borchgrevink Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ser ikke den jeg heller. Wifi Direct har ihvertfall funnet plass på primen :-) Kult. Kan den speile skjermen også, kan du evt. sjekke? Takk Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Speile skjerm? Hva tenker du på? Bruke tablet som speiler PC skjermen? Er det ikke bare å ta remote desktop? Kan sjekke om du gidder å lage en beskrivelse om hvordan jeg skal sette opp (Om jeg også har riktig utstyr også) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ehm.. var den siste updaten "the major announcement"? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ehm.. var den siste updaten "the major announcement"? Hvis du mener siste oppdateringen til Gary Key, så ja. De tester den nå, noe som betyr det er noe ekstra software eller noe i den dur. Jeg håper det ikke bare er 4.0.4, da blir jeg skuffa. Ellers kan det være hva som helst. Blir nok ikke lenge før det skjer noe, tipper under 1 uke. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Speile skjerm? Hva tenker du på? Bruke tablet som speiler PC skjermen? Er det ikke bare å ta remote desktop? Kan sjekke om du gidder å lage en beskrivelse om hvordan jeg skal sette opp (Om jeg også har riktig utstyr også) Hehe, sorry. Skjønner jeg var litt utydelig. Mente at man kunne se skjermbildet fra primen på tv/pc med rette software. Noe a la Airplay i iOS. Tror at widi teknologien bruker wifi direct. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vurderer å kjøpe denne, ser nice ut og ser ut til å fange bruksområdet mitt ganske bra. Lang ventetid ser det ut til. Er dere fornøyd med den? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg er hvertfall veldig fornøyd, har ingen problemer. Bortsett fra litt stuttering her og der, men siden jeg gikk fra en MBP er jeg vant med det. Jeg kommer hvertfall til og oppgradere til TF700 når den tid kommer. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Speile skjerm? Hva tenker du på? Bruke tablet som speiler PC skjermen? Er det ikke bare å ta remote desktop? Kan sjekke om du gidder å lage en beskrivelse om hvordan jeg skal sette opp (Om jeg også har riktig utstyr også) Hehe, sorry. Skjønner jeg var litt utydelig. Mente at man kunne se skjermbildet fra primen på tv/pc med rette software. Noe a la Airplay i iOS. Tror at widi teknologien bruker wifi direct. Ah. Får desverre ikke teste det ut. Har ikke verken PC eller TV som støtter Wifi direct. Vet bare at de med Sasung Galaxy S2 kan se TV direkte via Samsung Smart TV. Men dette er da via DLNA teknologi da. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Wifi direct er jo ganske nytt, så er ikke mye som støtter det ennå. Kommer nok på de nye tvene og mediabokser i løpet av året. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Eh, hva skjer? Hadde en som mistet android market på sin htcdesire hd, og nå så jeg at det er borte fra min prime også. Edit: Android play? De kunne sagt ifra om navneskifte. Endret 2. april 2012 av co2 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jepp, de bytta navn for 2 uker siden. Stod vel om navnebyttet på xda og engadget, men det kunne godt ha vært en liten notis på primen som sa ifra og ja. Lenke til kommentar
Moen22 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Hei! Er i en desperat situasjon akkurat nå: Faren min som er i USA nå tenkte å kjøpe en Asus Transformer Prime til meg. Men sliter litt med diverse ting, så lurte på om noen kunne vært snill å hjulpet meg? :-) Det første jeg lurer på er forskjellen på amerikansk versjon og europeisk/norsk. Er det mulig å endre språket etc. til norsk på en amerikansk versjon? Tastaturet selger de separat i USA, noe jeg fant ut akkurat nå. Prisen blir derfor 499$ + 120$ = ca. 3500 norske, pluss noe ekstra omkostninger med tax.. Med tanke på at faren min snart reiser hjem igjen, så hadde det vært fint med svar og gjerne generelle tilbakemeldinger om hva jeg bør gjøre? Og hva som vil lønne seg.. Kanskje vente på ny versjon? På forhånd takk! :-) Endret 2. april 2012 av Moen22 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg kjøpte prime i USA, og man kan velge norsk språk ja. Tastaturet vil ikke ha ÆØÅ knapper, men ; , og [ Men man kan trykke på de knappene som om det var ÆØÅ, så jeg ser egentlig ingen problemer der. Hvis du må betale 25% moms, så blir prisen fort 4500kr, så da er det nesten bedre å kjøpe i Norge (garanti). Det kommer en versjon om ikke lenge, tf700, som vil ha bedre wifi, flere pixler på skjermen og fungerende GPS. Ellers vil det for det meste være det samme. Kjempe fornøyd med min jeg i allefall. tf700 kommer i Juni og vil koste 6000kr med dock i Norge. Det får bli opp til deg om du vil vente eller ei. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja da har jeg fått oppleve brettets wifi utenfor hjemmet. Ble plutselig mye verre med signal når man ikke er i en liten leilighet. Nå må jeg ligge på ryggen ettersom en ikke får signal med bakplaten nedover(øverst i huset.) Mobilen derimot får nesten 100% signal. Lenke til kommentar
