cfg Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå har jeg henta min nisse pakke! Men min hemmelige nissefar er ikke så hemmelig lenger siden han tok og skreiv på en returaddresse! Skal la være å prøve å finne ut hvem han er da, bare siden jeg er så snill. *snoke* 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå har jeg henta min nisse pakke! Men min hemmelige nissefar er ikke så hemmelig lenger siden han tok og skreiv på en returaddresse! Skal la være å prøve å finne ut hvem han er da, bare siden jeg er så snill. *snoke* Selv om han skrev navnet sitt på returadresse, så betyr det ikke at det blir lett å finne han her på forumet Om han da ikke skrev forum nicket sitt også Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Yey , nå var pakken min også kommet frem. Var akuratt nede å henta den hos posten Da var det bare 8 dager til jeg kan åpne 1 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg er litt bekymret på hvor min nisseunge's pakke er. jeg sendte den 29.11 og har ikke hørt noe om at NU har fått den. jeg sendte den som brevpost pga billigst mulig måte, uten sporing. Men adressen ble skrevet på med vannfast tusj. den burde jo vært framme for lenge siden. min gullfiskhjerne vet ikke om jeg tok vare på kvitteringen heller. jeg frykter at jeg i år blir en av de som får en smekk på fingrene og at mitt nissebarn blir veldig skuffet. Ikke satte jeg på returadresse heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er nok bare en som ikke har sagt ifra i tråden. Latias holder vel orden på det meste, så du kan prøve å spørre han. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg venter på pakke, men er foreløpig ikke nervøs. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har fortsatt ikke fått noen gave i posten. *gråte* Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg kom til å tenke på at jeg ikke fikk noen kvittering av posten Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Oi, fikk en hentelappe idag. Woohooo! EDIT: Hei Skriveleif. Står til? Endret 17. desember 2011 av Lednar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jag har gave!! Og det er nok en bok, etter nøye inspeksjon. ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Hvor nøye var denne såkalte "inspeksjonen"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Fingret gaven som en kåt 17åring. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Haha thats the spirit Danielzu Pakken min ankom i dag Sitter som en spendt 3-åring og sikler over pakken fram mot jul! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Min er kommet Bare ei uke igjen Lenke til kommentar
War Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har ikke fått noe, men ikke sjekket idag. Håper min SS blir fornøyd Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har fått pakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Pakken min er hentet og er i god behold Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Fikk pakken i går, uten frimerke eller noe, og jeg tror den er for stor til å gå opp i postkassen uten han postmannen. Rart. Jeg funderer, har også fått et brev hvor jeg skal klare å tyde hvem ss'en min er. Veldig koselig og gøy Er litt nervøs for at min lille nisseunge ikke har fått noe enda. Håper den kommer frem snart, med alle gavene i behold. Endret 17. desember 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Fikk ikke tid til å hente pakken i dag, så henter den på mandag. Blir spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå