aldri sett en sånn før, men hadde jeg sett det hadde jeg ønska meg det! Nå var det bare å finne ut hvem som er opphavsmannen til dette navnet som stod på returadressen.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ey, fikk gavekort på Elkjøp, nisselue og nisseslips. Tusen takk :--D Pics, med nisselue og slips på. Takk.. ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Og photoshoppet beløp på 50.000,- Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg løser julagave-oppgaven så greit, slik som hvert år: ubestemt utestengelse fra forumet.. ^^ Fikk faktisk en person som jeg har hatt en del relasjoner til, i løpet av dette år. Ey, fikk gavekort på Elkjøp, nisselue og nisseslips. Tusen takk :--D Pics, med nisselue og slips på. Takk.. ^^ Maybe baby, kanskje du får noen frekke bilder på PM i løpet av kvelden. Nå har jeg åpnet gaven! Jeg fikk ett gavekort på kino og to bøker! Knallbra, siden jeg sitter to timer på tog hver dag. Koselig å høre at gaven falt i smak : ) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg har heller ikke fått enda, men den kommer nok etterhvert. Håper nisseungen min har fått sin! Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har fått gaven min, en super fin USB pen med 16GB. Med en fin julemelding inni. Stor fornøyd! Er dog mer usikker på hva min nisseunge syntes, da det ikke kom noen ønskeliste.. Lenke til kommentar
GamerJenta Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 så ble den ikke sendt ut før på mandag ;/ Jaja, håper h*n liker gaven sin da^^ Det gjør jeg nok. Huh? Lenke til kommentar
Populært innlegg Bakura Skrevet 24. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2011 Min gave fra min SS GIKK OVER ALL FORVENTNING! Bilder kommer siden jeg glemte speilrefleks kameraet hjemme hos madamen så vi tok bilder med Galaxy Tab'en hennes og trenger overføringsabel for å få bildene over. Men jeg er utrolig fornøyd og veldig ydmyket siden gavene virker til å ha en verdi på langt over 1000 kr kanskje til og med over 2000 eller 3000 kr! Det er HELT SYNSYKT! Liste over hva jeg fikk: - Kreatin pulver for ekstra treningseffekt! - Tre (3!) proffe gaming mussemater! - Mythbusters 6 sesongs DVD pakke! - Nettverkskabler! - HDMI kabel! - Aux kabel! - NETGEAR N600 Wireless Dual Band Gigabit Router - Premium Edition! - SteelSeries MERC gaming tastatur! Det eneste jeg har å si til min SS er; jeg er helt, HELT målløs og har ikke ord. Gavene er så perfekte og imponerende at jeg ikke føller meg verdi! Jeg håper til neste år å bringe dette videre og gjøre et like treffende og bra gaveinvistering for å gi videre opplevelsen til noen andre. TUSSEN TAKK! >Bilder kommer som sagt så snart jeg for tak i overføringskabelen! 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fikk en pocketbok av en ukjent finne... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Lurer fælt på hva jeg får, gleder meg til å åpne pakkene senere i kveld. Alt for mye senere, vi er alltid så trege med sånt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hangover 2 og en pakke Toffifee Har enda ikke sett Hangover 2 og Toffifee er noe av det beste jeg vet, genialt! Takker så mye. Mistenker at min SS er av det kvinnelige kjønn, eller en gutt med jenteskrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå