Mala Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 GPS ble fjernet fra specs etterhvert, mangen opplever dårlig wifi-signaler etc. samt softwaren kom veldig uheldig ut ettersom Asus måtte stresse ICS på oss forbrukere.. Lenke til kommentar
WeZoN Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 For de av dere som opplever problemer med wifi og gps kan ta en titt her Kjapp liten fix (det skal sies at gps ikke blir god nok til bruk i bil på vei selv etter å gjort dette) Denne fiksen krever ingenting annet enn en tommel og en finger. Ingen skrujern ++ http://www.mobiletechreview.com/ubbthreads/showflat.php?Number=42071 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Burde jeg vente med å kjøpe nettbrett fra ASUS? Det kommer vel noe nytt nå (nei, jeg har dessverre hatt tid til å lese gjennom tråden før jeg spør) om ikke så lenge. Vurderer å kjøpe et brukt Transrformer Prime-brett. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Holder på å laste ned oppdateringen nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ja der tikket det visst inn en oppdatering her også. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Alltid gøy med oppdateringer, men ikke akkuratt noe nytt og spennende i denne. Edit: Merka noe nytt dere kommer til å få bruk for? Ellers regner jeg med det er endel bugfixes. Endret 29. mars 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Denne oppdateringen er bare helt herlig. - Feilmeldingen på nettleseren er borte. Har prøvd det en stund nå. - Musicappsen har fått nytt logo (Vet ikke hvorfor, ser ikke noe som har blitt forbedret) - Ny apps, @free Viber music. Får ikke den til å komme inn på servern deres. - No more screenflickring. Skriv gjerne mer om dere oppdager noe som jeg ikke har oppdaget da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Brukte denne utelukkende til nettleserbruk og den er no mye mere stabil, ingen beskjeder om å vente eller lukke programmet. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Merka feilbeskjeden akkurat da jeg besøkte itavisen.no og aftenposten.no. Begynte å bla før den loada ferdig. Hmm... Jaja. Får teste litt mer. Endret 29. mars 2012 av nKyb Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Formaterer dere primen etter oppdateringen? BTW: Er det noen som for spotify til å funke? Min går automatisk i offlinemode. Endret 29. mars 2012 av tomballa Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Etter oppdateringen har jeg lagt merke til to positive ting: 1. Nettleseren er mye bedre (Dolphin HD). Får ikke opp meldingen 'svarer ikke,vil du lukke...', og alt flyter generelt mye bedre når jeg surfer. 2. Det er nå mulig å låse menylinja. Altså der hjemknappen ligger. Den kan aktiveres under 'ASUS tilpasseset innstilling'. Kan komme til nytte under videoavspilling, spill osv. Noen som har lagt merke til noe mer? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Denne oppdateringen er bare helt herlig. - Feilmeldingen på nettleseren er borte. Har prøvd det en stund nå. - Musicappsen har fått nytt logo (Vet ikke hvorfor, ser ikke noe som har blitt forbedret) - Ny apps, @free Viber music. Får ikke den til å komme inn på servern deres. - No more screenflickring. Skriv gjerne mer om dere oppdager noe som jeg ikke har oppdaget da Musikkappen henter cover-art fra mappene, dette gjorde den hvertfall ikke før. Ble litt overrasket når det var musikkbiblioteket så pent ut. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kan noen forklare meg hva dette "play musikk" er for noe?. Jeg får bare opp en blå skjerm når jeg klikker på det. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Pussa opp animerte bakgrunner og virker det som. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Changelog: Check notifications from the lock screen Save websites to preferred browser setting (tablet or desktop) Ability to lock the taskbar Two new display formats for HDMI output Upgrade to Vibe software Updates to Google logos and app interfaces Support for USB to LAN cable for UX series I tillegg skulle det visst, som annonsert av Asus tidligere, bli lagt til "Face Unlock". Noen som har fått denne funksjonen? Jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ser ikke den jeg heller. Wifi Direct har ihvertfall funnet plass på primen :-) Lenke til kommentar
adale Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei. Noen som kan anbefale et bra PDF program som meg kan large et bokmerke der meg er? Kindle har Jo dette, men PDF leseren har det ikke. Noen som vet om et program ala Swiftkey, som kan gjette ordene når jeg skriver? Synes ikke den innebygde funksjonen er så bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Merka feilbeskjeden akkurat da jeg besøkte itavisen.no og aftenposten.no. Begynte å bla før den loada ferdig. Hmm... Jaja. Får teste litt mer. Ja..den dukker opp av og til her også, men ikke like mye som før ihvertfall.... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Gary Key: 3/29/2012 Update - I hope to announce some TF201 updates in the near future. We are finishing testing and should be able to discuss the update shortly Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Nok en "near future" ja, alltid kos det. Virker uansett som om det kommer noe bra, så da er det vel bare å vente og håpe på det beste. Endret 30. mars 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå