fredde Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Som topicen sier ønsker jeg å sjekke min hotmail mail ved hjelp av Outlook Express, er dette mulig ? Isåfall hvordan ? Fredde Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Åpne Express, gå på "tools" menyen, så på "acounts" nytt ark: trykk på : "legg til", " Mail". Da starter "wizarden" enkelt og greit. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeppers. Når du legger til en ny konto kan du velge om den skal være Hotmail eller POP. eller så er det "webmail" og POP du kan velge mellom. Uansett har du en "hotmail" option der et sted Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ja, like sikkert som amen i kirka. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Husk at du må forandre smtp'en til operatøren din sin smtp, slik at du kan klare å sende og ikke bare motta. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Joa det funka med en gammel hotmail konto, men fikk det ikke til å virke med min [email protected] adresse må jeg gjøre noe annet der ? Takk for raske tilbakemeldinger i alle fall.... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hæ? Funker HOTMAIL med POP3? Wooow, noe har skjedd. Funka ikke før da jeg hadde [email protected] som pr0n-mail. Menmen, bruker aldri den tjenesten lengre da de gikk fra gode *nix servere til noen ustabile og farlig usikre windows servere. Dessuten har jeg nok av mail-adresser å velge å vrake i nå Men for å si noe fornuftig også (er tilhenger av det ); tror dere det funker på andre mailprogram som f.eks Opera's geniale M2? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Nei den settes ikke opp som POP3, men som ekstern HTTP:// mail. Fredde Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hmmm, husker en gang at jeg kjørte 3 forskjellige mail kontoer på 3 forskjellige mail progs på en maskin, da kjørte jeg Online mailen min i Outlook, msn mailen min i Outlook express og softhome.net mailen min i Foxmail, det funka fett det. lurte litt på om jeg skulle gjøre det igjen, men har ikke noe annet mail program akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå