War Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Den skal ha kommet frem på 9 dager da, så det er din SS som har driti på draget (gitt faen) i reglene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Mange som ikke har fått enda? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ingenting her heller, enda. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Fikk melding om brevpost fra utlandet i dag, så da regner jeg med at det er den ettersom min nisse har bestilt via Amazon Æsj. Ser ut til at jeg først får åpnet en eventuell pakke over nyttår. Kom ikke noe med posten i dag, og jeg drar hjem i kveld og klarte selvfølgelig ikke å sette adressen dit jeg skal... Be postkontoret om videresending av post til dit du skal? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Mange som ikke har fått enda? Heller ikke fått... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nå har jeg kommet meg hjem så jeg kan kjenne på pakka mi!! Den er myk!! Spennende ^^ Og fin håndskrift på nissen min. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Fikk melding om brevpost fra utlandet i dag, så da regner jeg med at det er den ettersom min nisse har bestilt via Amazon Æsj. Ser ut til at jeg først får åpnet en eventuell pakke over nyttår. Kom ikke noe med posten i dag, og jeg drar hjem i kveld og klarte selvfølgelig ikke å sette adressen dit jeg skal... Be postkontoret om videresending av post til dit du skal? Tror nok det er like greit å bare vente til jeg kommer tilbake. Tar vel omtrent like lang tid om jeg skulle fått den videresendt hit nå mitt i all julepostsendinga. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Mange som ikke har fått enda? Ingen pakke her enda heller nei... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Og fin håndskrift på nissen min. Det fikk jeg også! Kona lurte på hvem denne "julenissen" min var. Burde lagt inn ønske om macho-skrift. 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 ser vist ut som mange enda ikke har fått gavene sine ;( noe som er svært trist, får bare håper de kommer i postkassene til folk og de som ikke har sendt har virkelig problemer med å gi bort noe ting til to-tre hundre korner, noe som alle har råd til. TIPS til neste år: minimum 1000 innlegg eks. uansett, gleder jeg meg sykt til min gave, er dog bare en konvolutt, men gleder meg likevel Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tror ikke at antall innlegg er løsningen, egentlig. Basert på hvor lenge jeg har vært her, i forhold til antall innlegg, kommer jeg aldri til å være klar til neste år Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Helt enig. Tror heller det er lurt å ha en min tid på forumet eller noe slikt Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Da har jeg fått pakke Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Da har jeg mottatt gave! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 I dag låg min pakke i postkassen! Tydelig at det er en fra rundtom her, for den var bare lagt nedi i en plastpose uten noe på! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) uansett, gleder jeg meg sykt til min gave, er dog bare en konvolutt, men gleder meg likevel I dag lå det som jeg trodde var gaven min i postkassa...det viste seg å være noe helt annet; en "julegave" fra Posten. (Se bildevedlegg). Kan vel nesten garantere at Posten ikke finner innholdet, uten avsender eller sporingsnummer eller noe som helst... På konvolutten gaven var sendt i sto jo bare adressen min og nicket mitt... Virker som om jeg skal ha max uflaks i år; samme dato som dette brevet er stemplet ble jeg frastjålet iPhonen min også...får vel bare håpe på harde pakker under juletreet i år...og at nissungen min blir fornøyd med gaven h*n får... Edit: Posten krever visst navn på den som har sendt pakken min (for i det hele tatt å finne den), eller en god beskrivelse av konvoluttens innhold...så må nesten be min SS om å ta kontakt med meg på PM og beskrive innholdet, hvis jeg skal ha håp om at de skal finne den... Endret 23. desember 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 en minimums tid kunne også vært en ting. noe som 2 år eks,og la oss si 500-1000 innleggs, og evt 10 + kommentarer. eller noe i den duren. for trur jeg selv hadde blitt litt skuffet hvis jeg ikke hadde fått noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå