Jarmo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg løser julagave-oppgaven så greit, slik som hvert år: ubestemt utestengelse fra forumet.. ^^ Fikk faktisk en person som jeg har hatt en del relasjoner til, i løpet av dette år. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Må virkelig flytte inn i tenkeboksen her Har det noengang skjedd at pakkene ikke kommer frem? Usikker på om jeg skal sende med sporing eller ikke... Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan ikke alle skrive et raskt innlegg der de nevner hva de vil/ikke vil ha? Gjør jobben så utrolig mye enklere!!!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan ikke alle skrive et raskt innlegg der de nevner hva de vil/ikke vil ha? Gjør jobben så utrolig mye enklere!!!! Noe av det jeg synes er artigst med SS er skattejaken i innlegg på hva personen kan like! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 ..Også er det noen som ikke har noen givende innlegg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hmm. Min mottaker har ikke vært superaktiv i det siste, og har ikke skrevet i noen kategorier som gir meg særlig hjelp. Blir noe random, men kult. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har allerede planlagt hva jeg skal kjøpe til årets nisseunge. Det kommer til å bli faen så kult. Vedkommende har ikke gitt uttrykk for at dette er noe h*n liker da, men jeg får lættis hver gang jeg tenker på det og da kan det vel ikke være så ille? Kjøpes inn i morgen, hahahahahha. Loooord. 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det burde være et krav at man sender med sporing. Det var mye "jeg har sendt asa" i fjor sammen med hvor er min pakke :S Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det koster 160 å sende en pakke med sporing, så da blir plutselig gaven mye dyrere. Det man kan gjøre er å ta bilde av pakken når man er på posten, så bør det være bevis nok på at pakken er sendt. 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Må vel komme med et par ønsker jeg og da så det blir litt lettere. Musikk (CD/DVD) http://www.last.fm/user/erlendo89 Gadgets og andre dingser Skjorter (str. L) Alkohol Film/Bluray Tv-serier Men aller helst vil jeg ha en sånn Blir vel litt for dyr sikkert Leser ikke bøker så det er det lite vits i å kjøpe, ellers går alt bra. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er rimelig enkelt å vite hvem dere IKKE har, når dere sier personen ikke har ønskeliste da Det er en avledningsmanøver, skjønte du ikke det? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Oi, er det framdeles for sent å melde seg på? :o Vil gjerne være med! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Uff, er skikkelig hardt å finne noe til personen jeg fikk. Da blir det gadgets, gitt! Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Du kan jo sende PM til en annen bruker og be den brukeren be vedkommende om å lage ønskeliste. Hvis ikke går 300kr til redd barna i vedkomendes navn Endret 1. desember 2011 av War Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvis ikke går 300kr til redd barna i vedkomendes navn Hvem har lyst på det?? Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 www.microplex.no https://www.techbay.no/ Takk! Var vel meg du siktet til? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) jeg er sånn bombesliten etter 12timersjobb hver eneste dag i to uker, holder på å sovne akkurat nå, så beklager på forhånd for en svært rotete post. Kanskje jeg rydder den på søndag. Jeg er i forsvaret, jeg er jente, jeg liker sånne ting som det der. Du vet, gutteting. Elsker filmer og tvserier, men har ganske så mange slike fra før av. Dvd behøver ikke å være i bluray. ÅÅÅH, FHM! Det liker jeg. sånn abonnement muligens. hvis det er mulig. Jeg digger morsomme t-skjorter og gadgets, men det må være morsomme gadgets. Sånn brukelig og ikke så utrolig nerdete. Jeg vet ikke hvilken størrelse jeg har i t-skjorter, men de er kos når de er stor da. Vanligvis er jeg vel S, men da er den jo normal på meg, ikke stor. øøhm, kunne også fått hjemmelagde ting eller kanskje pynteting, eller kanskje hjemmelagde pynteting. Noe som skaffer litt liv i dette kjedelige kasernerommet. Fine rammer hadde også vært fint. Ønsker meg ikke; Jeg har gitt meg selv snopeforbud, noe som er svært hardt, ettersom jeg elsker snop, så ikke gi meg flere fristelser please. no sextoys or any things like that. ikke alkohol heller fordi jeg kan ikke oppbevare det på militært område. EDIT: Hvis julenissen min ender opp på FHM så må jeg få litt beskjed, sånn at det kan bli sendt til militærleiren min i stedenfor åtte timer unna. Endret 1. desember 2011 av The Barnacle 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 - Gadgets er alltids en vinner Så lenge man ikke trenger noe annet for å bruke det. - Karibisk Rom - Guinness effekter(Plakater o.l) Legger til mer hvis jeg kommer på noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå