Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Står mellom biff og bacon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Klarte å prestere å knuse min når jeg sklei på isen.. Får gå til innkjøp av en ny Sender lørdag tenker jeg. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Skal kjøpe imorgen, men er ikke lett når brukeren er vanskelig Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg lurer på om jeg er lett eller vanskelig å kjøpe gave til Og håper nisseungen min liker gaven sin ^^ Synes det var litt vanskelig sjøl. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Da var gave innkjøpt og pakket inn. Regner med den blir sendt i morgen. Var ikke bare enkelt å komme på no gitt. Begynner å bli spent på hva min SS har funnet på Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nå har jeg endelig funnet ut hva jeg skal kjøpe, så det blir handlet inn i morgen eller kommende dagene. Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har vært i de 2 byene rundt der jeg bor får å finne det jeg lette etter, også her jeg bor. Men de har ikke det noen steder. Finner det på nettet, men blir ikke levert før etter nyttår. Så får da bare finne på noe nytt da Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Noen som har peiling på en nettbutikk som kan sende varer til en annen adresse enn kjøperen? Eller noen som vet om en måte å sende til noen andre via PayPal?? Endret 6. desember 2011 av DividedByZer0 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 99,9999999 har vel fakturaadresse / leveringsadresse. Men da blir den fint pakka inn i julepapir ja. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Avgårde til frisør før det blir innkjøp av gave til SS. Gleder meg til å få min og. Samt gleder meg til å sende. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tenkte jeg skulle få sendt gaven snart, men våkna opp med låst rygg og har nå brukt 3 timer på å komme meg ut av senga og vente på at pillene skal funke *utsette til etter eksamen på fredag* Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som har peiling på en nettbutikk som kan sende varer til en annen adresse enn kjøperen? Eller noen som vet om en måte å sende til noen andre via PayPal?? Noen? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som har peiling på en nettbutikk som kan sende varer til en annen adresse enn kjøperen? Eller noen som vet om en måte å sende til noen andre via PayPal?? Noen? De fleste nettbutikker har vel en leveringsdresse og en faktureringsadresse? Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Noen som har peiling på en nettbutikk som kan sende varer til en annen adresse enn kjøperen? Eller noen som vet om en måte å sende til noen andre via PayPal?? Noen? De fleste nettbutikker har vel en leveringsdresse og en faktureringsadresse? Ja men da er den ikke gaven pakket inn D: Også må dem ta PayPal Endret 7. desember 2011 av DividedByZer0 Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som har peiling på en nettbutikk som kan sende varer til en annen adresse enn kjøperen? Eller noen som vet om en måte å sende til noen andre via PayPal?? Amazon.co.uk tar PayPal og pakker inn gaven mener jeg på å huske når jeg bestilte fra dem sist Lenke til kommentar
direkte Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg fikk en spennende gave i posten i dag 1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Min far ringte, og sa at det var kommet en pakke til meg i posten i dag. Kan det være fra secret santa? Spennende. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere må bare huske å sette på nok frimerker holdt på å glemme meg ut i dag, men klarte å få den sendt. Var på vei hjem og kom plutselig på at jeg hadde glemt frimerker Men men, nå gleder jeg meg til pakken til meg kommer Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da var pakke sendt herifra og. Bare å vente spendt på at noe skal dumpe ned i postkassa her nå Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan sender dere deres gaver? Smartpakkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå