stue Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Heeeeelvee............ Såpass ja. Lenke til kommentar
Juji Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Antatt på lager 13.1.2012 hos deal nå Håper virkelig ikke det tar så lang tid. Såat Netshop Xl har fjernet den også Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Newegg sier fortsatt 8. Desember. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Newegg sier fortsatt 8. Desember. Til USA tenker du? Er jo kjent at de får den før europa. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Var på elkjøp her endag og tafset litt på forskjellige tablets, galaxy 10.1 virket treg, samme gjorde de fleste. Virker som om android trenger 4 kjerner for å kjøre bra. Vil ha denne tableten kjenner jeg, ASUS få ut fingern! Noen som oppgraderer første-generasjonen sin til primen? Du må jo legge inn ADW, etter det kjører GT'ene helt smooth. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Nå er 8. des bekreftet i USA. Frister å kjøpe derfra. 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det var litt overraskende faktisk, men veldig godt nytt! Jeg venter fortsatt på at den skal komme her til lands, men da blir det kanskje ikke så lenge å vente. Fare for at USA tømmer alle lagrene da.. Lenke til kommentar
Juji Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Var på elkjøp her endag og tafset litt på forskjellige tablets, galaxy 10.1 virket treg, samme gjorde de fleste. Virker som om android trenger 4 kjerner for å kjøre bra. Vil ha denne tableten kjenner jeg, ASUS få ut fingern! Noen som oppgraderer første-generasjonen sin til primen? Du må jo legge inn ADW, etter det kjører GT'ene helt smooth. Ah, derfor dem er trege ja. Primen er nok raskere uansett så jeg venter nok på den Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Finner ingen launchere i market for på TF'en min jeg? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Det var litt overraskende faktisk, men veldig godt nytt! Jeg venter fortsatt på at den skal komme her til lands, men da blir det kanskje ikke så lenge å vente. Fare for at USA tømmer alle lagrene da.. I kilden til phandroid sier de at europa fremdeles må vente til januar. Lenke til kommentar
Juji Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Finner ingen launchere i market for på TF'en min jeg? Må nok rootes for dette vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nei det skal ikke være nødvendig. Prøv å installer fra market.android.com da vel ADW Launcher Launcher Pro Alternativt tar du det opp i en annen tråd Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Nye bilder http://www.androidauthority.com/asus-transformer-prime-preview-pictures-36289/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skal selv ha denne! Tenkte jeg skulle kjøpe den når jeg skal til england i starten av februar, men ser bare ut som de selger med tastatur, noe jeg ikke trenger. :S Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Da har det kommet review, regner med at det da tikker inn litt flere reviews i dagene som kommer EDIT: tl;dr: Den får skryt for mer eller mindre alt, skjerm, design, byggekvalitet, batteri, ytselse. De kritiserer docken en del, liten touch-pad, små taster (selv om de skriver det fortsatt er vesentlig bedre enn touch-tastatur), knappene til musa er heller ikke gode. Det er litt problemer med at tableten veier mye ift docken som gjør at den vipper lett. Hørtes veldig bra ut i mine ører, gleder meg til å klå på den selv Endret 1. desember 2011 av Mixy Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Blir spennende å se hva som kommer først ICS på Asus Transformer Prime, eller ICS på ett tilsvarende spekket nettbrett. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg vil sette penger på Asus. De har mer standard Android enn det Samsung f.eks har. For å oppgradere til ICS må Asus jobbe mtp hardware/kernel (og de er allerede igang, var jo spørsmål om det kanskje kom med ICS), mens Samsung må både jobbe hardware, og Touchwiz-integrasjon på en ny plattform. Blir jo selvfølgelig spekulasjoner, men arbeidsmengden svarer i alle fall til at Asus ligger godt an. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Androidcentral med et bra review og et par videoer. Slashgear har også fått tak i en. Edit: Androidandme også. Endret 1. desember 2011 av Swome Lenke til kommentar
stue Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 “We expect availability to start the week of 12/19 based on the pre-orders and inbound shipment schedules.” USA release. I norge kommer en sikkert i slutten av januar. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvis jeg kjøper med tastatur fra utlandet, tror dere at det er mulig å kjøpe klistremerker slik at man bruke æ,ø,å? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå