Bartin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 har ikke lest gjennom hele tråden, men jeg så noen som hadde problem med thumb keyboard, og når en docket paden så ble det engelsk tastaturlayout. Om det allerede ikke er skrevet her, så er der en app for akkurat dette. Appen heter keyboard manager. OBS: KREVER ROOT. Den ordner automatisk skifting av tastatur så man får norsk automatisk når en docker, og thumb keyboard når man ikke docker. 1 Lenke til kommentar
geirlor Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei. Har hatt denne Primen nå i 3 uker. GPS virker ikke i det hele tatt. Wifi signalet er blitt bedre med oppdateringer. En ting jeg lurer på er, går det ikke an å få denne til å synce med facebook? Jeg får det i hver fall ikke til. Når jeg går på kontoer/synkronisering får jeg legge den til men etter at det er gjort er den ikke i oversikten over kontoer jeg vil ha synkronisert. Er dette et kjent ptoblem eller? Jeg får ikke bursdagene til FB vennene mine frem på kalenderen. Noen som vet, eller har noen tips? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 I følge denne får ikke nye ATF SD-kort slot: http://www.anandtech.com/show/5586/the-asus-transformer-pad-infinity-1920-x-1200-display-krait-optional Feil eller reelt tror dere? FEIL, heldigvis! Se ny offisiell side: http://eee.asus.com/eeepad/transformer-infinity/features/ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har nå satt i micro sd brikken med 64gb ekstra, niiice. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jadda!! Splashtop THD er endelig kommet! Gleder meg til å teste den ut med spill, håper lagget er helt borte! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det så jo veldig interessent ut! Kan du rapportere tilbake når du har fått testet det litt? Jeg syns 40 kroner er litt voldsomt hvis det ikke skulle fungere helt perfekt Lenke til kommentar
Vet Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvilke emulatorer fungerer bra for dette brettet, tar gjerne i mot svar pr. PM What he said. Gameboid, GBcoid, N64oid, SNESdroid, Nesoid, ScummVM, FPse, GENplusdroid og Ataroid er de emulatorene som funker best på primen etter min erfaring. Du finner omtrent alle gratis på SlideME Marketplace appen. Husk alltid å skru frameskip på 0. Du kan bruke både en xbox 360 og en PS3 kontroll som du bare kobler til med usb, så mappe knappene på de enkelte emulatorene. Skal du ha bluetooth på PS3 kontrolleren kan du enten roote primen for så å laste ned Sixaxis appen, eller koble til ps3 kontrollen til primen med usb. skru på bluetooth, så trykke på home knappen samtidig som du drar ut USB kabelen. Ved å bruke sixaxis appen kan du og lage touch profiler slik at du kan bruke ps3/xbox kontroll på nesten alle android spill. Og hvor finner man gode ROMS? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 I følge denne får ikke nye ATF SD-kort slot: http://www.anandtech.com/show/5586/the-asus-transformer-pad-infinity-1920-x-1200-display-krait-optional Feil eller reelt tror dere? FEIL, heldigvis! Se ny offisiell side: http://eee.asus.com/eeepad/transformer-infinity/features/ Hm, GPS er ikke nevnt i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jadda!! Splashtop THD er endelig kommet! Gleder meg til å teste den ut med spill, håper lagget er helt borte! Hvordan er denne til forskjell fra den versjonen som allerede fulgte med Primen? Og om du nå har fått testet den, er den mer stabil enn den som følger med? (Mister MyCloud tilkoblingen hele tiden) Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jadda!! Splashtop THD er endelig kommet! Gleder meg til å teste den ut med spill, håper lagget er helt borte! Hvordan er denne til forskjell fra den versjonen som allerede fulgte med Primen? Og om du nå har fått testet den, er den mer stabil enn den som følger med? (Mister MyCloud tilkoblingen hele tiden) Har testet både HD versjonen (den som følger med prime) og THD versjonen. Når det kommer til video avspilling, så kjører THD nesten helt perfekt (bedre enn vlc direct), mens HD versjonen er noe mer choppy. Man ser og med en gang at THD versjonen følger musa nesten perfekt i forhold til HD versjonen. Problemet er at spill kjører ikke smooth i det hele tatt (har AMD kort), mindre fps enn Onlive, hakkete og uspillbart. Vil du kjøre full-screen så må du ha et Nvidia kort, AMD kort støtter kun windowed mode. Ser vi bort i fra spill, så syns jeg THD er fantastisk. Skal du kunne spille spill smooth, må du nok ha en prime uten wifi problemer og et lynraskt nett, type n. Er uansett glad for at jeg kjøpte det, kommer sikkert updates utover året som gjør opplvelsen bedre. Edit: Virker som om de med Nvidia kort og får mer smooth gameplay samtidig som de får full screen. Så ikke kjøp denne appen hvis du har en AMD GPU og vil spille pc spill på prime! Endret 1. mars 2012 av kidio007 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Kommer ikke til å bli mye spilling, men heller til å spille av video og bruke windows programmer. Det blir nok et kjøp av denne. Takk for godt svar! Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen som har erfaring med facebook på primen? Jeg sliter med at chaten henger seg opp, skjer spesielt i dolphine. På den facebook appen, så klarer den ikke å hente opp noen kontakter på chaten. Flere som sliter med dette? Mvh Thomas Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har du prøvd Facebook messenger da? Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har du prøvd Facebook messenger da? Hei. Har ikke prøvd det nei, så den facebook messenger appen har fått mye negativ omtale, så tenkte den ikke var verd å prøve. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Facebook messenger appen er jo genial! Facebook appen derimot er treg og fæl. Lagger HELT vilt på min Desire HD og litt på Transformer Prime. Skremmende dårlig at det skal lagge på noen av delene. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har du prøvd Facebook messenger da? Hei. Har ikke prøvd det nei, så den facebook messenger appen har fått mye negativ omtale, så tenkte den ikke var verd å prøve. Vet ikke hvor du har lest de negative omtalene, men prøv F/M ut, du vil ikke angre Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Skal mye til for at jeg ikke bytter til en Windows tab før året er over. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Om ikke lenge kommer noen til å porte Win8 ARM til prime. En Ubuntu port kommer og om ikke lenge. Ble veldig overbevist om at jeg bare måtte ha en Win8 tablet, men da jeg fant ut at det ikke ville støtte noen pc programmer (unntaket office programmene), så bestemte jeg meg heller for å vente på en stable Ubuntu build til prime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå