U1ven Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hæ? Kan ikke Win 8 kjøre .exe? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Hæ? Kan ikke Win 8 kjøre .exe? Windows 8 ARM kan ikke det nei. Mesteparten at windows programmene er laget for x86 prosessorer, støtter ikke ARM. Windows har valgt å porte office programmene til ARM, men ingen andre. Edit: Windows 8 ARM er for tablets og Windows 8 32/64 bit er for laptops/desktops. Endret 2. mars 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
fifl Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har dere testet Spotify på primen? Har hørt rykter om at det ikke fungerer skikkelig Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har dere testet Spotify på primen? Har hørt rykter om at det ikke fungerer skikkelig Jeg bruker den ofte på min prime, funker helt greit. Har ikke opplevd noen problemer så langt. Lenke til kommentar
jokkebb3 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som har fått mer info om når denne forventes å ankomme butikkene? Begynner å bli noe lei av å vente... Vurderer Ipad.... NOT!!! Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ipad 3 kan jo bli hot den da. Etter ryktene så vil den få en mye kraftigere GPU enn prime. Hadde lett kjøpt ipad 3 hvis de hadde laget den i 16:9/10... og hatt android OS... 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har dere testet Spotify på primen? Har hørt rykter om at det ikke fungerer skikkelig Jeg bruker den ofte på min prime, funker helt greit. Har ikke opplevd noen problemer så langt. Får dere til å lagre offline spillelister? Hos meg klikker appen når jeg synkroniserer. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som har fått mer info om når denne forventes å ankomme butikkene? Begynner å bli noe lei av å vente... Vurderer Ipad.... NOT!!! Jeg tror Prime vil bli vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Produseres den i det hele tatt lenger? Jeg vil tippe den har blitt faset ut til fordel for den nye TF700 Lenke til kommentar
Perder Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Den er helt på frys nå, muligens fordi de gjør en eller annen fix på de. expert ringte meg for et par dager siden bare for å si at de ikke hadde glemt av meg, så de har iallfall ikke gitt opp enda.. Har venta så lenge at jeg allerede har begynt å lengte etter senere modeller. En transfomer med en cortex-A15 SoC, fullHD, 2GB RAM osv.. mmmm.. Forresten, vil vanlige linux-programmer i ubuntu fungere fint på ARM-platform? eller blir det som med win8 at man må ha egne arm-apper..? Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har også problemer med spotify. Låst i offline modus etter siste oppdatering. Er visst et problem på endel android enheter. Litt dritt, men blir vel fiksa innen få dager. Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som har fått mer info om når denne forventes å ankomme butikkene? Begynner å bli noe lei av å vente... Vurderer Ipad.... NOT!!! jeg bestilte min på netonnet for 5 dager siden. Tror du bare må følge med på div nettsider, pluselig har de noen på lager. Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har dere testet Spotify på primen? Har hørt rykter om at det ikke fungerer skikkelig Jeg bruker den ofte på min prime, funker helt greit. Har ikke opplevd noen problemer så langt. Får dere til å lagre offline spillelister? Hos meg klikker appen når jeg synkroniserer. Jeg spiller av i offline mode, har ikke opplev noe problemer så langt Har dere testet Spotify på primen? Har hørt rykter om at det ikke fungerer skikkelig Jeg bruker den ofte på min prime, funker helt greit. Har ikke opplevd noen problemer så langt. Får dere til å lagre offline spillelister? Hos meg klikker appen når jeg synkroniserer. Jeg spiller av i offline mode, har ikke opplev noe problemer så langt Lenke til kommentar
