Anvlaibar Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da har jeg fått pakke av nissen! Gleder meg til å se hva det er Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da trur jeg har fått pakken. Ingen avsender navn, og den hvite innpakiningen rundt gaven var nesten fallt av. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da lå det en pakke i posten i dag når jeg kom hjem. Følgende står det på den: Til Hans Fra Secret Santa Hurra. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har fortsatt ikke fått noe, men satser på det kommer. Hvis ikke får jeg en fin unnskyldning for å drukne julesorgene i potetgull. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ikke sett noe til min jeg heller, men det tar vel litt lenger tid når min SS ville overaske meg med et nytt evga SR3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kjører vi spekulasjonene her i tråden, eller oppretter vi en egen spekulasjonstråd den 25. ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan vi ikke bare speuklere her da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har fått en gave fra en i Oslo, så regner med min er kommet. Har ikke mulighet til å hente før i morra, selvom det står den skal være hentet idag, håper det går bra.. (Bor som sagt ikke hjemme, og pappa fikk ikke lov å hente den ut.) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan vi ikke bare speuklere her da? Samme for meg Jeg har sendt surstrømming og pultost til min NU, så jeg gleder meg til spekulasjonene begynner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg blir kjempetrist om de avklipte tåneglene som jeg har spart i et norgesglass i over et halvt år ikke kommer frem pga posten. :( 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg blir kjempetrist om Mchansern er min nisse 5 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har fått en gave fra en i Oslo, så regner med min er kommet. Har ikke mulighet til å hente før i morra, selvom det står den skal være hentet idag, håper det går bra.. (Bor som sagt ikke hjemme, og pappa fikk ikke lov å hente den ut.) Jeg ville ha ringt butikken/postkontoret der du skal hente den og bedt dem om å la være å sende den i retur, med forklaring at du kommer og henter den i morgen. Hvis den har ligget der i 14 dager, så blir den nok sendt i retur om ikke annet er avtalt. Slik fungerer det hvertfall på posten, der hvor jeg jobber. Burde ikke være noe problem å holde den av en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Greia er at jeg fikk vite det nå istad, etter å ha ringt hjem for litt planlegging for helga. Det var da pappa sa at jeg hadde fått hentelapp. Litt seint nå, men skal ringe posten first ting i morra i håp om at den fortsatt er der! Takk for tips Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hum.. Jeg har mistanker til hvem som er min SS. Og det KUN basert på håndskrift og avsenderstemplingen! Jeg legger inn et hint her, og kommer tilbake til dette senere. Moldesupporterfordom? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Enda ikkje fått min Men har en annen pakke på vei i posten, og ser ut som det er trøbbel i Bergen for tida. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Venter i spenning her og enda. Håper den dukker opp før jeg drar hjem til mamma og pappa over helga. Hvis ikke blir det oppakking over nyttår Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Venter også på pakke, men er lenge igjen til jul enda heldigvis. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Da fikk jeg pakke fra Trondheim i dag! Er usikker på om det kommer fra min SS her eller fra et annet SS opplegg som jeg er med på. Fikk beskjed om at den var SVÆR så er utrolig spent (Adressen jeg oppga er forresten der jeg skal tilbringe juleaften, så har ikke hat muligheten til å se på gaven personlig enda) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Da har Nissen besøkt Jarmo.. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hepp! Tror dama min har gjort en liten tabbe, hun skulle sende mine gamle gebisser til reparasjon og en julagave til en forumbruker. Tipper hun har forvekslet adresselappene nå. Så, kjære bruker. Vennligst retuner mine gebisser om de skulle havne på feil plass.. ^^ 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå