Lami Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Heisann! Finner svarte meg ikke igjen et word dokument jeg skrev igår kveld. Jeg synes å ha lagret det, men når jeg går inn i Word 2010 og ser på recent documents, så ligger den ikke der heller. Jeg VET at jeg skrev det (tror ikke jeg var så trøtt at jeg "drømte" at jeg skrev det heller..) men nå er det bare å finne det igjen. Har prøvd å søke meg grønn etter dokumentet, men neida. Har leitet der hvor autosaven til Word er, men neida. Så, forslag? Orker ikke å skrive alt på nytt. Mvh Lami Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har du prøvd å søke etter FILNAVNET DITT.asd ? Word bruker .asd for å navngi autorecovery-filer. Når Word tror du ikke trenger disse .asd filene lenger så vil de slettes - og havner i søppelboksen - til du tømmer denne. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Søkte etter .asd filer ja, men så nå i søppelbøtten og der lå de! Men den filen jeg skulle ha, det var kun dessverre en tidligere save av den, altså det var ikke kommet med det jeg skrev i dokumentet seinere. Ellers, tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Til neste gang; dropbox eller google docs. Endret 31. oktober 2011 av Occi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå