co2 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Endelig noe som ser ut som en bra case til TFP Men hvor får man tak i denne? Amazon hater norge tydeligvis Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Da var .15 updaten kommet til US primes. Kun build og kernal some er oppdatert. De som hadde random reboots på .14 vil forhåpentligvis få det bedre nå. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Endelig noe som ser ut som en bra case til TFP Men hvor får man tak i denne? Amazon hater norge tydeligvis Kjøp den her, er akkurat den samme casen som blurex videoen. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Da var .15 updaten kommet til US primes. Kun build og kernal some er oppdatert. De som hadde random reboots på .14 vil forhåpentligvis få det bedre nå. Har WW, men .15 kom akkurat nå. Kjekt. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Har hatt primen et par timer nå, ingen problemer så langt. Bra Wifi! Digger tastaturet så langt, morsomt at den har mange funksjoner som en pc. Tenker på TAB, CTRL + F i nettleseren osv. Kanskje det beste kjøpet på en god stund. Nå er det bare å vente på en skikkelig veske. Er i kontakt med noen ang. en "custom" veske, så man får se om det lar seg gjøre. Ohh, skinn da eller? hold meg/oss oppdatert. Lenke til kommentar
ekun Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ny oppdatering av Chrome for Android. Kunne installere denne rett fra market https://market.android.com/details?id=com.android.chrome 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ny OTA-oppdatering installeres nu. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Her er bare å lade opp og gjøre klar spillkontrolleren:-) http://androidandme.com/2012/02/games/borderlands-2-and-demolition-inc-coming-to-tegra-zone/ 1 Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ingen som har svar på når denne kan forventes til Norge? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Den har vært en god stund i Norge, men blir vel raskt utsolgt de partiene som til nå har kommet.. du for vel en antatt lev om du bestiller på en netbutikk? Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Sorry for dumt sp;rsm[l.. hvordan f[r jeg tilbake norske bokstaver og tegn p[ docken etter [ ha installert thumb keyboard_ Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Bare skift til ASUS Norwegian keyboard med det lille keyboardsymbolet nede til høyre Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Er den jeg har lett etter.. men den ligger ikke der.. viste seg at jeg hadde deaktivert den inne i innstillinger.. aktiverte den naa, men finner fortsatt ikke muligheten f.eks paa det lille keyboardikonet Edit: hjalp å restarte primen etter at jeg aktiverte den:) Takk! Endret 26. februar 2012 av Ceba Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 En restart løser det meste med dette brettet (nesten) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Endelig noe som ser ut som en bra case til TFP Men hvor får man tak i denne? Amazon hater norge tydeligvis Kjøp den her, er akkurat den samme casen som blurex videoen. ..ehm, men akkurat samme restriksjon? 1 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Endelig noe som ser ut som en bra case til TFP Men hvor får man tak i denne? Amazon hater norge tydeligvis Kjøp den her, er akkurat den samme casen som blurex videoen. ..ehm, men akkurat samme restriksjon? Nei? Bestilte og fikk den tilsendt til Norge. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Noen bra case for hele enheten med keyboard? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Endelig noe som ser ut som en bra case til TFP Men hvor får man tak i denne? Amazon hater norge tydeligvis Kjøp den her, er akkurat den samme casen som blurex videoen. ..ehm, men akkurat samme restriksjon? Nei? Bestilte og fikk den tilsendt til Norge. We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order. But why?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Får det samme på alt jeg prøver å bestille fra Amazon som ikke er bøker. -_- Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ikke vet jeg hvorfor dere får opp den meldingen, men jeg bestilte for 3 uker siden og da gikk ordren rett igjennom. Dog kom pakken fra Hong Kong av alle steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå