Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ser nå at den jeg hadde til nisseunge faktisk hadde posta en ønskeliste, men den var jo desværre litt for sein.. Håper han blir fornøyd uansett! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg gleder meg til "spekulasjonstråden" dukker opp what? Jeg signerte det velskrevne A-4 arket med forumnick! Vel vel, slik er nå det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jaja, sånn kan det gå. Jeg vil ikke si hva jeg la ved, eller om jeg i det hele tatt la ved noe som helst. DEt skal være litt utfordring å spore meg Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jaja, sånn kan det gå. Jeg vil ikke si hva jeg la ved, eller om jeg i det hele tatt la ved noe som helst. DEt skal være litt utfordring å spore meg Så lenge det ikke var brukte truser eller noe sånt, så.. "Her skal du få litt av et hint" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er glad jeg ikke har Osse-mon som nissefar. Jeg er redd jeg bare hadde fått gammalost, Solo og Surströmming. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Åå, hans da Dette var et vakkert, rørende og på alle måter tåredryppende brev. Jeg vil ikke at andre skal ta credz. 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Åå, hans da Dette var et vakkert, rørende og på alle måter tåredryppende brev. Jeg vil ikke at andre skal ta credz. Da får du håpe på at tårene drypper ned på nicket ditt da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg er glad jeg ikke har Osse-mon som nissefar. Jeg er redd jeg bare hadde fått gammalost, Solo og Surströmming. Vørterøl og Fishermans Friends (episode #2, featuring moi) 1 Lenke til kommentar
GamerJenta Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fikk pakken for over 1 uke siden (Har bare glemt å poste -.-") Lurer på hva det er o.O Gaven ble også sendt til nisseungen på lørdag, men da posten bare kommer én gang om dagen her og det er rundt 12 på ettermiddagen (var ute og handlet atm), så ble den ikke sendt ut før på mandag ;/ Jaja, håper h*n liker gaven sin da^^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har fått gave i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det har inte jag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 For hver dag som går frem til jul uten at jeg får gave nå tilsetter jeg enda en patron i hylsen på revolveren jeg spiller russisk rulett med. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 10 skuddsrevolvere er relativt sjeldne. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gave fått, men den var for stor for postkassen, så må hente den på posten fredag eller lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 så ble den ikke sendt ut før på mandag ;/ Jaja, håper h*n liker gaven sin da^^ Det gjør jeg nok. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som begynner å bekymre seg over at dem ikke skal få gave? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Bekymre meg gjør jeg alltid om alt Men akkurat det her er jeg ganske avslappa over. Tenker hvis noen sendte til meg på lørdag, vart den sikkert ikke sendt før mandag, og da er det naturlig den ikke har kommet frem helt ennå. Utrolig avslappet holdning til meg å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Pga. tidligere erfaringer blir jeg imponert om jeg faktisk får Bare håper at mottakeren min får, glemte å ta bildebevis i farten Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Pga. tidligere erfaringer blir jeg imponert om jeg faktisk får Bare håper at mottakeren min får, glemte å ta bildebevis i farten Måtte vi ta bildebevis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå