Vallhall Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Nei jeg kan heller ikke skjønne hva som kan være galt. Selv har jeg ingen problem med hverken wifi, hastighet eller gps. Nå skal det sies at jeg har primen en meter fra modemet men likevel Lenke til kommentar
jokkebb3 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen som vet om navigasjonsprogrammer som fungerer med Primen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Min kom seg helt latterlig mye etter å ha tatt den tilbake til fabrikkinstillingene, etter siste oppdatering. Da unnlot jeg at den skulle synkronisere tidligere nedlastede apps etc. (det gjorde jeg ikke første gangen etter å ha oppdatert ved tidligere patch) Endret 14. mars 2012 av Mala Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Min kom seg helt latterlig mye etter å ha tatt den tilbake til fabrikkinstillingene, etter siste oppdatering. Da unnlot jeg at den skulle synkronisere tidligere nedlastede apps etc. (det gjorde jeg ikke første gangen etter å ha oppdatert ved tidligere patch) Jeg har også tatt den tilbake til fabrikkinstillinger, men kan ikke huske at jeg fikk sprm om synkronisering for tidligere apps. Alle apper forsvant ihvertfall for meg etter dette Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Tror det har noe med synkroniserings/backup instillingene knyttet opp mot google kontoen. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hei. Snuser litt på transformer prime, og lurer litt på om jeg skal gjennomføre et kjøp eller ikke. Hva er tilbakemeldingen fra folket? Hører snakk om at det kommer en ny versjon snart, noen som vet nårtid? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Kommer flere nye versjoner snart. Både wifi og 3g. Tror det lønner seg å vente. Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419318 Endret 17. mars 2012 av chevyz28 Lenke til kommentar
Perder Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen som har noen tips til å få sixaxis-spaken med usb/bt joystick til å funke som den skal trådløst? Den funker jo smertefritt ut av esken med f. eks gta3, mens emulatorer sliter med høyre analog og styrken på analoger. tenkte jeg kunne fikse det med USB/BT joystick center, og det ser ut til å funke fint over usb, men den finner ingenting over BT.. tips? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gary Key fra Asus sa følgende i dag: -We will have a major ICS update (.19) arriving shortly. -We will have a major announcement on the TF201 in the near future. Release notes V19: New Features: + Press-able notification in Lock screen + User can able to check reminder or notification of unread email under screen locked. + Upgrade Vibe from v1.0 to v2.0 with corresponding MyLibrary and MyCloud versions - Vibe2.0 improves UI and provides more media contents New Functions: + Support the USB to LAN cable of UX series (Accessory) + Camera FW background forced update mechanism - Camera FW upgrade will be automatically installed with image upgrade so there is no need to press the independent camera upgrade icon in the notification area. + Support Ad hoc mode (Ad hoc mode was supported in HC but 1st time support in ICS) + Keep use’s choice of browser viewing type (Tablet or Desktop website viewing type) + Enable power profile (Battery information setting) + New display mode of HDMI output - Scale mode(Default) and Crop mode (Detail comparison in next two sides.) 2 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ser frem til "major announcement". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Stor ord det ytres over her. Jeg håper det ligger noe i de Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva tror dere det er de kommer med? Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 snip Takk for info! Har du tilfeldigvis en link også? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 snip Takk for info! Har du tilfeldigvis en link også? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1537260 1 Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Lurer på om noen som bestilte fra Komplett rundt 23. januar har fått den enda? Jeg avbestilte da Komplett flyttet leveringsdato for tredje gang og fjernet den fra nettsiden.. Brukte heller pengene på ny tlf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg hater det når det kontinuerlig snakkes om near future. cock tease Lenke til kommentar
fifl Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Lurer på om noen som bestilte fra Komplett rundt 23. januar har fått den enda? Jeg avbestilte da Komplett flyttet leveringsdato for tredje gang og fjernet den fra nettsiden.. Brukte heller pengene på ny tlf Jeg bestilte 27 januar.. Synes det er veldig dårlig av de at de ikke kan holde oss oppdatert. 13.03 ble den flyttet fra 15.03 til 1.04. De har pushet datoen med hele 5 uker nå.. Uten å sende mail/ringe kunden. Må sjekke selv på mine sider. Jeg ringte og fikk da vite at vi må kanskje vente helt til mai!! Synes ikke det skal være nødvendig å måtte kontakte kundeservice for å få vite det.. Jaja.. De skyldte bare på asus og spurte om jeg ville ha rabattkode på blush.no som jeg enda ikke har fått.. Endret 20. mars 2012 av kristiss Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Denne kan anbefales, for de som er ute etter etui. Lenke til kommentar
jokkebb3 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg bestilte min hos Expert i Haugesund 15 februar, og plukket den opp i butikken 10. mars... De fikk inn 10 stykker og alle var reservert... Ganske heldig tror jeg. Men må si det igjen; er STORFORNØYD! Ingen problemer her i gården... Et fantastisk nettbrett Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er det store leveringsproblemer med denne eller? Sikler veldig, men redd det kommer nye og bedre modeller innen denne blir tilgjengelig...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå