L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kalkulator eller hjernetrim? ^^ *Windowstast+r [calc] [enter]**regne ut hvor mye 1 av brukerne tilsvarer i prosent* *trekke det fra 100* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Adminpower teller i disse tider.. Neida, fikk noe godteri av Kristian her om dagen. Forsøk på bestikkelser, antar jeg. ^^ Don`t worry, be happy! Veni, vidi, vici! ps. jeg er ikke nissen din.. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Nvm ser at brukeren min har mottatt gaven. Har dere bare sendt gave, eller skrevet kort også? Endret 19. desember 2011 av Shibiz Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg glemte å skrive kort Skrev ikke langt heller. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Neida, fikk noe godteri av Kristian her om dagen. Forsøk på bestikkelser, antar jeg. ^^ Prrrrf. Hva tar du meg for? En urutinert wannabe-veileder? Du skal drømme om den dagen jeg bestemmer meg for å bestikke deg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Nå fikk jeg melding om at det har kommet pakke til meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 You're welcome! Lenke til kommentar
SecretSanta Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Sendte gave til andre kanten av landet, som i følge sporing kom frem tre dager etter sending. Men jeg har enda ikke mottatt noe Får se i morgen da, ellers begynner jeg å bli bekymret. Skal vel ikke være så stor forskjell på sendingstid i disse dager? Pakken din er sendt - bestilte noe fra Amazon som ga meg mye glede som kanskje du vil like. Hadde lite å gå på så satser på det beste. Er det noe som ikke faller i smak skal man alltids klare å ordne noe annet! Amazon sier: Delivery Estimate: 21 Dec 2011, så satser på at alt går i orden. Endret 19. desember 2011 av SecretSanta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Om noen vil sende meg en ekstra gave, så er jeg åpen for det altså. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ligger pakke på postkontoret her Har liggi der noen dager, men jeg har hatt eksamener, kink i ryggen osv så har ikke fått henta den Men i morgen får jeg tilbake bilen min så da kan jeg hente pakke! Må forsåvidt si at jeg ble litt sen med å sende pakken min nettopp pga alt det styret der, MEN den er sendt! Og glemte selvfølgelig bildebevis... Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Oy Oy Oy! Jeg bare håper på at gaven fra SS og pappa har samme form, men ikke er samme gave inni. Men jeg trur jeg vet hva som er i gaven fra SS Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Pakken din er sendt - bestilte noe fra Amazon som ga meg mye glede som kanskje du vil like. Spennende Foresten, du vet vel at jeg har "the powers" til å sjekke IP adressen din for å finne ut hvilken annen bruker du opererer med? Men jeg misbruker aldri modstillingen til sånne ting, så du er helt safe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Pakken din er sendt - bestilte noe fra Amazon som ga meg mye glede som kanskje du vil like. Spennende Foresten, du vet vel at jeg har "the powers" til å sjekke IP adressen din for å finne ut hvilken annen bruker du opererer med? Men jeg misbruker aldri modstillingen til sånne ting, så du er helt safe Det eneste treffet er på SecretSanta! OMG! Lenke til kommentar
SecretSanta Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Foresten, du vet vel at jeg har "the powers" til å sjekke IP adressen din for å finne ut hvilken annen bruker du opererer med? Er ikke værre enn å ta en rask google søk på det registrerte forum nicket før du finner ut av hvem jeg er. Men er ikke like morsomt å få pakken når du vet hvem det er, kan uansett få vite det på julaften hvis du har lyst! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Gave mottatt i dag Har rukket å tafse litt på den, så har fått noen ideer om hva det kan være. Det ene kjennes ut som et dvd-cover og så er det noe som høres ut som lego Blir spennende å åpne... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg lurer på hvordan lego høres ut ^^ Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har du aldri fått lego før altså? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Må innrømme det begynner å bli en stund siden Men det må da være en litt generell skranglelyd? Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Pakke i posten Men har pakken jeg sendt komt frem tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå