Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

finnes det noen steg jeg kan ta for å øke ytelsen på stock browseren utover å klokke prosessoren? den fryser ved innlasting av nesten samtlige nettsider jeg besøker..

Har du prøvd å resatt brettet til fabrikkinnstillinger? Det har hjulpet mange inkludert meg ihvertfall :-)

Lenke til kommentar

Hva er egentlig hovedforskjellene mellom TF201 og TF300 ?

Grunnen til jeg spør er at jeg har enn TF201 på tur oppover, men TF300, ser den har litt høyere oppløsning.. men er det andre ting som gjør det verdt å vente?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Regner med de fleste som tar seg bryet med å kjøpe ett nettbrett, i det minste har en eller annen smart phone med hot-spot funksjoner. Kanskje jeg generaliserer for mye her men :p

I så fall er jeg et utskudd. ;)

Kanskje man kan si: De som bryr seg om nettbrettet har Tegra 3 eller Snapdragon har en smart phone med hot-spot-funksjonalitet. :p

Lenke til kommentar

Føler jeg gjentar meg selv her, men foretok en ny fabrikk instilling av brettet igjen her om dagen. Og denne gangen gjorden den virkelig underverker! Stock browseren har aldri vert så smooth og grei å ha med å gjøre, selv med den jævla flash dritten installert . Den klassise Vent eller lukk ruten dukker opp svært sjeldent nå, så dette er jo stor forbedring siden fiasko lanseringen av ICS til dette brettet her.

Men det kan enda blir bedre Asus, så ikke glem oss etter alle de nye lanseringene de neste månedene :p

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig gjort det etter det har kommet nye oppdateringer fra Asus sin side, jeg unnlot å gjøre dette etter siste oppdatering, så da ville jeg bare prøve det nå siste gangen. Og det ser ut til å fungere. Denne gangen lot jeg også de fleste av applikasjonene mine bli lastet ned fra google sin synkroniseringstjeneste i tillegg, så slapp jeg å installere alt manuelt.

Lenke til kommentar

Bestillte en TF201 hos Amentio i februar og de har enda ikke fått den på lager, det er stadig nye utsettelser og nå sier de 12.Juni. Ser enkelte andre har begynt å få inn noen eksemplar i champagne-farge, men vil helst ha en i sølv/alu farge. Noen som vet når en kan forvente den på markedet i Norge?

Lenke til kommentar

Bestillte en TF201 hos Amentio i februar og de har enda ikke fått den på lager, det er stadig nye utsettelser og nå sier de 12.Juni. Ser enkelte andre har begynt å få inn noen eksemplar i champagne-farge, men vil helst ha en i sølv/alu farge. Noen som vet når en kan forvente den på markedet i Norge?

Jeg ventet lenge hos Dustin og fikk til slutt meldingen:

Du har bestilt 5010619190 ASUS EEE PAD TRANSFORMER PRIME TF201 32GB. Vi har akkurat fått beskjed fra leverandørene våre at denne dessverre har utgått og ikke er mulig å få tak i.

Nå venter jeg på en TF300 hos MPX, som også flyttes ut i tid...

Lenke til kommentar

I fare for at det skrevet før i tråden, spør jeg om det er mulighet for synkronisering mot Outlook med denne paden, med eller uten tastatur docking ?

Ikke helt sikker på hva du mener med synkronisering mot Outlook, men jeg bruker min mot jobben sin Exchange tjeneste og det funker finfint. Docken har ingenting med selve nettbrettet å gjøre forresten, er bare et tastatur som gir flere porter og ekstra batteri. Om det var direktesyncing mot Outlook så vet jeg ikke om det støttes av Android, men jeg mistenker at en app vil kunne hjelpe deg, søk rundt på Google Play.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...