Tonio Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg viste frem det jeg skulle sende til de på posten og sa "Hvordan er det best for meg å sende denne til et annet sted i Norge?", også fant hun frem noe som passet også tok jeg den. Aner ikke om det er smartpakke eller hva, bare sendte det avgårde, jeg. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Yes, damen på postkontoret overtalte meg til å kjøpe det. DYRT. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) grunnen til at jeg ikke har en ønskelist er at jeg da vil få noe som ikke er førbestemt, altså at brukeren i andre enden har måtte bruke sin kreativitet. jeg brukte hverken profil eller sosiale medier for å finne min gavemottaker, google ga meg all info. edit: fandens n-knapp som ikke funker når jeg vil Endret 7. desember 2011 av mhsalangli Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Folkens, det er fint om dere kan gi beskjed etter hvert som dere får gavene deres. Har fått et par tre henvendelser fra folk som lurer på om gavene deres har kommet trygt fram. Takk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har fått gaven min Veldig spent! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Sliter virkelig med å finne en gave til nisseungen min, altså. Må visst på en massiv brainstorm/shoppingrunde i morgen for å rekke fristen, gitt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Da har jeg kjøpt gave, sendes i morgen. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 akuratt vært å kjøpt nå, skal vell sendes i morgen/på lørdagen håper han/hun blir fornøyd Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kjøpt og pakket inn så pent atte! Satser på å få sendt i morra! Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Da har man kjøpt inn og pakket inn gaven, men pga jobb så for jeg ikke sjansen å sende før i morgen (når fristen går ut). Hadde i grunn håpet på å ikke være så sent ute, beklager til min hemmelige Nissebarn for dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Skal ut å kjøpe ny etterpå, og sende med en gang. Kommer bekreftelse i kveld Lenke til kommentar
igxx Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Da har jeg akkurat mottatt min gave fra min SS gleder meg sykt til julaften å få vite hva han/hun har sendt meg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 WOHO! Endelig fant jeg det jeg har lett etter. Skal postes i morgen. Hvor lenge er posten åpen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg vet ikke om jeg har motatt gaven min eller ikke, men antar mamma ville sagt i fra hvis det hadde dumpet noe ned i postkassa til meg. Pakken til min nisseunge er pakket og klar ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Da var gave kjøpt og sendt! Ble ikke det jeg hadde kjøpt første gang, men håper nisseungen min blir glad! :-) (og ikke har det fra før av, men tviler sterkt) Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Sender min på mandag da jeg vil ha med noe som ikke kom i posten idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Min er sent, og jeg er verdensmester i innpakking uten tvil. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Min er kjøpt i dag. Et skudd i blinde, men håper den faller i smak. Sendes i morgen! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Sender også min pakke i morgen Vet ikke helt om det blir "blink", men vi får se. OBS! Har endret brukernavn fra Asteroida, om det skulle ha praktiske betydninger. Endret 9. desember 2011 av Black Star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå