ænønym Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan har det seg at noen faktisk fine jenter finner seg relativt stygge gutter? Hva ser de i en smålubben, ikke noe spesielt sterk gutt som meg? jeg har en utrolig fin kjæreste, hun er tynn, pen, atletisk. Rett og slett perfekt kropp, så hvorfor finne seg en så lite pen gutt som meg? For det første bor jeg et stykke unna, for det andre er det mange, mye penere gutter enn meg som liker henne, og så velger hun meg? Jeg skjønner faen ikke hva hun ser i meg, hva får jenter til å velge slike gutter? 1 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Vel! Du bør være glad. Du må aldri få en henne til å tro du er får dårlig for henne. Da blir det fort over. Og heller ikke omvendt. Hvorfor det er sånn... finnes alltid freaks i naturen... 1 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fordi utseende ikke er alt her i verden. 5 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Regner med at du er snillere enn de guttan som vet de er pene 5 Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Når vi menn har fått drømmedama er vi fornøyd, når kvinnen har fått drømmemannen så vil hun overanalysere og komme fram til at hun er for stygg. Unntaket er selvsikre jenter og jenter som lever i nuet. 3 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hvordan har det seg at noen faktisk fine jenter finner seg relativt stygge gutter? Hva ser de i en smålubben, ikke noe spesielt sterk gutt som meg? jeg har en utrolig fin kjæreste, hun er tynn, pen, atletisk. Rett og slett perfekt kropp, så hvorfor finne seg en så lite pen gutt som meg? For det første bor jeg et stykke unna, for det andre er det mange, mye penere gutter enn meg som liker henne, og så velger hun meg? Jeg skjønner faen ikke hva hun ser i meg, hva får jenter til å velge slike gutter? Pris deg heller lykkelig. Nyt forholdet i stedet for å stille spørsmål. Endret 1. november 2011 av SLIguy 2 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor ikke spørre henne? 1 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor ikke spørre henne? Det er det dummeste han gjør. Han burde ikke finne på det engang. Han bør heller fortsette å være seg selv. Og være lykkelig. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Haha, det er noe jeg overhode ikke ville anbefalt ^^ 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det fins også fine/pene personer med dårlig smak vet du Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hvorfor ikke spørre henne? Det er det dummeste han gjør. Han burde ikke finne på det engang. Han bør heller fortsette å være seg selv. Og være lykkelig. Tror du virkelig at hun har vrangforestillinger, og at dersom hun blir spurt vil det gå opp for henne at hun ser bedre ut? Tror nok hun er klar over det fra før liksom. Endret 1. november 2011 av Scorpion88 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mest sannsynlig fordi du har mer å tilby enn de andre som er mer tiltrekkende utseendemessig? Lenke til kommentar
ænønym Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har jo et utrolig dårlig kroppsbilde da, men jeg har begynt å trene for å få det problemet ut av verden Også sliter jeg med dårlig selvtillit, og er litt "deppa" for tiden.. Men jeg har gode venner som støtter meg Er jo selvfølgelig kjempeglad for at hun vil ha meg da Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du er heldig. Jeg har motsatt problem, jeg er kjekk, men ingen jenter vil ha meg. Hehe neida.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå