^fmj Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Kjøpte en uoriginal pc-lader, den har kontakt med jord og merke for dobbeltisolasjon. Har ikke sett det før, er det ok? Endret 2. november 2011 av Hårek Kjempestore bilder lagt i spoiler Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Kjøpte en uoriginal pc-lader, den har kontakt med jord og merke for dobbeltisolasjon. Har ikke sett det før, er det ok? Går nok fint, men litt uvanlig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg kan ikke huske å ha sett det før. Det er jo mye ymse fra kina, ser for meg at noen bare klistrer på noen symboler på disse klistremerkene. Kjøpte her:Gztod De virker greie. Endret 31. oktober 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 ikke noen motsettning mellom dobbeltisolering og jord. er selvfølgelig en viss sjanse for at en (eller begge) bare er et klistremerke. men går sikkert fint Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Godt det, har søkt litt rundt og flere skriver at noen dobbeltisolerte apparater leveres med jordet ledning, men jord er ikke koblet til. Samtidig var det mulig å velge ujordet ledning, tror jeg skal sende de en mail og spørre om den bare er til pynt den jordingen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Åpnet den for nysgjerrighetens skyld, jeg har ikke noe særlig greie på dette, ser tingene på bildene ok ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå