Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mistet liten bit av tann

H5N1

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har på en eller annen måte klart å miste ca. 1x0,5mm av venstre fortann, en liten bit nede til venstre. Er nok fordi den har vert veldig syreskadet. Det ser ganske dumt ut, og hindrer meg i å smile.

Lurer på om det er mulig å erstatte den lille biten som mangler på tanna, og eventuell pris?

Noen med kunnskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har på en eller annen måte klart å miste ca. 1x0,5mm av venstre fortann, en liten bit nede til venstre. Er nok fordi den har vert veldig syreskadet. Det ser ganske dumt ut, og hindrer meg i å smile.

Lurer på om det er mulig å erstatte den lille biten som mangler på tanna, og eventuell pris?

Noen med kunnskap?

Om du er under 18 skal det være gratis hos tannlegen. Du kan jo eventuellt ringe ditt lokale tannlegesenter og spørre.

Lenke til kommentar

Mistet litt av venstre fortannen en gang jeg også. Fikk tannlegen til å sette på en ny "bit" dette var gratis, husker ikke hvorfor. Denne varte ca. 1 måned men falt av mens jeg spiste drops. Tannlegen min sa at det hadde vært mye lettere vist jeg hadde mistet en større del av tannen.

Det føltes helt jævelig skarpt og uvant, men du venner deg for til det! Vist det ikke ser HELT jævelig ut så hadde jeg ikke giddet å fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...