Shaka82 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Får dere til å lagre offline spillelister? Hos meg klikker appen når jeg synkroniserer. Etter at jeg prøvde å få spillelisten min i offline modus, så er spotifyen min stuck i offline modus. Eneste måte å fikse det på er å fjerme spotify og innstalere den på nytt og prøve å laste inn spillelisten på nytt :/ Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Fikk da min andre Prime, etter å ha sendt tilbake den første. Men denne gangen var det laderen som var defekt. Har klart å lade den litt ved hjelp av usb på pc, såkalt trickle charge (noe som tar evigheter). Men fikk ikke ladet den skikkelig ved før førstegangsbruk (de åtte anbefalte timene). Den ble litt brukt, litt ladet, litt brukt og ladet til akkurat 100 % ved som sagt usb fra pc. Får ikke ladet docken. Den står nå med 0 % i strøm. Jeg kan sende inn laderen å få tilsendt en ny, men dette vil ta en til to uker. Så vil ikke få ladet docken i det hele tatt på et par uker, og tableten må holde seg til vanlig usb-lading. Det jeg da lurer på er hvor skadelig kan dette være for batteriet? Jeg har ikke lyst å ta noen sjanser og ende opp med ræva batteri etter et år eller to. Har lest mye på internet, men der er folk veldig inkonsekvente om hvorvidt et Li-ion batteri vil ta skade uten skikkelig førstegangslading eller ikke. Vurderer nesten å bruke angreretten for så å vente på Pad Infinity. Jeg vil bare ikke at noe skal være gale på et nettbrett til 5000 kr. Noen tips, ideer eller meninger? THANK YOU! Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Noen som har fått mer info om når denne forventes å ankomme butikkene? Begynner å bli noe lei av å vente... Vurderer Ipad.... NOT!!! Jeg bestilte en slik til min mor for 2-3 uker siden, den kom med Posten i går. Jeg vil anta at alle nettbrettene allerede var bestilt av forbruker da de ankom nettbutikken(e), slik at det ble utsolgt med en gang igjen. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Får dere til å lagre offline spillelister? Hos meg klikker appen når jeg synkroniserer. Etter at jeg prøvde å få spillelisten min i offline modus, så er spotifyen min stuck i offline modus. Eneste måte å fikse det på er å fjerme spotify og innstalere den på nytt og prøve å laste inn spillelisten på nytt :/ Er akkurat dette jeg opplever. Kan tenkes at det har noe med ICS å gjøre. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg bestilte en slik til min mor for 2-3 uker siden, den kom med Posten i går. Jeg vil anta at alle nettbrettene allerede var bestilt av forbruker da de ankom nettbutikken(e), slik at det ble utsolgt med en gang igjen. Riktig, riktig. De første ble sendt ut 27. januar, jeg hadde alt fått tak i to innen 4. februar(måtte returnere den første). Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Satt nettopp nå å sammenlignet bilder på laptopen å primen, og var forbauset over hvor mye grønnere gresset var på latopen enn primen. Hva som er mest korrekt vet jeg jo ikke da disse var bilder som lå på nett. Noen som vet om primen har noenlunde korrekte farver? Og er det noen innstillinger for farvevalg på Primen? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Satt nettopp nå å sammenlignet bilder på laptopen å primen, og var forbauset over hvor mye grønnere gresset var på latopen enn primen. Hva som er mest korrekt vet jeg jo ikke da disse var bilder som lå på nett. Noen som vet om primen har noenlunde korrekte farver? Og er det noen innstillinger for farvevalg på Primen? Takk på forhånd Asus har aldri vært flinke når det kommer til skjermer på tablettene sine. Transformer 1 hadde en veldig blass og livløs skjerm, mens transformer prime har tatt seg litt opp igjen. Jeg eide opprinnelig en Galaxy tab 10.1, og ble sjokkert over hvor lite kraft fargene hadde på primen. Hvis du vil ha skjermer med flotte, kraftige farger, så er samsung sine tablets tingen. Det fins ingen verktøy som kan gjøre fargene sterkere. Et tips er å aldri sette primen på strømsparemodus, da forsvinner litt av fargene og kontrasten. Jeg vet ihvertfall hva jeg skal velge neste gang. Endret 3. mars 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Ok takker for svar kidio Vel hadde Samsung hatt samme specs hadde jeg ikke nølt Skiftet fra strømsparemodus til normal uten at gresset ble grønnere . Skjermen er veldig fin å klar men litt blass Endret 3. mars 2012 av Vallhall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå