Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Mhm.. jeg tok bilde av pakka til nisseungen min, men ikke av at jeg sto med pakka på postkontoret akkurat.. Så den får værsågod å komme frem. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er vel bevis nok hvis man har sporingsnummer? Det er jo noe alle som har sendt pakke har fått. Jeg har ikke fått pakke ennå forresten... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 "Må" ikke, men det er jo greit å enten ha bildebevis eller sporingsnummer i tilfelle den skulle bli borte. Så slipper man å bli urettmessig utestengt neste år. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tok bilde da pakken lå i postposen, så det bør vel holde. Sendt personlig og greier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Får man ikke kvitering når man sender pakke? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Får vel ikke sporingsnr hvis det sendes som brev? Tok ihvertfall vare på kvitteringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Bildebevis-schmildebevis. Jeg er såpass trustworthy at akkurat det trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Får man ikke kvitering når man sender pakke? Det spørs hvordan man sender det. Sendes det som brevpost får man ikke sporing. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg begynner å bli litt urolig for at nisseungen min ikke kommer til å hente pakken sin. Den har vært på postkontoret en god stund nå, og den blir sendt tilbake den 22. Og håper jeg ser snurten av pakken min snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det verste som skjer er vel at den kommer i retur? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Trenger ikke være så bekymret enda folkens. 16. desember er fristen til Posten, for å sende, for at pakken skal være garantert fremme til jul. Så selv om din Santa ikke har sendt pakken enda, men sender den i løpet av to dager, skal den komme frem til julaften. Jeg har forresten også sendt pakke. Jeg begynner å bli litt urolig for at nisseungen min ikke kommer til å hente pakken sin. Den har vært på postkontoret en god stund nå, og den blir sendt tilbake den 22. Og håper jeg ser snurten av pakken min snart. Når sendte du pakken? Du må ha sendt veldig tidlig, for at den skal komme i retur allerede 22. desember. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sendte min pakke som post i går:) Gleder meg til å motta pakke fra hyggelige diskutanter;) Lenke til kommentar
privinius Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Det er jo ikke så fælt for meg, jeg tenker på den stakkars nisseungen min, jeg. Jeg husker ikke eksakt dato, men jeg har sporet pakken, og der står retur-dato. Endret 14. desember 2011 av privinius Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Trenger ikke være så bekymret enda folkens. 16. desember er fristen til Posten, for å sende, for at pakken skal være garantert fremme til jul Det er noen som får den der de bor på hybel, og for eks 16 drar de hjem til jul. Så man burde forholde seg til de frister som er gitt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nesten så jeg ikke tør å skrive her inne i frykt for å avsløre meg. Gud så jeg ler av det. Gleder meg til å høre hva det er du sendte. Venter forøvrig selv på pakke fra nissemor/nissefar, men jeg tar det med god ro. Selv om det ble sendt innen fristen er det jo ikke sikkert det ville vært her enda, og mange sendte jo etter fristen. =) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nesten så jeg ikke tør å skrive her inne i frykt for å avsløre meg. Gud så jeg ler av det. Gleder meg til å høre hva det er du sendte. Kan garantere deg at jeg sendte noe ganske uskyldig. De litt mer kinky gavene gikk til nærme venner, ho, ho, ho. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gaven min er litt søt. Jeg håper den kommer frem Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Avs of sporingsnummer osv er greit i seg selv, men ikke si det da. 2 stk har brukt sporing her og da vet man jo hvem ss er for å si det sånn. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er mange som har brukt sporing her inne. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da utelukker jeg jo alle de som min SS da jeg sitter her med en pakke uten Av de som sendte uten sa 3 at de skrev på AVS , men kun en av de sa at det bare ble brukt etternavn så da heter min SS. Jeg vil se bilder av pakkene , er de store ? Myke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå