Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har fått en gave fra en i Oslo, så regner med min er kommet. Har ikke mulighet til å hente før i morra, selvom det står den skal være hentet idag, håper det går bra.. (Bor som sagt ikke hjemme, og pappa fikk ikke lov å hente den ut.)

Lenke til kommentar

Har fått en gave fra en i Oslo, så regner med min er kommet. Har ikke mulighet til å hente før i morra, selvom det står den skal være hentet idag, håper det går bra.. (Bor som sagt ikke hjemme, og pappa fikk ikke lov å hente den ut.)

Jeg ville ha ringt butikken/postkontoret der du skal hente den og bedt dem om å la være å sende den i retur, med forklaring at du kommer og henter den i morgen. Hvis den har ligget der i 14 dager, så blir den nok sendt i retur om ikke annet er avtalt. Slik fungerer det hvertfall på posten, der hvor jeg jobber. Burde ikke være noe problem å holde den av en dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Greia er at jeg fikk vite det nå istad, etter å ha ringt hjem for litt planlegging for helga. Det var da pappa sa at jeg hadde fått hentelapp. Litt seint nå, men skal ringe posten first ting i morra i håp om at den fortsatt er der!

Takk for tips :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg pakke fra Trondheim i dag! Er usikker på om det kommer fra min SS her eller fra et annet SS opplegg som jeg er med på. Fikk beskjed om at den var SVÆR så er utrolig spent :D (Adressen jeg oppga er forresten der jeg skal tilbringe juleaften, så har ikke hat muligheten til å se på gaven personlig enda) :)

Lenke til kommentar

Hepp! :)

Tror dama min har gjort en liten tabbe, hun skulle sende mine gamle gebisser til reparasjon og en julagave til en forumbruker.

Tipper hun har forvekslet adresselappene nå.

Så, kjære bruker. Vennligst retuner mine gebisser om de skulle havne på feil plass..

^^

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...