Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 14.000 bøker?! Wow.. Jeg har 1. Men så er jeg ikke stor fan av å lese bøker heller. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er glad i gadgets, morsomme tskjorter, musikk og LP plater :-) Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Ønskeliste til julenissen: Kjære julenissen, jeg ønsker meg en rød sykkel med lydhorn! Neida, jeg er open for det meste Som mange andre er jeg generelt glad i humor. Og humoristiske t-skjorter(strl L) eller gadgets kan man bare ikke bli lei av! Alltid moro å få noe man virkelig ikke trenger, og der kommer for eksempel morobutikken.no inn i bildet Plakater hadde også vert kjekt å fått Bør kanskje nevnes at jeg er glad i jakt, fiske, gaming, og generell it. Når det kommer til gaming så er det fps som står øverst Ellers er jeg open for alt kult du måtte finne Alt fra film til en opplåsbar sexdukke! Endret 29. november 2011 av HornYkorN Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Får skrive en liten ønskeliste jeg og da Kommer ikke på så mye akkurat nå, men liker søte, morsomme og kreative gaver. Ønsker meg noe med Eric Cartman, eller noen av de andre fra south park:p Noe musikkrelaterte greier hadde vært kult å fått, utenom cder og postere. (Musikksmak kan du se i gamle poster). Eller noen kule gadgets, nyttige eller bare morsomme. Og ønsker meg denne kremen Ellers blir jeg glad for alt, men vil helst ikke ha cder, dvder, spill eller bøker. Og så er det alltid koselig med en liten julehilsen med gaven Edit: Btw, hvis min secret santa vil bestille noe fra nettet og det tar litt lengre tid før gaven blir sendt gjør ikke det noe, men da hadde jeg satt pris på om jeg kunne fått beskjed på et vis så jeg ikke går å tror at jeg ikke får noen gave Endret 7. desember 2011 av knottsau Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg skyter inn et relativt dumt spørsmål! Kan man se på andres profiler uten å vise at man har vert innom uten å logge seg ut? Hvordan? Og, man blir ikke plassert i par sant? Det er ikke den personen jeg sender gave til som sender til meg? Selvsagt er det ikke det...da blir det ikke secret ^^ STUPIDO QUESTIONO! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg ser at mange sier de ønsker seg kreative gaver, misunner ikke akkurat de som skal finne på en kreativ gave. Vet ikke helt hva det betyr engang. Det går an å skifte så du er som skjult, hos meg står dette under brukernavnet mitt på høyre side. =) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er glad i gadgets og morsomme tskjorter :-) Enig, må ha L-XL om så Sokker og slips har jeg et skap fult av, hehe. Ellers kunne jeg tenkt meg noe nytting en student kan trenge. Litt om meg, 24 studerer data ingeniør, fra Sørlandet. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Faen, jeg har virkelig ingen anelse om hva jeg skal gi min Secret Santa. Forvirrende posthistorie, få ting til felles og mangel på ønskeliste izt annoying! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg skyter inn et relativt dumt spørsmål! Kan man se på andres profiler uten å vise at man har vert innom uten å logge seg ut? Hvordan? Og, man blir ikke plassert i par sant? Det er ikke den personen jeg sender gave til som sender til meg? Selvsagt er det ikke det...da blir det ikke secret ^^ STUPIDO QUESTIONO! Som Tonio sa, se under brukernavnet og trykk der det står "Synlig/skjult". Deretter går du til profilen din og ser om du står oppført som "Privat". Gjør du det, har du gjort det riktig. Nei, ingen par. 1 sender til 2; 2 til 3; 3 til 4; 68 (siste) til 1. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kan legge til forslag på profilen min. Så får SS'en min stalke litt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Faen, jeg har virkelig ingen anelse om hva jeg skal gi min Secret Santa. Forvirrende posthistorie, få ting til felles og mangel på ønskeliste izt annoying! Føler mye det samme som deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ditto that. Men når de ikke har noe å ønske, får man bruke kreativiteten Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg tenkte det hadde vært morsomt å gjøre dette litt vanskelig for min nisse. Jeg har jo tross alt tusenvis av poster her, så det skulle vel gå an å danne seg et bilde av hvem jeg er. Meeenh, jeg skal ikke være en dritt denne gangen, så her er en liten liste med ting jeg vil og ikke vil ha: Vil ha: Sjokolade, konfekt, julegodis. PC- eller Wii-spill. (Ikke Starcraft eller Battlefield - de har jeg ørten utgaver av) Gadgets, enten bare tull eller faktisk nyttige. Bøker om det overnaturlige. Vil ikke ha: DVD-er. Alkohol. Strikkegenseren du fikk av tante Gunnlaug i fjor. Men aller morsomst er det selvsagt om du tenker selv, og finner på noe langt utenfor det jeg har tenkt på. Lykke til! Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Søren! Personen jeg skal sende til har ikke lagd noe ønskeliste... Jaja, da blir det nok noe fra komplett ;P EDIT: Har noen idé på en side hvor du kan kjøpe forskjellige gadgets og sånn, også sende det som julegave?? Endret 29. november 2011 av DividedByZer0 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er rimelig enkelt å vite hvem dere IKKE har, når dere sier personen ikke har ønskeliste da Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er rimelig enkelt å vite hvem dere IKKE har, når dere sier personen ikke har ønskeliste da Er ikke SÅ mange som har Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Med tanke på at vi er 68 påmeldte, og under halvparten ikke har ønskeliste (enda), ser jeg ikke på det å bli avslørt som en stor problemstilling. 1 Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Med tanke på at vi er 68 påmeldte, og under halvparten ikke har ønskeliste (enda), ser jeg ikke på det å bli avslørt som en stor problemstilling. Nettop! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Neida, mente ikke at det ble lettere for den ordentlige nisseungen å finne nissen sin. Men nå vet jo f. eks jeg at dere som har sagt det med ønskeliste ikke har meg ikke at det er noe farlig, bare en observasjon. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skal vi se, jeg er jo en skikkelig jente jente, som elsker klær, interiør, sminke ol ting Men jeg onsker meg og en sele/rompetaske som man bruker når man er på tur i fjellet til å ha drikke ol oppi, eller en fin liten tursekk... Håper det gjorde det litt enklere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå