Vallhall Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Wifi og synkronisering tapper ganske mye. Slår primen av om natta uansett. Etter tips aktiverte jeg sleep-moduset på Wi-Fi`en, og nå er det såvidt batteriet synker i mens den ligger i standby Slurvefeil fra min side å ikke huske på dette dog Hvor gjør du dette? Jeg fikk sjokk når jeg oppdaget at jeg kunne bruke PS3 kontrollen.....trådølst. Hvordan lar dette seg gjøre? Lenke til kommentar
ekun Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Wifi og synkronisering tapper ganske mye. Slår primen av om natta uansett. Etter tips aktiverte jeg sleep-moduset på Wi-Fi`en, og nå er det såvidt batteriet synker i mens den ligger i standby Slurvefeil fra min side å ikke huske på dette dog Hvor gjør du dette? Jeg fikk sjokk når jeg oppdaget at jeg kunne bruke PS3 kontrollen.....trådølst. Hvordan lar dette seg gjøre? Aktiver bluetooth og connect til kontrollen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1503073 Endret 22. februar 2012 av ekun Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Wifi og synkronisering tapper ganske mye. Slår primen av om natta uansett. Etter tips aktiverte jeg sleep-moduset på Wi-Fi`en, og nå er det såvidt batteriet synker i mens den ligger i standby Slurvefeil fra min side å ikke huske på dette dog Hvor gjør du dette? Jeg fikk sjokk når jeg oppdaget at jeg kunne bruke PS3 kontrollen.....trådølst. Hvordan lar dette seg gjøre? Blutooth er av og jeg kan fremdelses bruke kontrollen Aktiver bluetooth og connect til kontrollen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tror jeg bare skal kjøpe meg sånn dongle slik at jeg kan bruke 360-kontrollen, siden den ikke går på BT. Lenke til kommentar
ekun Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du kan bruke kontrollen om de er paret frem til kontrollers sleep slår inn Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Wifi og synkronisering tapper ganske mye. Slår primen av om natta uansett. Etter tips aktiverte jeg sleep-moduset på Wi-Fi`en, og nå er det såvidt batteriet synker i mens den ligger i standby Slurvefeil fra min side å ikke huske på dette dog Hvor gjør du dette? Jeg fikk sjokk når jeg oppdaget at jeg kunne bruke PS3 kontrollen.....trådølst. Hvordan lar dette seg gjøre? Mulig at du kan gjøre uten et tredjepartprogram, men da teenger du nok root om jeg ikke tar helt feil. Uansett får du gjort det med Tasker og sikkert mange fler. Sleep Bot Tracker er også genialt, slår av det du vil når du går til sengs. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fikk sendingsbekreftelse av Netshop nå. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skal sies at etter updaten så kan jeg ha paden i fanget med f.eks en bok bak uten at wifien slutter funke. Lenke til kommentar
fifl Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Fikk sendingsbekreftelse av Netshop nå. Ikke terg meg Når bestilte du? Håper MPX har også fått inn da :-) Endret 22. februar 2012 av kristiss Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510737 Hvilket betyr custom roms ganske så snart - da ser alt så mye lysere ut ;-) 1 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jepp! Bare synd at man mister garantien for alltid og aldri mer får OTA updates hvis man låser den opp. Gleder meg til et stable ubuntu build da. 1 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fikk sendingsbekreftelse av Netshop nå. Ikke terg meg Når bestilte du? Håper MPX har også fått inn da :-) Bestilte den 14, så jeg var vel ganske heldig! C2OKA er serienr, håper det er lite problemer med den. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jepp! Bare synd at man mister garantien for alltid og aldri mer får OTA updates hvis man låser den opp. Gleder meg til et stable ubuntu build da. Med tanke på hvor god jobb Asus har gjort med OTA oppdateringene så er ikke det noe stort savn. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Da var endelig screenprotectoren min i posten. Har bestilt "glossy" type, slik at den ikke reflekterer lys og er utrolig behagelig å ta på. Når det er sagt så synes jeg at den blokkerer veldig mye av lyset av skjermen og at skjermen virker litt "ut av fokus". Alt er ikke så skarpt lenger. Skal sammenligne med en annen sin Prime neste uke, men ellers er jeg veldig fornøyd EDIT: Det viktigste er selvsagt at jeg slipper alle fingeravtrykkene! Endret 22. februar 2012 av Ulven93 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hvilken protector kjøpte du? Wet eller dry? Jeg har en Skinomi liggende, også har jeg bestilt en case som ser rimelig robust ut. Endret 22. februar 2012 av Bertelsen Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Aner ikke? Hva er forskjellen? http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250964005015&ssPageName=ADME:L:OU:GB:1123 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hvilken protector kjøpte du? Wet eller dry? Jeg har en Skinomi liggende, også har jeg bestilt en case som ser rimelig robust ut. Hvilket case? Hvor gjør du dette? Jeg fikk sjokk når jeg oppdaget at jeg kunne bruke PS3 kontrollen.....trådølst. Hvordan lar dette seg gjøre? Gå inn på wi-fi under innstillinger, trykk på de 3 dottene oppe i høgre hjørne, velg avansert og deaktiver at wi-fi er på under dvalemodus Endret 22. februar 2012 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Wet er når man sprayer et såpelignende middel på skjermen før man legger på skinnet. Med dry legger man den bare på. Mala: Denne, den kommer også i sort og div farger, men military edition har innebygd skjermbeskytter. Ser ut som den tåler en støkk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Dæven, den der såg jo helt vill ut! Ingen tvil om at den der tåler en støyt ja! Jeg er mer ut etter denne typen her, med iPad 2 som prakteksempel under her. Kilde Denne her er helt suveren på padda til dama, og jeg er grønnmisunnelig Er så utrolig mye bedre å skrive via software keyboard med en gang man får litt stabil vinkel på brettet I tillegg er denne av herlig kvalitet og har en god finish. Endret 22. februar 2012 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå