Cognomen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Min pakke har kommet frem, men jeg har ikke fått min pakke. Når listen blir utlyst og min SS er sånn grånisse med 1 post registrert i forrige uke blir jeg skuffa over kvalitstssjekken. Samme her, men vil bare legge til at man i utgangspunktet ikke kan stole på alle uansett, så det er vanskelig å vite om folk ikke holder avtaler. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg gleder meg i alle fall til å finne ut om jeg har blitt truffet i morgen, og om jeg treffer selv Lenke til kommentar
afirm Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Pakken låg å venta meg på når eg kom heim til jul! Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Blir spennende å se hva folk uten ønskelister fikk. Da kan de egentlig takke seg selv om de er skuffa. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 JEG FIKK ET FJERNSTYRT HELIKOPTER! :D :D Tuuuuuuuusen takk! JEg har alltid hatt lyst til å kjøpe det, men det har vært en utgift jeg ikke har kunnet forsvare til "bare meg selv". Fantastisk! Midt i blinken! 3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Blir spennende å se hva folk uten ønskelister fikk. Da kan de egentlig takke seg selv om de er skuffa. Det er jeg helt enig i! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Åpner min i morra når jeg står opp. Er ikke jul helt enda, ifølge meg. Undres bare om min nisseunge har fått gaven sin... Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Da har jeg vært på posten og hentet gaven min Men konvolutten var åpen:/ Det lå to gaver oppi, håper ikke det skulle vært noe mer som har fallt ut. Endret 23. desember 2011 av knottsau Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Vil bare hør, blir ikke de personene som ikke har sendt noe gave, blir ikke de utestenge ? bannet i fra forumet ? + Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) @igxx:De blir nok bare banna fra å bli med på dette igjen... Endret 24. desember 2011 av LaStrada Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Hvis nissunge ikke mottar og nissefar ikke kan sansynligjøre at det er sendt (bildebevis, sporingsnummer etc) vil nissefar bli utestengt fra fremtidige arrangement. ting kan faktisk bli borte i posten. Endret 24. desember 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Nå har jeg åpnet gaven! Jeg fikk ett gavekort på kino og to bøker! Knallbra, siden jeg sitter to timer på tog hver dag. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Håper du liker bøkene. Hvorfor de er bestselgere aner jeg ikke Gøy med bøker i gave, da! Alltid! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Alkohol og barnefilm. Perfekt! Herlig blanding mellom voksenlivet og barnslighet 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Håper du liker bøkene. Hvorfor de er bestselgere aner jeg ikke Gøy med bøker i gave, da! Alltid! Tusen takk! Så morro at du var nissen min ^^ Skal starte å lese med en gang! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da har jeg også åpnet. Kjempefornøyd med gaven Breaking Bad sesong 1, Spotify premium og Hello Kitty godteri. Og et flott hjemmelaget kort Flotte greier. Tusen takk til SS Bilder i spoiler: 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg tok ikke bilde av min gave. Den ble revet opp da klokka slo midnatt. 1 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da har jeg åpnet gaven og må si meg ganske forvirra (på en god måte!). Rare ting - akkurat det jeg ønsket meg, og har allerede hatt lyst til å hive Addict a Ball kula i bakken. Vibrenrende høytaler var jo bare fascinerende og penner er det alltid bruk for! Takker for gaven SS og ja, jeg vet jeg gjorde det vanskelig for deg! 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da har jeg også åpnet gaven min, fikk 'The Playbook' - Av Matt Kuhn / Barney Stinson. En bok jeg allerede har. Jeg postet ønskeliste, men men. Passer veldig bra til brukerprofilen min da God jul alle sammen ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da hadde vist min pakke nettopp blitt levert hjemme. Men feirer Julen et annet sted i år. Så jeg får ikke åpnet den på et parr dager, men den er ihvertfall kommet fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå