Liquidkey Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Fikk to pakker i postkassa i dag. Var sikker på at den kom i dag, men ingen av dem var til meg, så begynner å bli knapp tid nå. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ingen pakke her enda iallefall Men nå veit eg at posten har trøbbel som f for tiden da. Satser på at det er det som gjør det. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Angrer nå på at jeg ikke satte adressen til dit jeg skal være i jula. Begynner å frykte at pakken ikke rekker å komme fram før jeg drar på onsdag. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Da mottok jeg min pakke fra nissemor/nissefar i dag. Vet også at mitt nissebarn har fått sin gave, så her er alt i skjønneste orden for min del! Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 jeg fikk en a4 bobleplastkonvolutt idag, utenpå står det på et rødt klistremerke "porto kontrollert, underfrankert sending". det er noe flatt og avlangt inni og blankt med noe svart på (er 2 små runde hull på siden på ene enden av konvolutten) konvolutten ser resirkulert ut, det er bra så man slipper plage miljøet for mye. er også en avsenderadresse men uleselig fornavn og ssanta som etternavn jeg fant kvitteringen til pakken jeg sendte men det er litt trist at jeg brukte noenlunde mye på noe som enten er borte eller stjålet av noen på veien... Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg fikk hentelapp i posten i dag. Regner med den er fra secret santa Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Var på posten i dag for å hente pakken. Kølapp nr 586 og nr 538 ble ekspedert. Laaaaaaaaaang ventetid. Ble kortere da det etter en liten stund ble spurt om noen bare skulle hente pakke. Hurra, slapp den lange køen og nå lurer jeg fælt på hva min SS har sendt. Bare det ikke er noe som ikke burde vises foran små barn, siden det skal være småunger til stede der jeg skal være på jul. Ellers vet jeg at min pakke er kommet frem ser det ut som Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ingen gave i posten i dag heller, så jeg satser på at det bare er Posten som er treig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hehe, ja er en del kø på posten for tiden Jobber på postkontor, og det er nok å gjøre. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Regner nok med det, ja. Men hadde bare vært fint å få pakken i hus i morgen, siden det er bursdagen min, og farlig nærme julaften. Og ja, jeg er en utålmodig jævel, men kommer ikke til å åpne pakken før julaften uansett. Jeg vil bare vite at jeg har den. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Skumle saker, håper jeg får gaven min før julaften! Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er nå mange her som ikke sendte 12 des. Man burde uansett sette den adr man skal være på 24 des. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Venteventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventekommerdenikkesnartventeventeventeventeventeventeventevente!!! Men min pakke har kommet frem da... Endret 20. desember 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Latias har sikkert oversikt over hvem som har fått og ikke fått. Antar at det kommer en liste i dag over de som ikke har sendt og hvem som ikke har fått, slik at vi kan hastesende SS-gaver til de som ikke har fått :p Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har sendt pakke, riktignok en dag etter fristen på forumet, men fortsatt 3 dager før fristen til posten så satser på at den kommer frem før jul! Litt bekymra tho, siden nissebarnet mitt har skrevet at h*n ikke har fått enda. Jeg har heller ikke fått enda btw, men er da fortsatt 4 dager igjen til julaften Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tre dager igjen til jeg kan åpne gaven min fra ******* (I'm on to you ) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg er overhodet ikke on to min nisse. Jeg håper det kanskje ligger et hint inni pakka, men bortsett fra det vet jeg bare at han bor på Vestlandet. Hvis han i det hele tatt har sendt pakken hjemmefra, da. Og hvis han i det hele tatt har skrevet seg selv som avsender. Og hvis han i det hele tatt er en han. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Æsj. Ser ut til at jeg først får åpnet en eventuell pakke over nyttår. Kom ikke noe med posten i dag, og jeg drar hjem i kveld og klarte selvfølgelig ikke å sette adressen dit jeg skal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå