jokkebb3 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 tenkte å ta en factory reset på min prime idag, men blir bedt om å oppgi passord... Er dette et standard passord, eller et eget? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 tenkte å ta en factory reset på min prime idag, men blir bedt om å oppgi passord... Er dette et standard passord, eller et eget? Har gjort dette flere ganger men aldri blitt spurt om passord...bortsett fra WPA koden til nettet selvsagt Lenke til kommentar
hanjan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Noen som har fått noe mer enn "Your application is currently being processed" som status hos Asus etter å ha søkt om GPS dongle? Jeg søkte 19/4 og har fortsatt samme status... Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Søkte den 17. april. Har også fått den statusen. Hørte at det vil ta minst tre uker før vi får den her i Norge. Kilden ligger et eller annet sted på XDA forumet som jeg ikke orker å bla gjennom. Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Virker som det endelig løsner for produksjonen til Asus nå, mange som har Prime på lager og Pad 300 er på vei flere steder, håper de klarer å møte etterspørsel, samt får etterspørsel https://prisguiden.no/produkt/asus-eee-pad-transformer-prime-32gb-152671 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Er Android 4.0 (ICS) kommen til Prime ? Eller sinker de som alle andre levrandører ? Er på utkikk etter brettet selv, litt usikker på om jeg skal vente til neste generasjon kommer, men om det fortsetter slik som det har gjort med Prime, så har man vel neppe det nye brettet i hånden før neste år. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ice Cream Sandwich har kommet til Prime, ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 ICS kom desverre litt for kjappt til Prime ja, men ting har begynt å roe seg med bugs og tregheter for min del ihvertfall Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 gode greier, så da er det bare å oppdatere når man får den i hus isåfall Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 gode greier, så da er det bare å oppdatere når man får den i hus isåfall Vil tro den allerede er oppdatert når du får den Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Står på netshop sine sider at den kommer med 3.2 men ikke sikkert den infoen er oppdatert Lenke til kommentar
fifl Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Den kom med ICS ferdig installert hos meg, den 16.04. Jeg får til og med opp gps satelitter, dog pittelitt dårligere enn htc incredible s og xperia Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Lasted ned gps tracker, men den finner ingen satelitter her inne, men det gjør heller ikke min Garmin sykkel gps. Ute fant primen 4-5 stykker den lille stunden jeg var ute. Det som er rart, er at selv om gps tracker ikke finner noen her inne, pinpointer google maps min lokalisering helt eksakt Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Google maps bruker vel trådløse nettverk blant annet, for å finne lokasjon. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Google maps bruker vel trådløse nettverk blant annet, for å finne lokasjon. Ok det visste jeg ikke. Til sammenligning laste jeg ned samme prg til min Htc one X, å den fant 10 satelitter på en plass med mindre dekning...det sier vel sitt Lenke til kommentar
Perder Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 finnes det noen steg jeg kan ta for å øke ytelsen på stock browseren utover å klokke prosessoren? den fryser ved innlasting av nesten samtlige nettsider jeg besøker.. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 finnes det noen steg jeg kan ta for å øke ytelsen på stock browseren utover å klokke prosessoren? den fryser ved innlasting av nesten samtlige nettsider jeg besøker.. Et helt vanlig problem med både stock and andre som google samt andre prg Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Noen andre som har hatt problemer med lyden ved videoavspilling? Evt en fiks? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Noen andre som har hatt problemer med lyden ved videoavspilling? Evt en fiks? Jeg har ihvhertfall problem med youtube appen enda, selv etter sister oppdatering, både lyd å bilde stutter av å til Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hei. Spør en gang til. Er det noen som eier en transformers prime som klarer å bruke spotify? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå