Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk en a4 bobleplastkonvolutt idag, utenpå står det på et rødt klistremerke "porto kontrollert, underfrankert sending".

det er noe flatt og avlangt inni og blankt med noe svart på (er 2 små runde hull på siden på ene enden av konvolutten)

konvolutten ser resirkulert ut, det er bra så man slipper plage miljøet for mye.

er også en avsenderadresse men uleselig fornavn og ssanta som etternavn :p

jeg fant kvitteringen til pakken jeg sendte men det er litt trist at jeg brukte noenlunde mye på noe som enten er borte eller stjålet av noen på veien...

Lenke til kommentar

Var på posten i dag for å hente pakken. Kølapp nr 586 og nr 538 ble ekspedert. Laaaaaaaaaang ventetid. Ble kortere da det etter en liten stund ble spurt om noen bare skulle hente pakke. Hurra, slapp den lange køen og nå lurer jeg fælt på hva min SS har sendt. Bare det ikke er noe som ikke burde vises foran små barn, siden det skal være småunger til stede der jeg skal være på jul.

Ellers vet jeg at min pakke er kommet frem ser det ut som :)

Lenke til kommentar

Regner nok med det, ja.

Men hadde bare vært fint å få pakken i hus i morgen, siden det er bursdagen min, og farlig nærme julaften.

Og ja, jeg er en utålmodig jævel, men kommer ikke til å åpne pakken før julaften uansett.

Jeg vil bare vite at jeg har den.

Lenke til kommentar

Venteventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventeventekommerdenikkesnartventeventeventeventeventeventeventevente!!!

Men min pakke har kommet frem da... :xmas:

Endret av PolarCow
Lenke til kommentar

Jeg har sendt pakke, riktignok en dag etter fristen på forumet, men fortsatt 3 dager før fristen til posten så satser på at den kommer frem før jul! Litt bekymra tho, siden nissebarnet mitt har skrevet at h*n ikke har fått enda.

Jeg har heller ikke fått enda btw, men er da fortsatt 4 dager igjen til julaften :D

Lenke til kommentar

Jeg er overhodet ikke on to min nisse. Jeg håper det kanskje ligger et hint inni pakka, men bortsett fra det vet jeg bare at han bor på Vestlandet. Hvis han i det hele tatt har sendt pakken hjemmefra, da. Og hvis han i det hele tatt har skrevet seg selv som avsender. Og hvis han i det hele tatt er en han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...