Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønskeliste ja, blir egentlig glad for det meste :tease:

Gadgets, Blu-ray, Pc-spill , Ps3spill, Plakater.

Akuratt kjøpt meg leilighet, kansje kjøpe noe som jeg kan ta med meg inn der ? Pynt, krus , glass,hånkle ett eller annet som du kan tenke deg at vil være kjekt å ha i leiligheten. :thumbup:

Men som sagt så blir jeg glad for alt jeg får :)

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hmm, er det nå det var dumt at jeg har vært innom alle påmeldte profiler? :p Er vel kanskje bedre det enn at jeg kun har vært inne på en.. Skulle såklart sjekke litt om alle, og nøyaktig da får jeg påmelding-meldingen.. :p

EDIT: Kan legge til at jeg bruker mange timer hver dag på spill. Men kun gamle spill, som CS, quakelive og nå League of Legends. Men jeg har spilt portal 1, men aldri kjøpt portal2. Så de fleste steamspill er noe jeg vil elske. Da untatt CS og HF+TF2.

Ellerså er alt random morsomt, og kleine gaver er også alltid like moro å åpne forran familien.. (Funker denna?)

Fikk portal2 av en kompis nå, han klarte å kjøpe 2 packen. Så da var det portal2 ønsket borte, hehe.

Lenke til kommentar

Da var nisseungens gave del 1 kjøpt inn. Del 2 kjøpes inn i morgen. This will be epic, skulle jeg ønske jeg var i heimen til vedkommende på julaften.

HEHHEHEHEHHEEHEHHEHEEHEHHE. Dævvven, dette er en gave jeg har tenkt mye på å lagt mye tanker bak.

Skal legge ved et lengre kort også, skal jeg signere med forumnick eller skal det være hemmelig frem til jeg røper meg her i tråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...