Moen22 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg kjøpte prime i USA, og man kan velge norsk språk ja. Tastaturet vil ikke ha ÆØÅ knapper, men ; , og [ Takk for svar! :-) Men svar leder til mer spm: Du tenker på det fysiske tastaturet nå eller tastaturet på skjermen? Det er vel 8% tax i statene? Skal selv over sjøen 1. juni og være der en uke. Er noen release-date for USA sluppet ut? Usikker på om det er verdt å vente på den nye versjonen. Både med tanke på tid og penger! Og for å spare det viktigste til slutt; Er det noen som helst mulighet å kjøpe KUN tastaturet i Norge? Da vil det iallefall ikke være noe problem med å kjøpe selve brettet der.. Endret 3. april 2012 av Moen22 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vi har litt å glede oss til Gary: Still working on the details regarding the announcement and once finalized it will be released as quickly as possible. In addition, I have gathered additional details from a few users who are seeing locks or weirdness after playing a Tegra 3 optimized game after a few hours. I will be in California next week to work with NVIDIA and Google on this problem and browser slowness or closure that a few users have also reported. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg kjøpte prime i USA, og man kan velge norsk språk ja. Tastaturet vil ikke ha ÆØÅ knapper, men ; , og [ Takk for svar! :-) Men svar leder til mer spm: Du tenker på det fysiske tastaturet nå eller tastaturet på skjermen? Det er vel 8% tax i statene? Skal selv over sjøen 1. juni og være der en uke. Er noen release-date for USA sluppet ut? Usikker på om det er verdt å vente på den nye versjonen. Både med tanke på tid og penger! Og for å spare det viktigste til slutt; Er det noen som helst mulighet å kjøpe KUN tastaturet i Norge? Da vil det iallefall ikke være noe problem med å kjøpe selve brettet der.. Tastaturet på skjermen vil ha ÆØÅ taster, så selve tabletten vil fungere som om du kjøpte den i Norge. Det var det fysiske tastaturet jeg mente ja. For min egen del, så er jeg ikke så interessert i tf700 egentlig. Primen jeg har nå gjør alt jeg vil at den skal gjøre. Er ikke så opptatt av at GPS skal fungere, og jeg synes det er akkuratt nok pixler på skjermen. Står bare at release daten til tf700 er i Juni en gang. Man kan ikke kjøpe kun tastaturet i Norge etter det jeg vet, må kjøpe bundelen for rundt 5000kr. @Bartin: Asus gjør virkelig en fantastisk jobb med å involvere seg på XDA forumet ja. Blir spennende å finne ut hva denne announcementen er, det burde jo være noe bra så mye som Gary snakker om den. Flott at de registrerte at noen har slowdows i browseren og, opplevde selv og at et tegra 3 spill krasja på meg i går. Så får håpe de får fiksa alle disse små bugsa. Endret 3. april 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Synes alt virker bedre enn forrige update, men det er fortsatt en ting som plager meg; nettleseren. En av hovedfaktorene til at jeg kjøpte en tablet var for internett. Lett tilgjengelig, lett og brukervennlig. Brukeropplevelsen synker når jeg stadig vekk får feilmelding. Må hele tiden vente... iPad2 (eller nyere) knuser Transformer Prime på dette området, noe som er tragisk med tanke på tegra3. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er fristet til å satse på tf700 istedefor, men den er vel strengt tatt også rundt 4 måneder unna i realiteten? Hva vet vi om tf700 enda, hva er forbedringer over tf201? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Er fristet til å satse på tf700 istedefor, men den er vel strengt tatt også rundt 4 måneder unna i realiteten? Hva vet vi om tf700 enda, hva er forbedringer over tf201? 1920×1200 IPS skjerm Tegra 3 @ 1.5/6ghz Litt bedre kamera Bedre wifi, GPS og bt (De vil ikke lenger bruke en aluminium bakplate, men plastikk) 6000kr med dock Den kommer tidligst Juni, men ser man på hvilken fiasko tf201 sin launch var, så tipper jeg den blir tilgjengelig Juli. Endret 3. april 2012 av kidio007 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå