Zabaniya Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Dette ser lovende ut! Jeg er med! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Bare begynn og post ønskelister, folkens. Trenger litt aktivitet i tråden også! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vil ha dop!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Til jul også? Holder det ikke at du tar det resten av året? 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Neida, bare tøyser. Jeg vil ha noe flyrelatert. Hvis ikke det faller i smak hos vedkommende så tar jeg en DVD eller to. Helst en jentefilm. Det er knall stemning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg vil ha marijuana og ei stor vannpipe. :'D Men fra gjøk til pangpang, så lenge jeg ikke får bøker eller filmer, er jeg glad. Hva gir du til en mann som har 14.000 bøker? Ikke enda ei bok i alle fall. Er veldig glad i nips da. Og figurer alà Asterix, Tintin og enslige LEGO-menn. Woop. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg vil ha marijuana og ei stor vannpipe. :'D Jeg ser din marihuana og høyner med litt MDMA. Hehe, ellers ønsker jeg meg egentlig noe (delvis) hjemmelaget. Om det så er en bindersmann hadde det vært litt artig. Bruk kreativiteten. Kan si jeg liker elektronikk (mikrokontrollere og sånn), data, øl og ellers går tiden bort i mye jobbing. Når vi får utdelt nissungene våre vil jeg gjøre litt av facebookprofilen min åpen noen dager, slik at SS kan spionere på meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Min er kronisk åpen siden jeg ikke eier nettvett. Men ja, MDMA-krystaller hadde vært bedre enn MJ. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 God ide med å åpne profilen, gjør kanskje det sjøl når tida kommer.. Imens skal jeg tenke litt på noen gode ønsker Lenke til kommentar
3irik Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Får nesten bli med på dette i år! Nå har jeg lest forumene så lenge at det er på tide å bli litt aktiv selv Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ønskeliste fra 2009 med noen forandringer: Ønskeliste: - Sjokolade - Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da) - Julebrus (Sånne i glassflasker, brune) - LP-er (Gjerne siste Lady Gaga-albumet) - Kjærlighetsbrev <3 - Ullstilongs og -sokker. Gjerne i masse fancy farger og lange. Opp til knærne eller over. - Votter, gjerne hjemmestrikka, hvertfall varme. - Kaninting (ikke av frø, men gjerne Oxbow-kaningodt) - Minnepinne (Hvis du ikke finner på noe mer interessant da) Ønskes ikke: - SD-kort - CD-er o.l. (har ikke CD-rom på pc-en, så spill på CD er heller ikke ønskelig) - Ekle ting. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Hmm.. ønskeliste... Kan begynne med å si at jeg blir glad for det meste, uansett hva det er Er glad i fine kort, hjemmelaga ting, humoristiske dippetatter osv. CD'er - Har klart å miste nesten hele CD-samlinger min, så mangler det meste, bortsett fra Kaizers. Hvis du synes det er bra er det en bra nok gave, men det går jo an å ta seg en tur innom bloggen min for å få et lite overblikk over musikksmaken min. Plakater - Jeg har Abbey Road-plakaten, og en av James Dean og Audrey Hepburn. Også mulig her å stalke Facebooken og bloggen Godteri Disney-ting - Jeg elsker Disney! Ingen vits å kjøpe filmer, da jeg har dem fra før, men hvis du kommer på noe annet Disney-relatert du mener jeg bør ha, så blir jeg glad! Tøfler, skjerf, kosetepper, hansker.. Artige bøker Bøker om filmer eller musikk En fin tegning En kul T-skjorte Og forresten... bare nevner at dekselet til min iPhone 4 begynner å gå istykker Poster facebooken min når det nærmer seg gavetid. Endret 29. november 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ønsker meg ikke CD eller DVDer/blu-ray. Alt annet er gull! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Selv er jeg glad i bøker, blueray og DVD'er. Veldig glad i lego Leser ikke andre tegneserier enn Pondus, og der har jeg komplett samling Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Bok ja, det kunne jeg også tenke meg. Det hadde vært knallis å få. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Figurer og nips som dette (minus neglelakken) er gode eksempler på ting jeg ønsker meg. Evt. noen nye ullsokker i alle andre farger enn grå og rosa. Størrelse 42. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=SJuRQZ2ZGTs Hvorfor så få med? Kan det ha noe med litt for lite informasjon? Jeg viste ikke at konkuransen var i gang før jeg spurte etter den på forumskafen. Endret 21. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Hvorfor så få med? Kan det ha noe med litt for lite informasjon? Jeg viste ikke at konkuransen var i gang før jeg spurte etter den på forumskafen. Førsteposten er ikke oppdatert. Endret 22. november 2011 av mushi Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sist jeg var med på noe sånt så hadde jeg kjøpt noe tøft mens jeg fikk en billig porselenjulenisse fra nille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå