Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Spør en gang til. Er det noen som eier en transformers prime som klarer å bruke spotify?

Ja, går helt fint her. Både søking og avspilling. Når har jeg ikke brukt den noe særlig til spotify, men so far so good

Hadde problemer, til og med med den nye preview betaen. Jeg leste et sted at hvis man lot være å laste ned til offline mode og kun lot den stod på online mode så hjalp det, og det gjorde det ...
Lenke til kommentar

Hei.

Spør en gang til. Er det noen som eier en transformers prime som klarer å bruke spotify?

Ja, går helt fint her. Både søking og avspilling. Når har jeg ikke brukt den noe særlig til spotify, men so far so good

Hadde problemer, til og med med den nye preview betaen. Jeg leste et sted at hvis man lot være å laste ned til offline mode og kun lot den stod på online mode så hjalp det, og det gjorde det ...

Ahhh, skal prøve offline-mode og se hva som skjer. Har bare hatt online-mode på.

Lenke til kommentar

Spotify dagens versjon er håpløs iallefall til Prime, jeg blir tvunget å ikke lagre til primen og alltid kjøre online mode, prøver jeg å lagre sangene i offline mode så får jeg bare offline modus "filene er ikke tilgjenglig"

Venter i spenning på den nye spotifyen for å si det sånn.

I tillegg kommer t2 med en helt ny sumo-app til android som skal funke slik som ios, for oss som betaler for sumo men ikke kjører winos så er det jammen meg på tide som jeg sa til mailen til dem.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Må si at selv etter en factory reset så virker ikke nettleseren optimalt. Virket bra til å begynne med, men etterhvert kommer denne "vent eller lukk" meldingen opp igjen. Synderen er vel Adobe Flash. Fordelen nå er at jeg ikke har fått noe force reboots enda, men har tatt noen selv bare. For de som bruker tableten hovedsaklig til nyhetslesing anbefaller jeg å bruke Google Aktuelt, eller Google Current på engelsk. Må si den appsen passer perfekt for tablet :)

Lenke til kommentar

Har bestilt fra Ps.no idag, siden de har bekreftet leveringsdato 2. mai.

Trenger en veske til tableten, noen som kan anbefale en?

Og trenger en kanskje også en silikonsak for å ha den i når ungene skal leke seg med den, eller er en skinnveske tilstrekkelig?

Endret av finfyr
Lenke til kommentar

Har bestilt fra Ps.no idag, siden de har bekreftet leveringsdato 2. mai.

Trenger en veske til tableten, noen som kan anbefale en?

Og trenger en kanskje også en silikonsak for å ha den i når ungene skal leke seg med den, eller er en skinnveske tilstrekkelig?

Lurer på det samme. Bestilte òg fra PS i dag. MEN! Når jeg bestilte så var det _1_ inne, og nå er den klar for sending :p

Uansett, passer denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649985, eller blir det for smått?

Lenke til kommentar

Må si at selv etter en factory reset så virker ikke nettleseren optimalt. Virket bra til å begynne med, men etterhvert kommer denne "vent eller lukk" meldingen opp igjen. Synderen er vel Adobe Flash. Fordelen nå er at jeg ikke har fått noe force reboots enda, men har tatt noen selv bare. For de som bruker tableten hovedsaklig til nyhetslesing anbefaller jeg å bruke Google Aktuelt, eller Google Current på engelsk. Må si den appsen passer perfekt for tablet :)

Jeg tok også en factory reset igår,men har ikke brukt den særlig siden. Jeg har også mistanke om at Adobe flash kan være synderen. Jeg får spørsmål om å innstallere flash enda den er innstallert, men har ikke innstallert på nytt. Nå skal jeg prøve den en stund uten gjøre det på nytt for å se om det blir mer "vent eller lukk"

Lenke til kommentar

Fjernet Flash, og den har blitt mye mer responsiv med stock nettleser. Har fått "vent eller lukk", men bare når jeg har vært agressiv på scrolling før siden har lastet noe særlig. Har ikke testet uten flash med andre nettlesere enda, men det lover godt!

Endret av Nord-Skandinav
Lenke til kommentar

Fikk testet Primen litt ytterligere idag. Denne gangen med HDMI. Lyd ut var imponerende bra. Satte den på reciveren min. Deilig. Bildet var bra, men scalemodusen var litt skuffende. Kunne ikke justere det manuelt. Endte med at kantene på skjermet ble litt zoomet inn. En ting til er at av en eller annen grunn så fikk jeg en større statusbar O_o Tok bilde av statusbaren med den velkjente feilmeldingen (R.I.P Alexander Dale Oens)

post-191388-0-94042700-1335898182_thumb.png

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er i alle mans dager man fikser at subtitles blir på samme skjerm og ikke seperat på primen via HDMI, prøvde å se på film med HDMI og irriterer meg at subben kun vises på selve prime-skjermen. Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...