Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvis ikke går 300kr til redd barna i vedkomendes navn Hvem har lyst på det?? Redd Barna for eksempel. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Ønskeliste ja, blir egentlig glad for det meste Gadgets, Blu-ray, Pc-spill , Ps3spill, Plakater. Akuratt kjøpt meg leilighet, kansje kjøpe noe som jeg kan ta med meg inn der ? Pynt, krus , glass,hånkle ett eller annet som du kan tenke deg at vil være kjekt å ha i leiligheten. Men som sagt så blir jeg glad for alt jeg får Endret 2. desember 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har fått gave allerede! Imponerende. Takk. Selvfølgelig ikke åpnet enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nei, det hadde vært svært teit. Husker det var en vattnisse som åpnet gaven sin straight away ifjor. Høyst irriterende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan jeg få disp. til å åpne SS-gaven min den tjuetredje desember? Hvis den er ankommet da, noe jeg håper den har. Drar til utlandet den dagen nemlig, fra 23-30. Svært variabel internettforbindelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det må da gå an. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ikke helt ferdig enda, men jeg gleder meg sånn til å lese reaksjonen til nissungen min. Det kommer til å bli så bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ikke helt ferdig enda, men jeg gleder meg sånn til å lese reaksjonen til nissungen min. Det kommer til å bli så bra. PM? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg får høre med mutra om hu har mottatt noe for meg enda. Skal på senteret i mårra og finne noe til nisseungen min . Be afraid! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg skal se etter gave i morgen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Samme her. Håper nisseungen min blir fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Me 3. Allerede kjøpt en ''morogave'', men skal også supplere med en gave brukeren ønseker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hmm, er det nå det var dumt at jeg har vært innom alle påmeldte profiler? Er vel kanskje bedre det enn at jeg kun har vært inne på en.. Skulle såklart sjekke litt om alle, og nøyaktig da får jeg påmelding-meldingen.. EDIT: Kan legge til at jeg bruker mange timer hver dag på spill. Men kun gamle spill, som CS, quakelive og nå League of Legends. Men jeg har spilt portal 1, men aldri kjøpt portal2. Så de fleste steamspill er noe jeg vil elske. Da untatt CS og HF+TF2. Ellerså er alt random morsomt, og kleine gaver er også alltid like moro å åpne forran familien.. (Funker denna?) Fikk portal2 av en kompis nå, han klarte å kjøpe 2 packen. Så da var det portal2 ønsket borte, hehe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Da var nisseungens gave del 1 kjøpt inn. Del 2 kjøpes inn i morgen. This will be epic, skulle jeg ønske jeg var i heimen til vedkommende på julaften. HEHHEHEHEHHEEHEHHEHEEHEHHE. Dævvven, dette er en gave jeg har tenkt mye på å lagt mye tanker bak. Skal legge ved et lengre kort også, skal jeg signere med forumnick eller skal det være hemmelig frem til jeg røper meg her i tråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Ehh, dette er SECRET Santa, selvfølgelig skal du ikke signere med forumnick. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tenkte å legge kortet inne i gaven, så man ser det samtidig som man åpner da. Ettersom kortet vil være en slags bruksanvisning på hvordan man bruker gaven i tillegg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ikke helt ferdig enda, men jeg gleder meg sånn til å lese reaksjonen til nissungen min. Det kommer til å bli så bra. Helt sikkert, kommer aldri til å glemme julegavene dine til meg ifjor.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er veldig spent på hva gaven din er, McHansern Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg lurer sånn på hva min SS mener er en passende gave til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå