RAK-foto Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 ... det skal foreviges ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Og her er det slåsskamp?hehe..tipset må bli att det kunne vært moro å sett litt mer detaljer i tlf displayet;) Sendte deg meld ang ditt spørsmål om topaz;) Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 En veldig oppfinnsom og artig ide! Fint komponert. Som forbedring kunne jeg ønsket meg at motivet fremkom tydeligere enten i kamera eller i "virkeligheten". Eller kanskje begge steder? Du gav meg i hvertfall en god ide! Takk for det ! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Og her er det slåsskamp?hehe..tipset må bli att det kunne vært moro å sett litt mer detaljer i tlf displayet;) Sendte deg meld ang ditt spørsmål om topaz;) En veldig oppfinnsom og artig ide! Fint komponert. Som forbedring kunne jeg ønsket meg at motivet fremkom tydeligere enten i kamera eller i "virkeligheten". Eller kanskje begge steder? Du gav meg i hvertfall en god ide! Takk for det ! Hei og tusen takk for deres svar/tips. Når det gjelder motivet på LCD-skjermen på kameraet så var ikke det så lett i og med at vedkommende filmet HDR-video og jeg brukte blits. RAK-foto Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Får en liten HDR følelse av dette bildet jeg. Har du brukt noe av det her? I allefall noe rart med fargene på min skjerm. I allefall er det et spennende bilde men komposisjonen virker litt uferdig. Hva med å hatt kamera enda litt mer inn i bilde og lengre ned? Og skulle også gjærne sett mer av displayet på kamera. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Hei Nei det er ikke noe HDR her. Bildet er tatt med Sigma 24-70 bl.2,8 Brennvidden er 70 mm bl.2,8 - har også brukt blits i taket bakover frameg. Når det gjelder komposisjonen så synes jeg det er bra. i øverste høyre del av det gyldne snitt. Og i og med at hånden kommer inn i bildet og den snoren som hener ned så blir det vanskelig å få en annen komposisjon som funkter. Når det gjelder displayet på kameraet så ble det vanskelig i og med at jeg brukte blits. Vedkommende som holder kameraet tar video, mens jeg fotograferer det samme motivet, men det går sikkert an å få alle bilder litt bedre, men det er skikkelig hygelig å få høre dine meninger. Veldig bra. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg