Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknolicious sin kilde er jo en pressemelding fra Asus, så jeg vil tro det teller som "bekreftet"

Når eg ser reviews fra usa opererer jo de med en pris på $499 og $599 som er for bare brettet, og aldri noen pris for begge sammen. Er derfor eg gjerne vil ha "bekreftet" at 4999 NOK ikke er for bare brettet her i Norge. Sannsynligvis er den prisen inkludert tastaturet, men har ikke lyst på en dyr overraskelse når den endelig blir lansert :p

Lenke til kommentar

Hvis ikke en pressemelding fra Asus, og informasjon på 3+ norske nettbutikker er nok, så vet ikke jeg :p

650$ i USA med dock, det blir 3900 NOK hvis man regner med 6 i kurs. Syns ikke det høres så usaklig ut at de skal ta 25% mer for oss i Norge.

Lenke til kommentar

Her er det Asus sier om de nordiske landene, farge, GB, tastatur og tilgjengelighet:

Nordic Price and availability

We can expect to see ASUS Eee Pad Transformer Prime in DK, SE, NO and FI in the beginning of January. The price will be 5995 SEK, 4995 NOR, 4995 DKK, 599 EUR incl VAT for the champagne gold tablet with 32GB + docking station. Availability of additional models, such as color and specification, will be decided at a later date.

Lenke til kommentar

Teknolicious sin kilde er jo en pressemelding fra Asus, så jeg vil tro det teller som "bekreftet"

Når eg ser reviews fra usa opererer jo de med en pris på $499 og $599 som er for bare brettet, og aldri noen pris for begge sammen. Er derfor eg gjerne vil ha "bekreftet" at 4999 NOK ikke er for bare brettet her i Norge. Sannsynligvis er den prisen inkludert tastaturet, men har ikke lyst på en dyr overraskelse når den endelig blir lansert :p

Hvis det står med dock på nettbutikken du bestiller, så er det ikke noe problem.

Du har uansett angrefrist og butikken leverer i såfall ikke som beskrevet ved bestilling, så det vil ikke være noe problem å returnere det.

Lenke til kommentar

Champange ser jo mer grå ut. Blir mer og mer lysten på en slik en. Skal nok ha denne når den kommer til Norge ja. Synd at man må kjøpe med docking. Eneste nytten for meg da tror jeg blir ekstra batteri, men greit å bruke til noe skriving på skolen ol.

Lenke til kommentar

Leste eit par testar, men skulle gjerne lest ei omfattande samanlikning av den originale Transformer og Prime. Har nokon sett testar som ser nærme på dette? TF101 med 16GB+tastatur har vore under 3500 fleire gonger, så eg ser for meg gode tilbod på denne når Prime kjem.

Lenke til kommentar

Leste eit par testar, men skulle gjerne lest ei omfattande samanlikning av den originale Transformer og Prime. Har nokon sett testar som ser nærme på dette? TF101 med 16GB+tastatur har vore under 3500 fleire gonger, så eg ser for meg gode tilbod på denne når Prime kjem.

Dette er faktisk noe jeg vurderer selv, men jeg tror nok når ICS kommer til prime så vil forskjellene komme betydelig frem. Så i en video at asus sa at transfomrer var den vanlig mann i gata, mens prime var de som ville ha det lille ekstra, og det tyder kanskje på at de vil fortsette utviklingen til transformer og gi den ICS også. Tror mye av problemene til transformer ligger i honeycomb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...