Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha marijuana og ei stor vannpipe. :'D

Men fra gjøk til pangpang, så lenge jeg ikke får bøker eller filmer, er jeg glad. Hva gir du til en mann som har 14.000 bøker? Ikke enda ei bok i alle fall. :p

Er veldig glad i nips da. Og figurer alà Asterix, Tintin og enslige LEGO-menn. Woop.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha marijuana og ei stor vannpipe. :'D

Jeg ser din marihuana og høyner med litt MDMA.

Hehe, ellers ønsker jeg meg egentlig noe (delvis) hjemmelaget. Om det så er en bindersmann hadde det vært litt artig. Bruk kreativiteten. :)

Kan si jeg liker elektronikk (mikrokontrollere og sånn), data, øl og ellers går tiden bort i mye jobbing. Når vi får utdelt nissungene våre vil jeg gjøre litt av facebookprofilen min åpen noen dager, slik at SS kan spionere på meg :ninja:

Lenke til kommentar

Ønskeliste fra 2009 med noen forandringer:

Ønskeliste:

- Sjokolade

- Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da)

- Julebrus (Sånne i glassflasker, brune)

- LP-er (Gjerne siste Lady Gaga-albumet)

- Kjærlighetsbrev <3

- Ullstilongs og -sokker. Gjerne i masse fancy farger og lange. Opp til knærne eller over.

- Votter, gjerne hjemmestrikka, hvertfall varme.

- Kaninting (ikke av frø, men gjerne Oxbow-kaningodt)

- Minnepinne (Hvis du ikke finner på noe mer interessant da)

Ønskes ikke:

- SD-kort

- CD-er o.l. (har ikke CD-rom på pc-en, så spill på CD er heller ikke ønskelig)

- Ekle ting.

Lenke til kommentar

Hmm.. ønskeliste... Kan begynne med å si at jeg blir glad for det meste, uansett hva det er :) Er glad i fine kort, hjemmelaga ting, humoristiske dippetatter osv.

•  
  • CD'er - Har klart å miste nesten hele CD-samlinger min, så mangler det meste, bortsett fra Kaizers. Hvis du synes det er bra er det en bra nok gave, men det går jo an å ta seg en tur innom bloggen min for å få et lite overblikk over musikksmaken min.
  • Plakater - Jeg har Abbey Road-plakaten, og en av James Dean og Audrey Hepburn. Også mulig her å stalke Facebooken og bloggen ;)
  • Godteri
  • Disney-ting - Jeg elsker Disney! Ingen vits å kjøpe filmer, da jeg har dem fra før, men hvis du kommer på noe annet Disney-relatert du mener jeg bør ha, så blir jeg glad!
  • Tøfler, skjerf, kosetepper, hansker..
  • Artige bøker
  • Bøker om filmer eller musikk
  • En fin tegning :tease:
  • En kul T-skjorte

Og forresten... bare nevner at dekselet til min iPhone 4 begynner å gå istykker ;)

Poster facebooken min når det nærmer seg gavetid.

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...