privinius Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bare du setter adressen riktig så er jo navnet det samme. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bare du setter adressen riktig så er jo navnet det samme. Bor i blokk, postmannen kommer til å klø seg i huet. Kanskje til nød bare etternavn. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Pakken er sendt. Endret 12. desember 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ikke skriv hvordan gaven er sendt på osv, da... Ordet "Secret" er der av en grunn. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg sendte pakken på torsdag, men innlevert etter frist. I følge sporingen er den fortsatt på samme sted jeg leverte den. Kan det være at den ikke blir videresendt fordi jeg ikke skrev avsender, eller hva er greia? Er sentralt og posten går derifra to ganger daglig. Skal jeg gå ned og spørre, eller har dere opplevd dette før? Endret 12. desember 2011 av Anaio Lenke til kommentar
cfg Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Satser på at jeg ikke dreit meg sjøl på leggen med gaven jeg fant idag! Satser på at det går bra og min nisse ikke har det jeg fant til h*n! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg sendte pakken på torsdag, men innlevert etter frist. I følge sporingen er den fortsatt på samme sted jeg leverte den. Kan det være at den ikke blir videresendt fordi jeg ikke skrev avsender, eller hva er greia? Er sentralt og posten går derifra to ganger daglig. Skal jeg gå ned og spørre, eller har dere opplevd dette før? Det er godt mulig pakken er sendt, men at sporinga ikke er oppdatert. Har opplevd å vente på en pakke og i følge sporinga var den fortsatt der den var sendt sendt fra når jeg fikk den. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå har jeg akkurat fått gaven min fra min Secret Santa. Den ser kjempeflott ut! Gleder meg til å åpne! 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Om det er noen som ikke har fått en ss, eller ikke nok SS på listen til å dekke alle så kan en av "mods" av denne tråden sende pm til meg, så kan jeg sende en pakke til dem. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å åpne opp pakken foran hele familien min Mange her har jo litt vel sær humor Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å åpne opp pakken foran hele familien min Mange her har jo litt vel sær humor True that.. Mulig jeg kommer til å smugtitte på hva det kan være, før jeg åpner den foran folka Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva med å si det til familien om SS-greia? JEg har fortalt det til familien min, de synes at det er moro og følger alltid spent med hva jeg har fått. Fire år på rad nå. Eller er det fem nå? HAr ihvertfall vært med på alle SS-årene 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Fikk nissepost i dag.. Så er rimelig spent på hva det er for noe Jeg får ikke hentet den før i morgen.. Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har fått gaven 1 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nesten så jeg ikke tør å skrive her inne i frykt for å avsløre meg. Gud så jeg ler av det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg gleder meg til "spekulasjonstråden" dukker opp Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har enda ikke fått noen nissepost, men det er jo enda god tid, så. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vet ikke om det er fra secret santa, men jeg har hvertfall en pakke som ligger og ruger på posten da den var for stor for postkassa Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Pakke mottatt! NÅ er jeg spent! Den var jo diger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå