L4r5 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg ønsker meg: - gadgets/nerdeting - godteriting - hjemmelagede ting - spill - alkohol - bøker - erotiske leker (ikke oppblåsbar sau e.l.) Egentlig glad for det meste, men ekstra glad om det er en tanke bak det. Snok gjerne på profil og gamle tråder. Jeg har så mange profilvisninger at jeg merker ikke om du er innom og snoker. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Får vel lage en ønskeliste så jeg ikke forvirrer driten ut av julenissen min. Wantz: Klær! (Helst boxere eller sokker. Lettere å plukke ut siden plaggene nesten aldri blir sett. ) Gadgets? Powerball eller noe annet morsomt hadde vært stilig! Men helst ikke noe totalt ubrukelig, hvis dere skjønner. Kanskje gavekort til Star Wars: The Old Republic? Treningsgodt. Proteinpulver og kosttilskudd har jeg, men hadde vært morsomt med noen proteinbarer eller lignende! En pakke med random varer fra Dealextreme hadde vært rått! Men da har jeg selvfølgelig full forståelse for at den kommer en stund senere. Noe som støtter WWF? No wantz: Spill ønsker jeg ikke. Jeg er relativt kresen og har de jeg vil ha. Musikk er jeg også VELDIG kresen på, så helst ikke noe sånt! Ikke sjokolade eller noen annet etbart/drikkbart hvis det ikke er unikt, og fåes ikke tak i Norge. For da har jeg nok momset på det meste. Jeg blir glad for det jeg får, men helst ikke noe på no wantz-listen. EDIT: Føler meg rimelig medium på størrelser! Endret 29. november 2011 av privinius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg skal gå innpå hver enkelt påmeldte bruker, slik at alle tror at det er JEG som er deres Secret Santa. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 det gjorde jeg.. ..så fant jeg ut at det er 68 påmeldte.. ... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er glad i gadgets og morsomme tskjorter :-) Enig, må ha L-XL om så Sokker og slips har jeg et skap fult av, hehe. Ellers kunne jeg tenkt meg noe nytting en student kan trenge. Litt om meg, 24 studerer data ingeniør, fra Sørlandet. kan legge på at jeg ikke ønsker noe form for musikk, filmer, spill og mainstream tull. Selfmade er kult, det liker jeg. Ellers så er jeg ikke så sær å ha noe gjøre med. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes det er vanskelig å komme med noen ønskeliste. Har egentlig alt jeg trenger og litt til. Liker kule gadgets! Alkohol er fint å få. Ellers er jeg interessert i film, men helst Blu-rayer da. Også interessert i fotball. Poker og BlackJack er også interessant. Veldig interessert i Ringenes Herre. Ønsker ikke: Spill Musikk Jenteting Bøker Åpen for det meste! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg ønsker meg: - gadgets/nerdeting - godteriting - hjemmelagede ting - spill - alkohol - bøker - erotiske leker (ikke oppblåsbar sau e.l.) Egentlig glad for det meste, men ekstra glad om det er en tanke bak det. Snok gjerne på profil og gamle tråder. Jeg har så mange profilvisninger at jeg merker ikke om du er innom og snoker. Jeg glemte å nevne en ting. Det blir pluss i boka om jeg får noe rosa. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg la til stikkord i profilen min. Husk det at adressa du har fått er til morra mi da SS driver midt i en flytteprosess nå så det er den eneste sikre adressa... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Til min SS: Jeg er ikke interessert i noe sexleker eller erotiske ting. Ellers står dere ganske fritt. Surprise me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er ganske fornøyd med hvem jeg har fått som nisseunge Har fått kjøpt noe allerede men er ikke ferdig da. Ønsker meg: - CD/LP-er. Sspør L4r5 hva jeg liker om du ikke finner ut av det på forumet. Han vet og hva jeg har fra før, men hadde og vært gøy med noe jeg ikke har som du mener jeg bør ha (så lenge det er litt i samme gate som det jeg hører på) - Sjokolade/annet snop - Print av dette - Kule foto-ting ala dette - Spill (PS3/PC/brettspill) Er litt kresen men kan nevne at Resident evil 5 (PS3) ser ut il å ha blitt rota bort og er dypt savnet, så det er safe - Hjemmelagde ting er kos - Serier (Dexter, House, Hung, Californication, eller noe du mener jeg må ha) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Småkurrant fornøyd jeg også. Ingen newbie ivertfall ^^ Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes alle skal skrive i tråden når de har mottatt gaven, så vet de som har sendt den at den er kommet trygt frem Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Støttes, knotten. Bare for å få sagt det igjen. Jeg ønsker meg ikke godteri, cd/dvd, dataspill eller sexgreier. Alt annet mottas med åpne armer. Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 ser ut som det er ønskelister her Så her er den <3 Da har jeg endelig grublet ut en god ønskeliste Logitech G400, min gode game MX518 tar snart kvelden hjemme hos meg. Bøker om programmering Små tøffe gadgets!! Skyrim, PC Pre-Paid Visa kort Penger er også alltid godt motatt! Sokker str. 45, har en liten anelse om at min vaskemasin spiser sokkene mine !! Arduiono-stuff (hvis du har lekt med det vet du nok hva en arduino-nerd aldri får nok av) Nedrestuff Nei Nei Liste! Rosa sokker! :nei2: Ting fra kondomeriet, trenger jeg, kjøper jeg selv! :nei2: More is Coming! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Sier meg også fornøyd, gave innkjøpt og greier. Endret 30. november 2011 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ønskelisten min Gadgets til studio (jobber mye i hjemmestudio med musikk) Arsenal-artikler (er stor supporter) Noe til iPad'en Andre nyttige gadgets Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ønsket alle kunne si noen ønsker, eller noe de driver med på fritiden.. De som ikke har så mange innlegg(eller innlegg innen noe jeg kan noe om) er det litt vanskelig å finne på noe til, hah Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Noen som vet om en side hvor man kan kjøpe gadgets og annet data utstyr som kan sendes som gave til noen andre?? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 www.microplex.no https://www.techbay.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 JEG HAR FÅTT GAVE! :D Takktakktakktakktakk til Bestemor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå